سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم 694264221
سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم

زيكو
فجر
farfowsh
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
farfowsh
عضـو مشـارك
عضـو  مشـارك

ذكر
البلـــد: : مصراوى
التقدير : 0

سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم Empty
مُساهمةموضوع: سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم   سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 07, 2007 3:20 pm

منقول من منتديات الوعد الحق
وصلة الموضوع : http://www.true-islam.net/montada/index.php?showtopic=8615

أولاً : أنا كنت كتبت جزء من الموضوع ده وسبته .. بس امبارح بالليل ... وفي لحظة تهور مني

كملت الموضوع ... في واحدة من المرات النادرة اللي أكتب فيها حاجة وأكملها للآخر .... ولو جواب حتى

المهم

أنا بعد العصر قاعد على الكرسي فوق خالص ... بالنسبة ليا يعني ..فوق سطح الدور الرابع بتاع بيتنا

وأختي الصغيرة هاجر على رجلي ...والجرنال في ايد خالي ..

وكله تمام ... لا لو تمام مكنتش هاعمل موضوع أصلاً ..

اللي حصل بقى

خالي بيقرا ويدندن كده : يوم السبت القادم يفتتح في نادي حفل دبي للأزياء والماس ينظمه النادي

تحت رعاية رئيسته الشيخة منال بنت محمد بن راشد آل مكتوم حرم الشيخ منصور بن زايد آل نهيان

لا يهم ماذا سيعرض في النادي من مجوهرات وقطع ماس ثمن القطعة منها يزيد على العشرة ملايين دولار ؟؟!!

ايه ده .. مش مهم ... ازاي ؟ وليه ؟ وكيف ؟ ولماذا ؟ ........... الخ

يبص خالي ليا ويقولي : بطل " لك " عايز اقرى ... ( لك معناها كتر كلام يعني ) بلغة بلدنا

المهم

أسكت غصب عني ... لأن مفيش قدامي فرصة لإني " أتنح " ولا حاجة .... لأنه ما شاء الله لو اداني قلم على وشي .. ولا حسد طبعاً

هيوديني فوق السطح التاني اللي قبالنا وهو مش اعلى من بيتنا ... واضطر احسب سرعة السقوط وادخل في الفيزياء .. وخلافه

خلاص : أمال ايه المهم ... يبص ليا تاني وهو ساكت كده ... واسكت أنا فوراً

ويكمل : لكن ما لفت النظر فستان زفاف شيك ( عاري الصدر والظهر ) ترتديه إحدى العارضات تم تحديد سعره بمبلغ 8.9 مليون دولار أمريكي

قلتله : هات الجرنال كده.. واخدت الجرنال وفتحته مش على صفحة الموضوع

فتحت على صفحة البورصة والأسعار.... والدولار بخمسة ونص ... وانا واقف بستناك ... وعنيا عليك بتبص ... يا حبيبي ومش شايفاك ..

. مع الاعتذار لاخونا العندليب اللي كان بيغني الأغنية في الدي جى اللي كان جنب بيتنا امبارح في خطوبة واحدة جارتنا ومنمتش منه

يعني حسبة بسيطة نضرب 8.9في 5.5 يطلع لنا 48.95 جنيه مصري

وبعد ما نفاصل شوية .. زي ما بيفاصلوا مع البياعين كده .. في بلدنا المتقدمة يعني يبقوا خمسين مليون جنيه

الرقم مرة أخرى وأنا بكامل قواي العقلية .. خمسين مليون جنيه مصري بالتمام والكمال

وفستان من غير ظهر ولا صدر كمان .. يعني لو سليم شوية كان بوظ اقتصاد قارة اسيا

خمسين مليون جنيه .. تمن فستان زفاف العروسة هتلبسه ساعتين .. ولا عشر ساعات حتى ... خمسين مليون جنيه

قد لا يستوعب البعض هذا المبلغ .. فهو يمكن أن يحل كل مشاكل لاعبي الأهلي .... وكل مشاكل لاعبي منتخب مصر ..

. وكل مشاكل نادي غلبان مهدد بالهبوط زي الزمالك ومش عايز اتكلم عشان ما ازعلش حبايبنا الزملكاوية .

. ويحل مشاكل الاتحاد المصري لكرة القدم ... ويفيض مبلغ يكفي لحل مشاكل أندية الترسانة والأوليمبي وطنطا

ثمن الفستان يكفي لصرف إعانة لكل مراكز شباب مصر بحيث يحصل كل مركز على 25 الف جنيه ..

. ويكفي لبناء 100 وحدة صحية مجهزة في 100 قرية فقيرة لعلاج المرضى

فستان الزفاف اللي هتلبسه العروسة سعيدة الحظ لمدة خمس ساعات بس وبعدين " تحنطه " في الدولاب

تمنه يكفي لدفع المصروفات الدراسية لمليون طفل وطفلة من الغلابة غير القادرين

اسم العبقرية اللي صممت الفستان ده وهي من اليابان واسمها " سومي كاتسورا " وهي ما صممتهوش عشان يعرض في اليابان وأجوارها

لا .. دا عشان تعرضه في مدينة دبي في الإمارات .. عشان يتهافت عليه بنات الشيوخ والأمراء والأثرياء العرب

واللي معاه قرش محيره .................................. أكمل

لا يمكن أن تكون مدام كاتسورا المكسورة دفعت الخمسين مليون جنيه لوجه الله ... ولا عشان تدخل موسوعة جينس للأرقام القياسية ..

