لماذا اتيت 694264221
لماذا اتيت 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لماذا اتيت

موني لاف
samaa lil
عاشقة المستحيل
BimO
dody**bimo
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dody**bimo
عضـو جديـد
عضـو  جديـد
dody**bimo

انثى
التقدير : 0

لماذا اتيت Empty
مُساهمةموضوع: لماذا اتيت   لماذا اتيت Icon_minitimeالأحد يوليو 22, 2007 6:11 pm

لماذا الآن ؟لماذا أتيت ؟ومن أين أتيت ؟أتيت بعد أن أغلقت دفاتر حياتي وطويت أوراق عمري المتناثرة ...... أتيت وأنت تدق باب الأمل,فهل أتيت لتأخذ منى باقي العمر؟ أم أتيت لتمنحني الحياة؟جئت بحب أتمناه وأنتظره ,جئت بشوق جارف ,جئت بنار تحرق كل شئ ,ولكنها تضئ الحياة ,تمنح الدفْ.... جئت ولم أكن أريد هذا الحب؟أخاف من عذابه,أخاف من حبك , وأخاف من شوقك ,أخاف من فراقك؟لكنى.................... أحبك؟؟؟؟؟؟؟ نعم أحبك بقدر ماأخاف من هذا الحب أحبك؟فأنت من منحنى الحياة أنت من علمني الهوى ,أنت من أريده ,أنت من أهمس أليه , وأنت من أهوى وأحب....... فإذا كنت تريد قلبي ؟فهو لك. وإذا كنت تريد حبي ؟فهو لك. وإذا أردت عذابي؟فما أجمله هذا العذاب. وإذا أردت أن تحرق جسدي؟فالماء يطفيه. لكن إياك أن تحرق قلبي فأنتِ فيه.............. أحبك.........
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
BimO

ذكر
البلـــد: : مفيش
الوظيفة: : مفيش
الهوايات: : مفيش
مزاجـى: : لماذا اتيت 110
الهوايات: : لماذا اتيت Unknow10
التقدير : 4

لماذا اتيت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لماذا اتيت   لماذا اتيت Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 3:35 am

أتعلمين لو كان بيدي أن أنصب أجمل نساء الدنيا لإخترتك بلا منازع ولو طلبوا مني أن أسلم قلبي لأحد لغلفته لكي في ورق من ذهب لو سألوني أيهم أفضل انتي أم ملكة جمال الدنيا لأخبرتهم انكي أجمل وألطف وأحن وأرق من الجميع لكن...........

انني متأسف لكني تعبت السكات ألمني الفراق دمع العين نزف ولم يبكي رأيت في عينكي صورة ملاك تألمت أن أكون هذا المخادع الافاك فعلا لقد أحببتك أقسم بمن لا تغفو عينيه لقد أحبتتك لم أقل لك أبدا كلمة أحبك إلا وكان قلبي ينطقها قبل لساني ولكن........

للحب انواع وهذا هو ما كان سبب الصداع هل يا ترى أحببتك كما تحبيني أم أن حبي ليكي هو حب لأختي لا لحبيبتي تسائلت كثيرا تعبت كثيرا لكني في الاخر دائما كنت اصل فقط لــ؟؟؟؟؟؟؟
مجرد علامات استفهام هل يا ترى أستحق حبك هل انا من كده يحبه شخصا بقوة كما تحبيني انتي هل أنا ضحكت عليكي عندما أخبرتك إني أحبك لكني والله أحبك أحبك لكن ليس هكذا

اسف فعلا على كوني صاحب قلب كالصخر اسف فعلا على كل كلمة أحبك أخبرتك بيها وكنت أقصد حبا اخر انا لم أخبرك اني أقصد حبا اخر لذا انا الملوم اسف جدا لأني أصحت ذئبا خدوع اسف جدا لأن قلبي لم يحن يوما لفتاة حتى لو كانت هذة الفتاة هي أكثر شخصا حبني يوما
عندما كنت أشعر بالضيق كنت أرسم اسمك اهمس طيفك لكني بعد هذا كله لم أحبك أحببتك عشقتك لكن.....

كأختي

===عمرك ما تتوقعي ان الكلام ده كان سهل عليا اني أكتبه عمرك شوفي قد ايه الكلام كان صعب عليكي انك تقريه وتخيلي لو كنتي انتي الكتباة كان هيحصلك ايه
انا بجد اسف--مع اني بكره أقول الكلمة ده--
لكني فعلا اسف اسف إني محبتش أجرحك من الأول وأقولك إني بحبك بس كأختي اسف فعلا لأني محبتش أكدب عليكي دلوقتي وأقولك إني بحبك نفس نوع الحب اللي بتحبهولي انتي أكيد فاكره اني بقالي يومين مش بقدر أنطق علشان كنت ببقى عاوز أقولك كده اسف جدا إني معرفتش أمشي بالمثل اللي بيقول:-
ما تخدش اللي بتحبها وخد اللي بتحبك
اسف فعلا على كل كلمة كلمتهالك اسف بجد لو جرحتك بأي طريقة اسف فعلا على كوني حبيت أصارحك وأقولك حقيقة انا من زماااااااااااان حاسس إنك عرفها سف والله لو معرفتش أكمل أحلام معاكي اسف فعلا وأتمنى تعذريني ==

