لعبه جامده موت 694264221
لعبه جامده موت 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لعبه جامده موت

**مايا19**
sp!ky
عبد الرحمن
nsmh said
Λ k я Λ m
نهال
عاشق بلا حبيبه
IIxXxHEROxXxII
زى الملايكه
BimO
spikter
dreams_boy
tepesty
حماده$رزق
samaa lil
19 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى
البلـــد: : مصر
التقدير : 0

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالجمعة يوليو 20, 2007 10:54 am

عندى لعبه جامد ..وهى عباره عن كل واحد يدخل يحط اللى بعده فى موقف محرج ويطلب منه انه يخرج منه واللى يدخل يخرج نفسه من الموقف اللى اتحط فيه ويدخل اللى بعده وهكذا وهبدا انا بس انا عايزه اسمع حاجات تهلك من الضحك
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالجمعة يوليو 20, 2007 10:57 am

نقول مثلا لو اللى دخل بعدى ولد تعمل ايه لو واحده صحبتك بتعزك عزمتك يوم مقابله عريس جاى ليها يقابل باباها وبعدين العريس اتاخر وسعدتك وانتا داخل ولسه بتسلم لقيتها بتقولك انتا اتاخرت ليه انتا مش عارف انا بابا ممكن يرفضك كده وفوجئت بيها بتقدمك لباباها على انك العريس .............تعمل ايه يا جميل لو اللى بعدى بنت تعملى لو رايحه تقابلى الجو وبعدين وانتى على بعد متر منه وهوا شايفك فوجئت بواحده بتهمس فى ودنك وبتقولك يا انسه جيبتك مقطوعه وقطع باين تعملى ايه .
حماده$رزق
مشرف
مشرف
حماده$رزق

ذكر
الوظيفة: : الرسم
الهوايات: : مصرى
مزاجـى: : لعبه جامده موت 810

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالجمعة يوليو 20, 2007 1:36 pm

اولا عادى هتقبل الموقف وعيش اللحظه وخلاص هههههههههههههههه(حماده رزق)
http://friends4ever.goodbb.net/profile.forum
tepesty
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
tepesty

انثى
البلـــد: : عالم من الخيال
الوظيفة: : وانتو مالكو
الهوايات: : المشاغبة
مزاجـى: : لعبه جامده موت 510
الهوايات: : لعبه جامده موت Painti10

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالجمعة يوليو 20, 2007 4:18 pm

بصراحة مش عارفة ممكن اعمل ايه .ده انتى فضيحة يا سما .ممكن اعمل نفسى مشفتوش واركب تاكسى بسرعة وامشى

تعمل ايه لو انت رايح فرح او مشوار وعلى سنجة عشرة وفجأة تطلع ام سكسكة من البلكونة وتحدف جردل ميه عليك وتقولك معلش يا ابنى مكنش قصدى .هتعمل معاها ايه . وهتعمل فى مشوارك ايه
dreams_boy
مستشار أدارى
مستشار أدارى
dreams_boy

ذكر
البلـــد: : مملكة الاحزان
مزاجـى: : لعبه جامده موت 710
التقدير : 3

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالجمعة يوليو 20, 2007 7:47 pm

بصراحه انا مش هعمل هقولها ولا يهمك يا امى

لان ربنا سبحانه وتعالى قال الجنه تحت اقدام الامهات

وانا بحترم اى ام وبطلق عليها لقب امى حتى لو مش هى امى

وحتى لو استغربتم على راى ده لازم نحترم اى انسان كبير فهو كان مقدس يعمل بحكمه

وعلى علم افضل منا

وفى الاخر ممكن اروح اغير ورجع الفرح تانى او لو فى مكان بعيد عن البيت اشترى ملابس تانيه احضر بيها

تخيلى او تخيل لو انت نازل من على السلام بسرعه ومره واحده شوفتى واحد او واحده حلوه واتزحلقتى او اتزحلقت هتعمل ايه او هتعملى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
http://a7sas.lolbb.com
spikter
مشرفة
مشرفة
spikter

انثى
البلـــد: : فى بيتنا
الوظيفة: : بيقولو طالبة جامعية
الهوايات: : الكتابة والخطابة والغناء من الاخر متعددة المواهب
الهوايات: : لعبه جامده موت 18869010

