اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو 694264221
اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو

نوده
مشاعر حبيب
sandy
نهال
samsamaa
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
samsamaa
عضـو جديـد
عضـو  جديـد
samsamaa

انثى
البلـــد: : الاسكندريه
الوظيفة: : لا يوجد حاليا
الهوايات: : لسباحه
مزاجـى: : اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو 810
الهوايات: : اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Travel10
التقدير : 0

اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Empty
مُساهمةموضوع: اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو   اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Icon_minitimeالإثنين أغسطس 27, 2007 5:10 am

[
color=brown]قبل مابدا لازم تستفيدو من الاسئله علشان زوجات المستقبل

اسئله للبنات فقط.؟؟ دون تدخل الشباب في الاجابه ،بس لا زم الشباب يعلقون على اجوبه البنات
السـلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الأسئلـــــه هـــي : -

1- هل انتي تحبين ؟؟؟
2-من يكون الشاب الذي تقفين امامه ضعيفة . ( لا احد يقول ابوي )
3-عندما تكونين معجبة به .. ماهي طريقتك في الوصول الى قلبه !!

4- والدتك هل هي النموذج في حياتك .. ولو لم تكن والدتك هل تكون كذلك !!

5- في احد الاماكن العامة رأيتي من كان يوما يسكن القلب .. يمسك بطفله .. كيف تكون ردة فعلك !!

6- كم مرة تنازلتي عن مبادئك من اجل الرجل !!

7- ماهو الموقف الذي تضبطي فيه نفسك متلبسه بالتناقض ؟

8- هل تتزوجي من تحبيه .. ام تحبي من تتزوجيه !! وايهما ترينه اجمل ؟

9- ايهما اجمل الرجل في الواقع ام في الخيال!!

10- هجرك من تحبينه .. هل تبادلينه الهجر ام توددين له حتى تنعم بوصاله مرة اخرى !!

11- لو كان مديرك رجل .. بماذا تهمسين له في كل صباح !!

12- هل خضتي يوما حربا من اجل الوصول الى قلب رجل .. وهل ظفرتي بقلبه !!

13- هل تبوحين لزوجك باخطائك .. وهل تغفر لك تلك الاخطاء !!

14- ماهي الكلمة التي تربككي من الرجل !!

ارجو من البنات الاجابه على الاسئله كلها دون استثناء
[/color
]
نهال
مشرفة
مشرفة
نهال

انثى
البلـــد: : الشرقيه
الوظيفة: : لا يوجد
الهوايات: : الكومبيوتر

مُساهمةموضوع: رد: اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو   اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Icon_minitimeالإثنين أغسطس 27, 2007 8:07 am

موضوعك جميل ياسمسمه بس القسم ده للاشعار والخواطر والقصائد فياريت لو تقدرى تنقلى الموضوع قسم تانى مناسب ليه .

1- لا .
2-الشاب اللى احس برجولته اوى.
3-معجبه مش ليا طريقه للوصول الا قلبه ا نما احبه يبقى هاحاول بس معرفش ازاى.
4-والدتى النموذج فى حياتى ازاى؟؟؟ قدوه يعنى مش فى كل حاجه.
5-اكيد مفاجأه ورد فعلى هابعد خالص مش هاخليه يشوفنى.
6-لم اتنازل ولن اتنازل عن مبادىء ابدا .
7-لما بكون بدافع عن حد بحبه ويكون عمل حاجه ضد مبدأ معين ليا.
8-اتزوج من احبه وانا شايفه ده الاجمل طبعا.
9-الواقع طبعا لان ده اللى ربنا اوجده فى حياتنا وربنا دايما بيدينا اجمل حاجه.
10-لا اهجره لو متأكده من حبه ليا.
11-السلام عليكم ورحمه الله وبركاته Very Happy
12-لا ولن اخوض.
13-لاااااااااا لن ابوح بأخطائى بتلقاء نفسى لكن عمرى ماهاكدب عليه.
14-وحشتينى اكتر كلمه لما بسمعها من رجل ارتبك.
sandy
صاحب الموقع
صاحب الموقع
sandy

انثى
البلـــد: : مدينه الحزن
الوظيفة: : طالبه فى عالم الاحزان
الهوايات: : امسح دموعى
مزاجـى: : اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو W7eed110
وسام : اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Deign_12
التقدير : 5

مُساهمةموضوع: رد: اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو   اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Icon_minitimeالإثنين أغسطس 27, 2007 9:18 am

لما اشوف ردك يا سما هعلق ههههههههههههههههههههههههههههههه
http://friends4ever.goodbb.net
مشاعر حبيب
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
مشاعر حبيب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو   اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Icon_minitimeالإثنين أغسطس 27, 2007 10:07 am