وهتيجي في يوم وتقوليلي شكرا يا بيمو انك عرفتني ومخدعتنيش

(( وانتي عارفة كويس جدا إني ببقى سعيد قوي وانتي جمبي كأختي بس لو عاوزه تبعدي مش هلومك خالص وأتمنى انك قبل ما تبعدي تقوليلي وانا الللي هبعد من حياتك تماما ايميل و منتدى وأي حاجه ))

في الاخر مقدرش أقول غير حاجتين انا بحبك بجد والله بس زي أختي صديقتي زميلتي أنتمتي وادلتي ككل حاجه بالنسبالي وانا بكتبلك الكلام ده عيني مكنتش مطوعاني وغرقت الكيبوردة

اسف يا أغلى ما ليا بجد اسف لكن حبي ليكي هو اللي خلاني أعمل كده وأتمنى إنك تلاقي حد تحبيه حتى لو ربع حبك ليا وهو يحبك حتى لو ربع حبك ليا بجد
خلاص مش قادر أكمل
عاشقة المستحيل
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
عاشقة المستحيل

انثى
البلـــد: : مصر
الوظيفة: : كنت مدرسه انجلش
الهوايات: : كتابه الشعر والخواطر_ وقرائه الشعر _ والرسم _ والسهر
مزاجـى: : لماذا اتيت W7eed110
الهوايات: : لماذا اتيت Travel10

لماذا اتيت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لماذا اتيت   لماذا اتيت Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 24, 2007 11:29 pm

انا اللى بجد مش عارفه اقول ايه

بجد انا عاجزه
بجد يا بيمو انت وجعتنى انا شخصيا بكلمه اختك ديه
بجد ربنا المستعان ويكون بعونك يا دودى
وبجد الموقف ده اصعب موقف ممكن احتمله
ربنا يوفقكم ويسعدكم
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى
البلـــد: : مصر

لماذا اتيت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لماذا اتيت   لماذا اتيت Icon_minitimeالأربعاء يوليو 25, 2007 6:07 pm

حقيقى انا بكرهك قد ما كرهت الانسان اللى خدعنى وقالى انى عابر سبيل فى حياته لكن احب اقولك ان الانسانه دى انتا مش تستحق حتى التراب اللى بيلمس رجليها دى خساره فيك وحقيقى كل الرجاله زى بعض انتا زى احمد واحمد زى محمد كلكم واحد منكم لله كسرتو قلوبنا وخدعتونا واستحلتونا من غير وجه حق ولما خدتو وقتكم معانا اكتشفتم اننا اخواتكم لكن لو احنا كننا حتى زى الهوا لاخواتكم مش كنتو عملتو كده معانا ......يمهل ولا يهمل
موني لاف
مشرفة
مشرفة
موني لاف

انثى
البلـــد: : الاسكندرية
الوظيفة: : طالبة
الهوايات: : التمثيل
مزاجـى: : لماذا اتيت 710

لماذا اتيت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لماذا اتيت   لماذا اتيت Icon_minitimeالخميس يوليو 26, 2007 4:45 am

لو انت اخويا عارف كنت عملت فيك اية كنت قتلتك وققطعتك حتت ......... خسارة فيك كلمة اخ ........انت عار علي الاخوات ............ال بحبك ...بس زي اختي انتكدة بتلعب بمشاعرها ..... منك لله.........حسبنا الله ونعم الوكيل .............زوانتي يا بنتي سيبك منة الولد دة ميستهلكيش والله ...........وانا عوزةاقلك حاجة....(كما تدين تدان ))) الكلمة دةمش سهلة ركز فيها كدة وانتتفهم معناها ......سلام .....متزعليش نفسك يا دودي ..................اختك موني
spikter
مشرفة
مشرفة
spikter

انثى
البلـــد: : فى بيتنا
الوظيفة: : بيقولو طالبة جامعية
الهوايات: : الكتابة والخطابة والغناء من الاخر متعددة المواهب
مزاجـى: : لماذا اتيت 710
الهوايات: : لماذا اتيت 18869010

لماذا اتيت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لماذا اتيت   لماذا اتيت Icon_minitimeالخميس يوليو 26, 2007 5:12 am