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالجمعة يوليو 20, 2007 7:56 pm

هقوم وانفض هدومى واقوله مش تخلى بالك شكلك وحش اوى وانت بتتزحلق واطلع اجرى عشان شكلى هيبقى وحش اوى ويفتكر انى مجنونة وللبعدى هقوله اممممممممممممممم تعمل ايه لو بتكلم واحد صحبك فى التليفون وبعد حوار تكتشف انه مش هو صحبك وتتاسف والتانى بيقنعك ويحلفلك انه هو وانت متاكد انه كداب وتقفل معاه يتصل بيك ويكلمك على اساس انه صحبك تعمل ايه
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالجمعة يوليو 20, 2007 10:16 pm

بصى اخر ما هزهق لو بيتكلم بادب هستاقبل شويه وممكن اضحك شويه كمان لكن هلعب معاها لعبه يا انئطقك يا انئطقك وانتى عرفه انى استاذه فى النقطه........... تعمل ايه لو عزمت خطيتك واضطريت انك تمر فى طريق ضلمه وطلعلك 4 شباب من اللى هما وقالولك يا نخطفها يا نخطفك يا ناخد 150جنيه وانتا مش معاك تعمل ايه
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
BimO

ذكر
البلـــد: : مفيش
الوظيفة: : مفيش
الهوايات: : مفيش
مزاجـى: : لعبه جامده موت 110
الهوايات: : لعبه جامده موت Unknow10
التقدير : 4

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالسبت يوليو 21, 2007 8:33 am

أقولهم عاوزني أكرب في أهني عربية علشان تخطفوني ههههههههههههههههههه أو ممكن أكتبلكم شيك 125 جنيه وأديكم الباقي كاش
تعمل أو تعملي ايه لو المنتدى اتقفل؟؟؟؟؟؟؟
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالسبت يوليو 21, 2007 1:04 pm

عادى خالص افتحه انا.ههههههههههههه ........طب تعمل ايه لو عزمت او عزمك خطيبك على العشاء وبعدين مش معاه تمن العشاء وهتقضو بقيت السهره فى مسح البلاط وغسيل الاطباق.........
زى الملايكه
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
زى الملايكه

ذكر
البلـــد: : فى بحر احلامى.
الوظيفة: : صايع بحر
الهوايات: : بحب العب فى صوابع رجلى
مزاجـى: : لعبه جامده موت 6010

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالسبت يوليو 21, 2007 5:54 pm

هههههههههه.....الحمد لله انا مش خاطب...........اللواء ديمووووو..........تعملى ايه لو حد طلب منك مساعده صغيره وانتى اقعدتى تقوليله اه هعملها وكده ومعرفتيش.........اللواء ديموووو
IIxXxHEROxXxII
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
IIxXxHEROxXxII

ذكر
البلـــد: : يوكوهاما
الوظيفة: : الرزاق ربنا مش شغال حاجة
الهوايات: : اجرى فاى خناقه
مزاجـى: : لعبه جامده موت 610

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالسبت يوليو 21, 2007 6:06 pm

يا سيدى رحم الله امرا عرف قدر نفسة انا لما وافقت انى اساعدها مكنتش اعرف نوع المساعده بس لما عرفت هوة اة منظرى هيبقى وحش بس همثل وهعمل عبيط واقولها ماينفعش انا لواحدى لازم يبقى فى حد معايا واسيبها وامشى ............ تعمل اية لو انت ماشى مع خطيبتك على الكورنيش والجو جميل وشاعرى وفجئة 5 او 6 شباب عكسو خطيبتك ومصممين يضايئوك .......... ولو بنت هتعملى اية لو خطيبك حصلة الموقف دة وعمل راجل ووقف واطحن منهم .................... هيرووووووووووووووووووو
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالسبت يوليو 21, 2007 8:11 pm

تعرفى غلاوته تزيد زياده دنا ممكن اجره على الماذون مش احسن ما كان عمل نفسه اسبور ومشى كان هيقل من نظرى فورا انما كده هوا راجل جامد مهما كانت النتيجه ......طب تعملى ايه لو كنت بنت اولد ولقيت ولد صغير وقفكم قالكم بابا ماما ليه تسبونى فى الشارع والناس اتلمت عليكم وقعدو يهزقو فيكم حد يسيب ضناه فى الشارع
spikter
مشرفة
مشرفة
spikter