طيب اولا الموضوع جميل
ومحبش اطلعلك اخطاء فيه ههههههههههههه
لان مجالي في عمل البحوث الاجتماعية
بس بجد اساله مفيده
بس ياتري هتعرفي تحللي الشخصيات
هههههههههههههههههه
نوده
مشرفة
مشرفة
نوده

انثى
البلـــد: : القاهره
الوظيفة: : طالبه
الهوايات: : سعات الرسم
مزاجـى: : اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو W7eed110
الهوايات: : اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Unknow10
وسام : اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Momooo10
التقدير : 3

مُساهمةموضوع: رد: اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو   اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Icon_minitimeالإثنين أغسطس 27, 2007 6:30 pm

1. لا
  2. الشخص الذى احبه
  3. مش عارفه
  4. اه طبعا هى نموذج الى انا اتمناه ابقى زيه
  5. هحاول انه مايشوفنيش بس هتمناله السعاده
  6. ولا مره
  7. لما اعمل حاجه انا مش مقتنعه بيها
  8. انا نفسى اتجوز من احبه طبعا الاجمل انك تتجوز الانسان الى بتحبيه بس دا قليل فى الزمن دا
  9. لا طبعا فى الواقع
  10. اه الى يبعنى ابيعه حتى لو هموت عليه
  11. ها اقول صباح الخييييييييييييييير
  12. لا مخضعتش خالص لحرب
  13. لا طبعا مش هقولو حاجه عن اخطائى
  14. الكلمه هى بحبك ولا تعليق
http://friends4ever.goodbb.net/profile.forum
nora
عضـو فعـال
عضـو  فعـال
nora

انثى
البلـــد: : Om El Donia

مُساهمةموضوع: رد: اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو   اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Icon_minitimeالإثنين أغسطس 27, 2007 8:06 pm

هجوب علي الاسئله ديه مع انها طويله :
1-لا
2-الشخص الخجول
3-انا من النوع للي ميعرفش يوصل احساسه لاي حد مش بس الشخص اللي بحبه
4- هي هتبقي النموذج مع تفادي عيوبها
5-عادي بس مش هخليه يشوفني
6-لن ولا ولم اتنازل عن مبادي لاي حدي في العالم
7- مش عارفه او مش فاكره ان حاصلي حاجه زي كده
8- ولا ده ولاده انا هجوز حد بحبه ويحبني
9- في الخيال
10- اللي ينساك انساه
11-صباح الفل يا باشا
12-لا
13- والله معرفش لسه
14-بحبك
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى
البلـــد: : مصر

مُساهمةموضوع: رد: اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو   اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 28, 2007 8:25 am

1- هل انتي تحبين ؟؟؟

الحمد لله حاليا لا
الرجل ..طبعا مش فهمانى ..هقولك مش كل راجل يبقا راجل بمعنى الكلمه فى رجاله كده تحسى برجولتهم فى كل حاجه فى كلامهم فى تفكيرهم ..وتبقا شخصيته قويه طيب حنون كريم ده فعلا ممكن يخلينى اسيره مش ضعيفه بس

النظرات لو مش جابت نتيجه احاول اتناقش معاه فى موضوع لو محسش هعرف انه مش عجبته شخصيتى وساعاتها هبعد عنه من غير احراج

انا مش فهمه السؤال ده بس هقولك انا ماما بحس انها ست جميله جدا فى كل حاجه بس لو تبطل عصبيه شويه كانت تبقا ايه فانا اتمنى اكون ولو نصها بس من غير عصبيهLaughing

5- في احد الاماكن العامة رأيتي من كان يوما يسكن القلب .. يمسك بطفله .. كيف تكون ردة فعلك !!
هسلم عليه..ولو لسه ليه مشاعر جوايا هبتسم وهدارى قلقى واقوله ماشاء الله بنتك لو اه هقوله ربنا يخليلك وابوسها وامشى قبل ما انكسر ادامه لولا هقولها يلا عقبالك وامشى

انا عملتها مره وان شاء الله مش هتكرر مهما كان الراجل ده كويس لان اتعلمت حاجه ان مشورا التنازل بيبدا بخطوه لكن فى مشروع اسمه المشاركه ممكن اساهم فيه

سؤال جامد .. بس مش عرفه هوايه مع انى مره كنت حسه بده وكان احساس هيموتنى بس بجد مش فاكراه

