عيزها احلى البنات  694264221
عيزها احلى البنات  694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عيزها احلى البنات

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فراولة
مشرفة
مشرفة
فراولة

انثى
البلـــد: : فى ملكوت الله
الوظيفة: : التأمل
الهوايات: : القراءة
مزاجـى: : عيزها احلى البنات  110
الهوايات: : عيزها احلى البنات  Travel10
التقدير : 2

عيزها احلى البنات  Empty
مُساهمةموضوع: عيزها احلى البنات    عيزها احلى البنات  Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 29, 2010 11:18 pm

عيزها احلى البنات  234201

السلام عليكم
موضوع عجبني ونقلته ويارب ينال اعجابكم
عايـــــزها بنت كــ♥ــــدة عيزها احلى البنات  128101 بصي ...يا بنتى م الآخر..أنا مش عاوز بجد أعمل الحرام.. أصل أنا ممكن آه لغيرى أبأه أستاذ ف الغرام.. بس ف الأول والآخر أنا طبعى مش من طبع اللئام.. أحب أمشي ف النور وبودى وشي بعيد اوى عن أى ظلام.. عشان كدة اسمعى حروفي دى ومن غير شفرات وخدى عندك الكلام.. أنا جامعى مثقف رومانسي كوميدى وحاجة تمام التمام.. بس يوم ما أفكر فيها عايزها تبأه زى ما شوفتها دايمآ ف الاحلام.. عايزها بنت ناس طيبين جدا ويكونوا من الكرام .. لا بنت سفير ولا وزير ولا بنت ناس كانوا ف التاريخ عظام.. عايزها بنت ذكية م غير ما أتكلم عارفة ايه النظام.. عارفة انى ممكن أغير عليها جدا حتى ولو بس مع غيري كان سلام.. عايزها بنت يوم ما أخرج برة تتولى هى الزمام.. وتمشي مملكتها مية مية وتقود الأمور كلها باحكام.. عايزها بنت جدعة ألاقيها تغنينى عن احتياجى للغير .. عايزها تاخدنى و تشدنى بقوة وباستمرار لفعل الخير.. عايزها م البنات دول ال تتلف قلوبهم ف حرير.. عايزها رومانسية أوى وتدينى من حبها كتير.. وعمرها لا تكدب ولا تخون وبتراعى فيا رب قدير.. عايزها بالحق تنطق وولا م هواة نفاق او تزوير.. عايزها بنت مؤمنة وم ايمانها وشها قمر منير.. ف رقة صوتها ودفاه أسمعه كأنه للمية غدير.. عايزها تحفظ سري واحس وكأنى رميته ف بير.. عايزها مثقفة كدة والاقى لكل سؤال عندها ليه تفسير.. ولو كسلت ولا طنشت تبأه هيا لي حافز ع التغيير.. عايزها بنت كوميدية برضو بس ف حدود الأدب وبدون تشهير.. عايزها ف وقت غيبتى تحفظنى بكل حب وود واخلاص وضمير.. تبأه هى نورى هى عكازى لو جيت ف مرة وبقيت ضرير .. تبأه هى شمسيتى لو كان الجو عاصف مطير.. وتبأه هى غطايا وتدفينى لو كان برد زمهرير.. لو تعدى بس ادامى لحيائها اشم اعبقها عبير.. ولو جيت انكسرت مرة والاحباط كان جوايا كبير.. ببسمتها وبلمعان ضى عينها تقابلنى بوش بشير.. الخلاصة: انا عايزها تبأة اميرتى انا وأبأه انا ف ملكوتها الأمير.. فيــــــــــارب ارزقنى بيها زوجـة صالحة وقصر الطريق ما بينا لو كان طويل.. فهمتى بأة انا عايزها ايــــــــه؟؟ عايـــــزها بنت كــ♥ــــدا

عيزها احلى البنات  128101 عيزها احلى البنات  128101 .
kelopatra_com
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
kelopatra_com

انثى
البلـــد: : عند ربنا
الوظيفة: : كل سنه وانتوا بصحه وسعاده
الهوايات: : .......
مزاجـى: : عيزها احلى البنات  8110
الهوايات: : عيزها احلى البنات  Unknow10
التقدير : 4

عيزها احلى البنات  Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيزها احلى البنات    عيزها احلى البنات  Icon_minitimeالسبت أكتوبر 30, 2010 10:04 am

فهمت يا ميس
تسلم ايدك يا قمرى عيزها احلى البنات  49536
hema_sina
مشرف
مشرف
hema_sina

ذكر
البلـــد: : ...................
الوظيفة: : ...................
الهوايات: : ...................
مزاجـى: : عيزها احلى البنات  1310
الهوايات: : عيزها احلى البنات  Travel10
التقدير : 13

عيزها احلى البنات  Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيزها احلى البنات    عيزها احلى البنات  Icon_minitimeالسبت أكتوبر 30, 2010 8:05 pm

لا بجد موضوع جميل وكلامات ولا اروع

بس فين النوعية دي من البنات

تقبلي مروري وتحياتي
عيزها احلى البنات  49536
http://www.startnow.yoo7.com
عبدالعزيز موسى
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
عبدالعزيز موسى

ذكر
البلـــد: : 6 اكتوبر
الوظيفة: : مدير ادارى
الهوايات: : كرة القدم - الكتابة - القراءة
مزاجـى: : عيزها احلى البنات  510
التقدير : 0

عيزها احلى البنات  Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيزها احلى البنات    عيزها احلى البنات  Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 01, 2010 9:12 am

بجد تسلمى
ياريت يكون فيه بنات فيهم نص الاوصاف دى
لكن صعب اوى دلوقتى
تحياتى لكى اختى الجميلة
نقل متميز
وطرح رائع من انسانة رائعه

عيزها احلى البنات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» احلى الكلمات
» احلى صور حب