انثى

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالسبت يوليو 21, 2007 8:41 pm

والله حصلت معايا واخد ت شتيمة ايه وانتى عرفة الشعب المصرى بيحب يجامل مووووووووووووووت انتى عرفانى هاخد الشتيمة وهقول شكرا تعمل ايه لو قاعد مع الجو ولاقيت عيال رخمة بيغلسو عليك وقعدو جنبكم وبعتولك بنت صغيرة عملت انها بنتك فاكرة يا سما الموقف ده على فكرة حصل فعلا عملناه فى واحد وخطيبته بس رد فعله كان غير متوقع انت او انتى هتعملى ايه فى الموقف ده
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالأحد يوليو 22, 2007 7:37 am

انا مش هعلق هسيب اللى بعدي يعلق بس هقول ان احنا فعلا عملنا كده ..........اصل احنا عيال طائه.هههههههههههههههه
عاشق بلا حبيبه
مشرف
مشرف
عاشق بلا حبيبه

ذكر
البلـــد: : يوسف
الوظيفة: : يوسف
الهوايات: : يوسف
الهوايات: : لعبه جامده موت Travel10

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالأحد يوليو 22, 2007 3:05 pm

هعمل عبيط واشوف حد من اللي واقفين وعامل فيها السبع رجاله وبيديني في نصايح وتكون مراته معاه واغير الحوار عليه واقوله مين اللي معاك دي انت كل يوم مع واحده شكل وجاي تديني نصايح انت بتجبهم منين

وصدقيني محدش هيفتكر العيل الصغير وكلهم هيحاولوا يشيلوا الشباشب اللي نازله علي دماغ امه
وهخلع انا منها عادي يعني

تعمل ايه او تعملي ايه لو انت في الكليه اتخانقت مع واحد وبهدلت امه ادام الناس وبعدين تكتشف انه دكتور عندك وبيديك ماده كمان وعلي فكره حصلتلي ومش هقولكوا ايه اللي حصل بعدها
https://www.youtube.com/watch?v=VQlySCCSvuY
نهال
مشرفة
مشرفة
نهال

انثى
البلـــد: : الشرقيه
الوظيفة: : لا يوجد
الهوايات: : الكومبيوتر
الهوايات: : لعبه جامده موت Travel10

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 3:10 am

ياخبر ياخبر ياخبر انا هاسيبه واجرى وهو طبعا مش هايفتكرنى لان بيقعد ادامه كام الف ومش هاحضرله محاضرات تانى خالص

لو انت فى انكرت وجودك من حد جالك البيت وقبلها كان عندك حد وهو نازل اكدله انك موجود فوء هاتعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟
spikter
مشرفة
مشرفة
spikter

انثى

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 5:23 am

هطلع اقابله طبعا واقوله اللى قالك انى مش موجودة كسل يبص علية فى الاوضة اصلى كنت نايمة هعمل ايه يعنى بس هيبقى شكلى وحش اووووووووووووى تعملى او تعمل ايه لو قابلت واحد فى الشارع واختلط عليه الامر بينك وبين حد تانى وحاولت تفهمه والبعيد غبى مابيفهمش واصر انه يعرفك تعمل ايه بقى فى التوريطة دى
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 1:27 pm

[size=24]هنبسط اوى بصراحه حد يطول يلاقى حد يعرفه اليومين دلوقت
لكن تعمل ايه لو بتحب وحبيبك جرحك وهتموت وتشوفه بس ما باليد حيله تعمل ايه لا يمكن التنازل فكرامتك فوق كل شىء[/size]
dreams_boy
مستشار أدارى
مستشار أدارى
dreams_boy

ذكر
البلـــد: : مملكة الاحزان
التقدير : 3

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 3:48 pm

هقولك فى الحب احيانا ما فيش كرامه

تعملى ايه لو واحد امووووووووررررررر قوى قالك عايز امشى معاكى؟؟؟؟؟؟؟
http://a7sas.lolbb.com
زى الملايكه
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
زى الملايكه