لا .... عشان تبيع منه كام واحد للعائلات العربية .. اللي هتتفاخر لمدة 150 سنة جاية بان المحروسة لبست في ليلة الفرح فستان بـــ 50 مليون جنيه

وأنا من قلبي .. ومن كل أعماق قلبي .. ومن شغاف قلبي .. وكل الصور البلاغية اللي قالها الشعراء واللي مش شعراء

أتمنى ان صينية كبايات مليانة على آخرها شربات ويكون اللون أحمر يا ريت تتقلب على العروسة وهي في الكوشة

ولا ربنا يرزقها بولد شقي كده يدوس على ديل الفستان يقطعه أو يقطع منه حتة بنص مليون ولا حاجة

مع عدم إغفال توفيق ربنا .. يمكن اعدي من وراهم الاقي الحتة ام نص مليون .... " أتنغنغ " بها واعيش عيشة مرفهة لمدة 20 سنة ولا حاجة ..

اشتري ليا كمبيوتر في البيت بدل ما انا قاعد بكتب من سيبر وصاحب السيبر خانقني كل شوية .. لو سمحت بدل المايك ... ركب الكاميرا للآنسة .. وخلافه

ما عليكم مني .... نرجع للموضوع

كلا مي ده مش حقد على العروسة .. بس غيظ من اهلها اللي ممكن يدفعوا مبلغ زي ده تمن فستان هيستخدموه لمدة ليلة واحدة

ومش هتلبسه تاني

لو إن صاحبة الفستان ده او اسرتها تبرعوا بالمبلغ ده لبناء مدرسة .. مدارس يعني ... ولا مستشفى مش هيكون أفيد ؟؟؟؟!!!!

فعلاً

ملحوظة : أنا من فقعتي ما حطيتش ابتسامات مع إنها كانت هتعمل شغل في الموضوع

منقول من منتديات الوعد الحق
وصلة الموضوع : http://www.true-islam.net/montada/index.php?showtopic=8615
http://www.elmuslimamr.i8.com
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى
البلـــد: : another world
الوظيفة: : university student
الهوايات: : reading
مزاجـى: : سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم 2210
الهوايات: : سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم Readin10

مُساهمةموضوع: رد: سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم   سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم Icon_minitimeالخميس أغسطس 09, 2007 3:10 pm

ايه الستات دى

ولا كامل قواهم العقليه ولا نصها حتى

هههههههه\

شكرا ليكى

اختك

فجر
زيكو
عضـو فعـال
عضـو  فعـال
زيكو

ذكر
البلـــد: : الاسكندريه عاصمه قلبى
الوظيفة: : م/صيانة اجهزة المحمول
الهوايات: : السفر / ركوب الخيل
مزاجـى: : سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم 710
الهوايات: : سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم Riding10
التقدير : 1

مُساهمةموضوع: رد: سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم   سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم Icon_minitimeالخميس أغسطس 09, 2007 6:36 pm

الحمد لله وشهد شاهدأ من اهلها ههههههههههههههههههه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جنــــــــــــ سيد مرسي ــــــــــرال
الروح ماتهجر جسد الا يجيه الموت لقيت الروح من جسمي تفارق لحظه غيابك
sp!ky
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
sp!ky

ذكر
البلـــد: : egypt
الوظيفة: : طالب فى سلاحف اكاديمى
الهوايات: : الرسم
مزاجـى: : سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم 610

مُساهمةموضوع: رد: سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم   سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم Icon_minitimeالخميس أغسطس 09, 2007 9:15 pm

كان زمانى زاكرت القصه ياعم عموما مشكوووووووور بس هنعمل ايه يعنى ما باليد حيله
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى
البلـــد: : مصر

مُساهمةموضوع: رد: سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم   سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم Icon_minitimeالجمعة أغسطس 10, 2007 6:57 pm

وأنا من قلبي .. ومن كل أعماق قلبي .. ومن شغاف قلبي .. وكل الصور البلاغية اللي قالها الشعراء واللي مش شعراء

أتمنى ان صينية كبايات مليانة على آخرها شربات ويكون اللون أحمر يا ريت تتقلب على العروسة وهي في الكوشة

ولا ربنا يرزقها بولد شقي كده يدوس على ديل الفستان يقطعه أو يقطع منه حتة بنص مليون ولا حاجة
ههههههههههههه تصدق دمك خفيف جدا ربنا يوفقك بس خد بالك مش كلنا كده انا واحده من البنات برفض المظاهر الفارغه وسيبك الهابله اللى هتشترى الفستان ده هتخسر الف مره اولا فستان عارى هتعصى بيه ربنا وبمبلغ خيالى اكيد الجوازه هتفشل فى النهايه صدقنى يا ابنى البساطه عمرها ما تدخل فى حاجه اللى وزينته
بنبوناية المنتدة
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
بنبوناية المنتدة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم   سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم Icon_minitimeالإثنين أغسطس 13, 2007 12:20 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه لية بس الحقد دة يا جمعا تلبسوا وتتهانة وتعدى الليلة بس تقع فى ايدى بس لحتة ام نص مليون دى وافتح السنتر اللى نفسى فية بسVery Happy Very Happy Very Happy :lol!: :lol!: :lol!:
sandy
صاحب الموقع
صاحب الموقع
sandy

انثى
البلـــد: : مدينه الحزن
الوظيفة: : طالبه فى عالم الاحزان
الهوايات: : امسح دموعى
مزاجـى: : سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم W7eed110
الهوايات: : سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم Travel10
وسام : سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم Deign_12
التقدير : 5

مُساهمةموضوع: رد: سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم   سـتــــــــــات مــــــش شايــــــــلة هـــــــــــــم Icon_minitimeالإثنين أغسطس 13, 2007 6:34 pm

يا عينى يا عينى على ايه يا عنى
http://friends4ever.goodbb.net

صفحة 1 من اصل 1