محدش فاهم 694264221
محدش فاهم 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

محدش فاهم

hadeer41488
dreams_boy
نوده
samaa lil
Dina
sandy
dody**bimo
BimO
12 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
BimO

ذكر
البلـــد: : مفيش
الوظيفة: : مفيش
الهوايات: : مفيش
مزاجـى: : محدش فاهم 110
الهوايات: : محدش فاهم Unknow10
التقدير : 4

محدش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: محدش فاهم   محدش فاهم Icon_minitimeالجمعة يوليو 27, 2007 12:27 pm

محدش فاهم ومحدش هيفهم بجد انا اسف جدا لو كنت بقول كده لكن أتمنى اني كنت ضيف خفيف عليكم ومش زعلتو حد ولى قولت حاجه تزعل

اما عن دودي فهي وحدها فهماني وأتمنى تعذروني بجد كنت أتمنى لما أرجع ألاقي الفرحة وأفرح زيادة لكني الظاهر كنت بحلم وسوقت قوي كمان في أحلامي وانا اسف بجد بس فعلا محدش فهمني ومحدش هيعرف يفهمني فاسمحولي انسحب بصمت من حياة كل شخص فيكم بجد اسف بس لو انتم فضلتم اني ابعد انا مش هلومكم خالص بجد انتم هتفضلوا طول عمركم أغلى اخوات عندي واتمنى متنسونيش
ولا اله إلا الله
dody**bimo
عضـو جديـد
عضـو  جديـد
dody**bimo

انثى
التقدير : 0

محدش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: محدش فاهم   محدش فاهم Icon_minitimeالجمعة يوليو 27, 2007 1:31 pm

هكون اول واحده ترد حبيبتك اللى عمرها ما هتقدر تكرهك فى يوم اوعى تمشى او تبعد عن كل اصدقائك اللى فى المنتدى ارجوك اتوسل اليك بلاش تجرح نفسك لان جرحك هو جرحى على قد ما انا مجروحه لكن انا فاهمه ومقدرة اللى عملته عشانى انا عارفه انك بتجرحنى دلوقتى عشان بعد كده ما يكونش الجرح اصعب وعارفه انك قبل ما تكتب كلمه واحده من اللى كتبتها انك جرحت نفسك زى ما جرحتنى عارفه ان مشاعرك وحبك ليا موجود بس انت خانك التعبير واللى بيحب مهما كان ميقدرش يبعد عن اللى بيحبه ولا يقدر فى يوم يجرحه انا اعرفك كويس وعارفه انك انسان حساس جدا ولانك بتحبنى عملت كده اتمنى كل اللى يقراه ردى يسامح بيمو لانه فعلا مش يقصد انه يجرحنى دة اكيد ما يقصدش لانى عارفه كل مشاعره واحساسه رغم جرحى ورغم عذابى واحتياجى لليداوى جرحى ويقف جمبى على قد ما انا محتاجه الكل يقف جمب بيمو اعز واغلى انسان فى حياتى واكيد هو اغلى صديق عندكم اتمنى تسامحوه كلكم لان انا سامحته رغم جرحى اللى لسه بينزف ارجوكم جميعا كل من يقراه كلامى وردى خليكم مع بيمو لحد النهايه بيمو اعظم واغلى انسان عرفته وحبيته مهما قولت مش هقدر اقول اى كلمه توصف فرحتى بأنه اول حب واخر حب وعلى قد جرحى وان هو اللى كان السبب فى الجرح دة الا انى احب أأكد للكل انه هو بردو اللى يقدر يداوى جرحى وحزنى هو اللى هيقدر انه ينسينى كل كلامه القاسى اللى انا متأكده انه كلام مش من قلبه قلبه اللى انقى من قطرة الندى فأنى احبه وسأظل احبه امام الجميع اقولها انى احبه الى الابد واخر كلامى اليك يا من ملكت قلبى وروحى وحياتى وعمرى كله لا تترك اصدقائك واخواتك وكل من يحبك سلام يا اغلى ما ليا
sandy
صاحب الموقع
صاحب الموقع
sandy

انثى
البلـــد: : مدينه الحزن
الوظيفة: : طالبه فى عالم الاحزان
الهوايات: : امسح دموعى
مزاجـى: : محدش فاهم W7eed110
الهوايات: : محدش فاهم Travel10
وسام : محدش فاهم Deign_12
التقدير : 5

محدش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: محدش فاهم   محدش فاهم Icon_minitimeالجمعة يوليو 27, 2007 1:58 pm