بصى موضوع اتجوز اللى بحبه ولا لا ده متوقف على حاجه هلو هوا بيحبنى ولا انا بس اللى بحبه
لو انا بس
يبقا سورى هدوس على البى ومش هقبله لسبب ان حبى هيبقا نقطه ضعفى وساعتها هكون مسخره ليه وانا مقدرش على ده ويبقا ساعتها جوازى من حد ممحبوش يعنى مش بكره عادى يعنى هيبقا احسن لانى لما هحبه بعد الجواز هيكون بسبب معامتله واخلاقه اللى اكتشتفتها بعد الجواز انها كويسه وانه راجل محترم خلاص يبقا فى داهيه حبى فدا راجل محترم يصونى
اما لو كان بقا بيحبنى زى ما بحبه برده هيتوقف على انه هيقدر انه يتحمل علشانى عنده استعداد انه مش يتنازل عنى يعنى مش يجى يطلب ايدى يترفض يقولى عملت الل عليا

بصى الراجل جميل فى الخيال لانى برسم فيه الحاجات اللى نفسى تكون فيه انما ساعت ما يجى راجل زى ما بتمنا فى الواقع يبقا الواقع احلى ميت مره من الخيال لان الخيال هيفضل زى الصوره اللى بترسميها يعنى بترسمى نهر او وش لبنى ادام لكن خاليين من الروح

10- هجرك من تحبينه .. هل تبادلينه الهجر ام توددين له حتى تنعم بوصاله مرة اخرى !!
بصى حصلت وحاولت اتودد بس كانت النتيجه عكسيه فممكن نعمل ايه نتودد الاول لو مش جاب نتيجه يبقا الهجر احسن حل سريع

ههمس للمدير ايه ده ....لا مش بحب الهمس انا مع راجل غريب لانه بصراحه هيخلينى احس انى بنت مش كويسه لكن ممكن اقوله بصوت رقيق صباح الخير ازي حضرتك وكفايه ايه هينهب

ههههههههههه معنى حرب دى انى كان ليا خصم تانى بصى اخوض معركه دى لو كان هوا عايزنى وساعتها مش هيبقا فيها حرب كمان لانى كل اللى هعمله انه اواجه خصمى وانهى الحكايه اما لو مش عايزنى يبقا هطلع من الحرب دى خسرانه حتى لو كسبت لانى بحارب عشان حاجه مش ملكى وعلى فكره الراجل غروره بيزيد من تهافت الخصوم عليه فانا مش بحب المغرورين

ابوح باخطائى بصى الاخطاء نوعين اخطاء تستحق تانيب الضمير واخطاء لا تستحق فمش هقلقه بالاخطاء البسيطه وكل اللى هعمله انى اخد بالى بعد كده عشان ما اغلطش اما الاخطاء التى تستحق يستحيل اخبى لانه لو عرف مت غيرى هيكون غضبه اشد من انه يعرف منى ويمكن ساعتها مش يسامحنى حتى لو كان هوا شايف انها عادى

كلمتين بصراحه اولهم بحبك التانيه انتى جميله انهارده بصراحه ممكن اموت فيهم الاتنين
واسفه ان كنت طولت عليكم
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو   اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 28, 2007 8:30 am

samaa lil كتب:
1- هل انتي تحبين ؟؟؟

الحمد لله حاليا لا
الرجل ..طبعا مش فهمانى ..هقولك مش كل راجل يبقا راجل بمعنى الكلمه فى رجاله كده تحسى برجولتهم فى كل حاجه فى كلامهم فى تفكيرهم ..وتبقا شخصيته قويه طيب حنون كريم ده فعلا ممكن يخلينى اسيره مش ضعيفه بس

النظرات لو مش جابت نتيجه احاول اتناقش معاه فى اى موضوع لو محسش هعرف انه مش عجبته شخصيتى وساعاتها هبعد عنه من غير احراج

انا مش فهمه السؤال ده بس هقولك انا ماما بحس انها ست جميله جدا فى كل حاجه بس لو تبطل عصبيه شويه كانت تبقا ايه فانا اتمنى اكون ولو نصها بس من غير عصبيهLaughing

هسلم عليه..ولو لسه ليه مشاعر جوايا هبتسم وهدارى قلقى واقوله ماشاء الله بنتك لو اه هقوله ربنا يخليلك وابوسها وامشى قبل ما انكسر ادامه لولا هقولها يلا عقبالك وامشى

انا عملتها مره وان شاء الله مش هتكرر مهما كان الراجل ده كويس لان اتعلمت حاجه ان مشورا التنازل بيبدا بخطوه لكن فى مشروع اسمه المشاركه ممكن اساهم فيه

سؤال جامد .. بس مش عرفه هوايه مع انى مره كنت حسه بده وكان احساس هيموتنى بس بجد مش فاكراه