ذكر

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 5:09 pm

ده اان انبسط ايه يا عم انت احسبها صح فى شنبات بتدخل بعدك برضوا الله يخرب بيت جيرانكم ...............انا هعكسها واقول لو بنت اموره مش همشى معاها عشان اكيد اكيد هصرب عين من اى حد..................تعمل او تعملى ايه لو جه حبيبك قالك احنا مش لبعض............اللواء ديمووووو
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 5:20 pm

[size=24]حصلت يا ديمو تعرف مش هينفع اقول رد فعلى كان ايه لانك مش هتصدق لكن ابقا اسال سالى اسبكتر تقول كانت موجوده.........طب تعمل ايه لو كنتم فى مطعم وقعدتم على كرسى كان مبلول وانتو لابسين حاجه غامقه والفطيره باينه ولازم تخرجو من المطعم[/size]
IIxXxHEROxXxII
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
IIxXxHEROxXxII

ذكر
البلـــد: : يوكوهاما
الوظيفة: : الرزاق ربنا مش شغال حاجة
الهوايات: : اجرى فاى خناقه

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 5:27 pm

هقعد واكمل قعدتى خالص لحد ما الزباين كلها تمشى وصاحب المطعم ينزل يبوس ايدى علشان امشى هوة اة هيبقى الحساب كتييييير لانى طول مانا قاعد هنزل فمشروبات بس احسن من ان موقفى وبرستيجى وحش................... ماذا تفعل لو انت ماشى مع خطيبتك حبيتك ومرة واحدة واحد جية وقفكم وسلم عليها بكل رقة ورومانسية وخدها من ايدك ومشى وانت فى زهول تام ..........وماذا تفعلى انتى لو انتى ماشية مع خطيبك ولقيتى عيال كتير صغيرة اتلمت علية
ومسكتة ضربتة عجنتة وهوة مش عارف يضربهم لانهم صغيرين
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 8:53 pm

[size=24]تخيل هقف اقول بس يواد انتى يا بت اه يا ابن اللذين كلكم عليه واد والله هقول لابوك.....بس الاكيد انى هسخسخ على روحى من الضحك وانا مصيبه فى الضحك مش بقدر اسيطر خالص ......وبعد مايقوم خطيبى اسقيه عصير بدل دمه اللى هرب .....تعمل او تعملى ايه لو اسمك مشابه لحد معاك فى الجامعه وهو بليد وانتا شاطر وبعدين النتيجه طلعت وعشان سعدك وهناك هو اخد تقديراتك وانتا العكس تعملو ايه[/size]
زى الملايكه
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
زى الملايكه

ذكر

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 10:55 pm

ده انا اموت فيها بس لو كان شاطر وانا زى مانا يبقى تمام اوى............تعمل ايه بقى لو جه صاحبك او صاحبتك قالك انا بحب الانسانه او الانسان ده لو انتى كنتى بتحبيه او انت كنت بتحبه............اللواء ديموووو
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
BimO

ذكر
البلـــد: : مفيش
الوظيفة: : مفيش
الهوايات: : مفيش
مزاجـى: : لعبه جامده موت 110
الهوايات: : لعبه جامده موت Unknow10
التقدير : 4

لعبه جامده موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه جامده موت   لعبه جامده موت Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 24, 2007 1:04 am

مممممممممم والله على حسب لو صاحبي قوي ومش بحبها قوي هقوله حلال عليك لو مش صحبي قوي و بحبها قوي أقوله ده بعيد عليك لو صحبي نص نص وبحبها نص نص هقوله حلال عليك إنما لو صحبي قوي وبجبها قوي على حسبها هي بتحبني ولى لا --وعالعموم الموقف ده مستحيييييل يحصل معايا --

تعمل ايه لو كنت بتحب حد قوي وانت عارف انه بيحبك قووووووووي وبعدين قالك انا مش بحبك هتعمل ايه؟؟؟؟؟

لعبه جامده موت
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» لعبه جامده اوى هتعجبك
» لعبه جامده طحن ..شيكولاته كوفارتينا والبوس على ودنه تعالوووو
» لعبه تربحك ملايين الحسنات ,, من حيث لاتتدرىأحلى لعبه ؟؟؟؟؟؟
» قطط جامده
» نكت مساطيل جامده جدا