بصراحة مش عرفة اقولك ايه افتكرت دلوقتى يا بيمو انها زى اختك كنت فين من زمان وبعدين هى دودى هتحبك لوحدها كدة ماهو اذا كان اللى بيتكلم مجنون اللى بيستمع عاقل من كلامك ادركت انك كنت بتقول لها بحبك وبحبك دى معناها ايه وفى نيتك يعنى انكم اخوات بصراحة انا اتخدعت فيك ذنبها ايه دودى غير انه حبيتك وسلمتك قلبها وروحها وكيانها يكون ده جزاءها طب كنت اتاكد من مشاعرك وبعد كدة قولها ولا مشاعر الناس لعبة بين ايديك واسمحلى اقولك انت الخسران ولا عمرك هتلاقى حب زى حبها ولا قلب زى قلبها وصدقنى هتندم عليها ندم وعمرك ماهتحس بقيمتهاالا لما هضيع منك وهى ربنا اكيد هيعوضها ان شاء الله فى حياتها واعرف انك ظلمت نفسك قبل ماتظلمها لان ربنا مش هيسيبك هو اقوى منها ومنك وبجد مش هقولك غيركلمة واحدة حسبى الله ونعم الوكيل وانتى يا دودىفوضى امرك لله واشكى لربنا هو احن من كل العباد عليكى وحقيقى ربنا يصبرك
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
BimO

ذكر
البلـــد: : مفيش
الوظيفة: : مفيش
الهوايات: : مفيش
مزاجـى: : لماذا اتيت 110
الهوايات: : لماذا اتيت Unknow10
التقدير : 4

لماذا اتيت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لماذا اتيت   لماذا اتيت Icon_minitimeالجمعة يوليو 27, 2007 12:05 pm

بجد مش عارف أقول ايه ربنا ياخدني ويريح الكل مني
hadeer41488
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
hadeer41488

انثى

لماذا اتيت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لماذا اتيت   لماذا اتيت Icon_minitimeالجمعة يوليو 27, 2007 11:03 pm

السلام عليكم.......الله اكبر يا ساتر يارب حرام لما تدعى الدعوه ديه يا بيمو وع العموم ربنا يهدى الجميع بس كل اللى احب اقوله لك انك مش تاخد قرار ممكن انك تندم عليه العمر كله ......
"هديــــــــــــــــــــــــر"لماذا اتيت Star3لماذا اتيت Star3لماذا اتيت Star3
Λ k я Λ m
أبـو كنـزي
أبـو كنـزي
Λ k я Λ m

البلـــد: : cairo
الوظيفة: : Accountant
الهوايات: : underground
مزاجـى: : لماذا اتيت 2310

لماذا اتيت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لماذا اتيت   لماذا اتيت Icon_minitimeالسبت يوليو 28, 2007 12:09 am

إذا أردت أن تحرق جسدي؟فالماء يطفيه. لكن إياك أن تحرق قلبي فأنتِ فيه.............. أحبك.........

الكلام ده كتبهولي أغلى شخص عندي وكانت أصعب جملة سمعتها في حياتي.....

تنكر ان دودى هيا اللى كتبالك الكلام ده اكيد 100*100 هيا اللى كتبها عارف ليه علشان هيا اغلى انسان عندك
وبالنسبه لكلمه اختى .. انا عارف انك بتقولها من ورا قلبك

يا بيمو خد قرار الاول ... فكر بقلبك قبل عقلك علشان متندمش

وعلشان متظلمهاش معاك .... علشان اصعب حاجه فى الدنيا الظلم
عارف انا بقولك كده ليه ( علشان انا اتظلمت )
فياريت ياريت تاخد قرار .... وان شاء الله يكون خير
وربنا يوفقكم وترجعو احسن من الاول
http://friends4ever.goodbb.net
نهال
مشرفة
مشرفة
نهال

انثى
البلـــد: : الشرقيه
الوظيفة: : لا يوجد
الهوايات: : الكومبيوتر
الهوايات: : لماذا اتيت Travel10

لماذا اتيت Empty
مُساهمةموضوع: رد: لماذا اتيت   لماذا اتيت Icon_minitimeالسبت يوليو 28, 2007 12:41 am

مش عيب ان الانسان يغلط ياجماعه العيب انه يستمر فى الغلط وبيمو انسان كويس ولما حس انه هايظلم دودى معاه قرر انه يبعد انا مش بقول كده بدافع وخلاص لا بالعكس اكيد كلكم اتعاملتو مع بيمو وعارفين اد ايه انه انسان طيب اوى وقلبه ابيض وزى مادودى بتتعذب هو كمان بيتعذب وده برده مش معناه انه مش غلطان فى حق دودى لا هى برده انسانه جميله جدا جدا وانا شخصيا حبتها من كلام بيمو عنها ومن حبه ليها

وياريت يابيمو ماتزعلش من كلمه حسبنا الله ونعم الوكيل لانها حسب عند ربنا انك لو ظالم ربنا ياخد حق اللى انت ظلمته وياريت ماتبقوش قاسيين كده كلكم عليه ياجماعه لازم تلاقو اعذار للناس

لماذا اتيت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لماذا !!!
» لماذا
» لماذا
» لماذا ..........؟
» لا ! لماذا ! اذن !!!!!!!!!