بيمو ايه الكلام اللى بتقوله ده حرام عليك انا والله مناقصه بيمو ياريت تفكر فى اخواتك اللى بيحبوك اوى اوى اوى اوى اوى اوى اوى بيمو انت ليه عاوز تبعد فى ايه ولو على دودى شفو كلام دودى دودى بتحبك اوى ........دودى بيمو عمره ميجرح حد بيحبه انتى حاسه انك مجروحه علشان انتى بتحبيه لكن صدقينى لو فكرتى بعقلك هتلاقى انه عمل كده علشان بيحبك خايف يظلمك معاه وانتى عارفه ان الطريق قدامه طويل واى والمسئوليه عليه كبيره اوى صدقينى لو فكرتى كويس هتلاقى ان اللى عمله ده يدل على انه بيحبك وبدل عمل كده علشان بيحبك يبقى ده مش جرح يا دودى انا حبيبتك من كلامه عليكى بيحبك اوى بس صدقينى اللى بيحب حد مش بيظلمه معاه بدل ميكمل معاكى وفى الاخر يحصل حاجه ومش يقدر يرتبط بيكى ساعتها فعلا الجرح هيكون اكبر شغلى عقلك وقبلك علشان مش تحسى انك مجروحه ربنا يوفقك يارب ويسعدك ومحدش عارف نصيبه فين والمهم انك تكونى مؤمنه ان لو انتى مكتوبين لبعض هتمر السنين وهتكونوا لبعض لازم نكون مؤمنين بكده مش احنا اللى بنختار ربنا سبحانه وتعالى كاتب كل واحد لمين لازم نؤمن بده يا دودى وانت يا بيمو اعقل مش من طبعك الهروب ومفيش حاجه تستاهل ان انسان كويس لو انت مش كويس كونت كملت معاها وخلتها تبنى احلام وتعيشها فى وهم انما ده الصح شفت عاشق كان قايل ايه ان لازم كل واحد يكون قد الكلمه قبل متقولها ربنا يوفقك ويسعدكيا بيمو ويوفقك انتى كمان يا بيمو اسفه لاطاله بيمو مش هتبعد سامع ماشى تبعد يومين تهدى فيهم اوك ابعد بس هترجع تانى لينا سامع
http://friends4ever.goodbb.net
Dina
عضـو فعـال
عضـو  فعـال
Dina

انثى
البلـــد: : NO Place

محدش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: محدش فاهم   محدش فاهم Icon_minitimeالجمعة يوليو 27, 2007 3:15 pm

فى ايه يا بيمو فعلا محدش فاهم حاجة او عن نفسى معرفش مفهمتش الا ان فى مشاكل بينك وبين دودى بس هى من ردها شكلها بتحبك ومستعدة تضحى يبقى انت بتعمل كده ليه و معلش لو هدخل فى رايك و اقولك مهما كانت المشكلة مش حلها انك تبعد عن اصحابك او النت سورى فى الكلمة بس انت اكبر من كده بكتير مش بعدك هو اللى هيحل المشكلة مهما كانت المشكلة البعد مش هيعمل حاجة ولو انت أخدت قرار انك تبعد عنها عشان ظروفك طيب تبعد عنا عشان ايه ظروفك برده يا بنى محدش عارف النصيب فين وزى ما سندريلا قالت عايز تبعد يومين اوكى بس بعدك على طول مش هيحل المشكلة والحكاية دى على قد منا فاكرة حصلت حاجة زى كده برده فى لينك وبقولك ياااااا بيمو ياااااا دودى يا كلكم محدش عارف النصيب فين والله ان شاء الله هتتحل ولو ليكم نصيب مع بعض مهما كان هتكونوا لبعض لو بعد 100سنةسواء بعدت او مبعدتش ولو مفيش نصيب مهما حاولت و لو ظروفك ايه مش هتكونوا لبعض و وسورى لو كنت طولت بس ردى ده على قد منا فاهمة الموضوع وانتوا بتحبوا بعض وان شاء الله هتتحل
Dina
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى
البلـــد: : مصر

محدش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: محدش فاهم   محدش فاهم Icon_minitimeالجمعة يوليو 27, 2007 5:17 pm

انا كمان مش عايزاك تمشى ولازم تعرف ان حياتك الخاصه مللك وكون ان احنا زعلنا منك ده لاننا بنحبك وبنخاف عليك ولازم تعرف يا بيمو انك لازم تواجه المشكله مش تهرب منها
نوده
مشرفة
مشرفة
نوده

انثى
البلـــد: : القاهره
الوظيفة: : طالبه
الهوايات: : سعات الرسم
مزاجـى: : محدش فاهم W7eed110
الهوايات: : محدش فاهم Unknow10
وسام : محدش فاهم Momooo10
التقدير : 3

محدش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: محدش فاهم   محدش فاهم Icon_minitimeالجمعة يوليو 27, 2007 7:48 pm

يا بيمو ما تمشيش احنا كلنا عوزينك هنا معانا انت اخونا فا ياريت مش تمشى
http://friends4ever.goodbb.net/profile.forum
dreams_boy
مستشار أدارى
مستشار أدارى
dreams_boy

ذكر
البلـــد: : مملكة الاحزان
مزاجـى: : محدش فاهم 710
التقدير : 3

محدش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: محدش فاهم   محدش فاهم Icon_minitimeالجمعة يوليو 27, 2007 7:49 pm

بيمو اخى الغالى ليس المهم ان يفهم الجميع فكل من علق عليك وقال كذا وكذا

فهذا دليل على عدم شعوره بمشاعر الاخرين ولا يعرف ما معنى الحب

اصدقائى لا يحتاج المرء ان يتكلم او ان يحكى حتى تعرفوا ما به بل هناك مشاعر

نستطيع من خلالها ان نعرف فلو احس الانسان بكلامه لعرف انه ماكان لاحد منا ان يلوم احد منهم

اصدقائى لا تحكموا على الاشياء من نظراتكم الخارجيه بل انظروا الى الداخل

اخى الغالى اختى الغاليه دودى انتم حقا اروع من ان يقال فى حقكم الكلمات

اخى الغالى عرفت اليوم ان للوفاء عنوان وهو انت

اخى الغالى رجائى لك الذى لم اطلبه من احد من قبل ان تظل معانا

اخى بيمو انت بالفعل هو الانسان النبيل

اخى اقف لك بالفعل تقديرا واحتراما على زوقك الجميل على احساسك الرائع

على نبل اخلاقك

اخوانى من لا يعرف شىء فعليه ان يصمت ولا يتكلم فقد يجرح شخص ما وهو لا يحس

احبك اخى الغالى وارجوا منك عدم الرحيل لاننى فى القريب سوف اكون الراحل
http://a7sas.lolbb.com
hadeer41488
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
hadeer41488

انثى

محدش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: محدش فاهم   محدش فاهم Icon_minitimeالجمعة يوليو 27, 2007 11:14 pm

السلام عليكم ........ لالالالالالالالالا يا بيمو اصرف نظر عن الموضوع ده واوعى تعمل كده وانا مع راى محمد ...........
"هديـــــــــــــــــــــر" ⭐⭐ ⭐
Λ k я Λ m
أبـو كنـزي
أبـو كنـزي
Λ k я Λ m

البلـــد: : cairo
الوظيفة: : Accountant
الهوايات: : underground
مزاجـى: : محدش فاهم 2310

محدش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: محدش فاهم   محدش فاهم Icon_minitimeالجمعة يوليو 27, 2007 11:58 pm

مش هقدر اقول غير ربنا يوفقكم يارب ويبعد عنكم كل حاجه وحشه

وفى نصيحه صغيره بيمو ... طالما فى انسانه بتحبك بجد اتمسك بيها اوى
علشان صعب اوى لما تلاقى حد بيحب بجد ..وهيا من كلامها انها بتحبك
وهيا عارفه ان كل الكلام اللى انت بتقوله من ورا قلبك
علشان قلب بيمو اطيب من بيمو نفسه.. يعنى دودى حاسه بكل كلمه انت بتقلها
فياريت تفكر كويس فى الكلام ده .....( انت دماغك اكبر من كده ) فاكر الكلمه ديه
وربنا يوفقكم يارب
http://friends4ever.goodbb.net
نهال
مشرفة
مشرفة
نهال

انثى
البلـــد: : الشرقيه
الوظيفة: : لا يوجد
الهوايات: : الكومبيوتر
الهوايات: : محدش فاهم Travel10

محدش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: محدش فاهم   محدش فاهم Icon_minitimeالسبت يوليو 28, 2007 12:36 am

طبعا ياابيمو انا هاقولك ماتمشيش وتهرب وتبعد بس مش هاقولك ليه عشان انت عارف كويس
موني لاف
مشرفة
مشرفة
موني لاف

انثى
البلـــد: : الاسكندرية
الوظيفة: : طالبة
الهوايات: : التمثيل
مزاجـى: : محدش فاهم 710

محدش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: محدش فاهم   محدش فاهم Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2007 11:00 am

انا الي مش عارفة اقلك اية الصراحة .................. لا تعليق
بنبوناية المنتدة
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
بنبوناية المنتدة

انثى

محدش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: محدش فاهم   محدش فاهم Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 31, 2007 6:42 pm

بصراحه الموضوع مش بين عندى

محدش فاهم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انا مش فاهم
» تم حزف الموضوع . سوري ياحبيب مافيش حاجة تستاهل كل دا
» ازاى معرفش محدش يسالنى
» محشش عامل نفسه فاهم
» اختبـــار لجميع اعضاء المنتدى؟, بس محدش يزعل من حد