بصى موضوع اتجوز اللى بحبه ولا لا ده متوقف على حاجه هلو هوا بيحبنى ولا انا بس اللى بحبه
لو انا بس
يبقا سورى هدوس على البى ومش هقبله لسبب ان حبى هيبقا نقطه ضعفى وساعتها هكون مسخره ليه وانا مقدرش على ده ويبقا ساعتها جوازى من حد ممحبوش يعنى مش بكره عادى يعنى هيبقا احسن لانى لما هحبه بعد الجواز هيكون بسبب معامتله واخلاقه اللى اكتشتفتها بعد الجواز انها كويسه وانه راجل محترم خلاص يبقا فى داهيه حبى فدا راجل محترم يصونى
اما لو كان بقا بيحبنى زى ما بحبه برده هيتوقف على انه هيقدر انه يتحمل علشانى عنده استعداد انه مش يتنازل عنى يعنى مش يجى يطلب ايدى يترفض يقولى عملت الل عليا

بصى الراجل جميل فى الخيال لانى برسم فيه الحاجات اللى نفسى تكون فيه انما ساعت ما يجى راجل زى ما بتمنا فى الواقع يبقا الواقع احلى ميت مره من الخيال لان الخيال هيفضل زى الصوره اللى بترسميها يعنى بترسمى نهر او وش لبنى ادام لكن خاليين من الروح

بصى حصلت وحاولت اتودد بس كانت النتيجه عكسيه فممكن نعمل ايه نتودد الاول لو مش جاب نتيجه يبقا الهجر احسن حل سريع

ههمس للمدير ايه ده ....لا مش بحب الهمس انا مع راجل غريب لانه بصراحه هيخلينى احس انى بنت مش كويسه لكن ممكن اقوله بصوت رقيق صباح الخير ازي حضرتك وكفايه ايه هينهب

ههههههههههه معنى حرب دى انى كان ليا خصم تانى بصى اخوض معركه دى لو كان هوا عايزنى وساعتها مش هيبقا فيها حرب كمان لانى كل اللى هعمله انه اواجه خصمى وانهى الحكايه اما لو مش عايزنى يبقا هطلع من الحرب دى خسرانه حتى لو كسبت لانى بحارب عشان حاجه مش ملكى وعلى فكره الراجل غروره بيزيد من تهافت الخصوم عليه فانا مش بحب المغرورين

ابوح باخطائى بصى الاخطاء نوعين اخطاء تستحق تانيب الضمير واخطاء لا تستحق فمش هقلقه بالاخطاء البسيطه وكل اللى هعمله انى اخد بالى بعد كده عشان ما اغلطش اما الاخطاء التى تستحق يستحيل اخبى لانه لو عرف مت غيرى هيكون غضبه اشد من انه يعرف منى ويمكن ساعتها مش يسامحنى حتى لو كان هوا شايف انها عادى

كلمتين بصراحه اولهم بحبك التانيه انتى جميله انهارده بصراحه ممكن اموت فيهم الاتنين
واسفه ان كنت طولت عليكم
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو   اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 28, 2007 8:34 am

samaa lil كتب:
samaa lil كتب:
1- هل انتي تحبين ؟؟؟

الحمد لله حاليا لا

النظرات لو مش جابت نتيجه احاول اتناقش معاه فى اى موضوع لو محسش هعرف انه مش عجبته شخصيتى وساعاتها هبعد عنه من غير احراج

سؤال جامد .. لما اتناقش مع حد فى موضوع انا اساسا مش مقتنع بيه

بصى موضوع اتجوز اللى بحبه ولا لا ده متوقف على حاجه هل هوا بيحبنى ولا انا بس اللى بحبه
لو انا بس
يبقا سورى هدوس على البى ومش هقبله لسبب ان حبى هيبقا نقطه ضعفى وساعتها هكون مسخره ليه وانا مقدرش على ده ويبقا ساعتها جوازى من حد مبحبوش يعنى مش بكرهه عادى يعنى هيبقا احسن لانى لما هحبه بعد الجواز هيكون بسبب معامتله واخلاقه اللى اكتشتفتها بعد الجواز انها كويسه وانه راجل محترم خلاص يبقا فى داهيه حبى فدا راجل محترم يصونى

واسفه ان كنت طولت عليكم
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى
البلـــد: : another world
الوظيفة: : university student
الهوايات: : reading
مزاجـى: : اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو 2210
الهوايات: : اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Readin10

مُساهمةموضوع: رد: اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو   اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 28, 2007 2:33 pm

ايه الموضوع المحرج ده بس ههههههه بس جميل والله

1 لا

2 اللى هحبه ان شاء الله ويكون يستاهل

3 فى النقطه دى ببقى سورى يعنى حماره جدا مبعرفش اعمل اى حاجه ومبحبش ابدا ابين او

ابدء انا عشان محرجش نفسى ممكن لو اعجبت بحد ادعى ربنا يحببه فى لكن مبعملش اى خطوه

4 ماما حبيبتى ما شاء الله عليها ياريت اكون نصها حتى

5 لو كانت علاقتنا انتهت نهايه صلح وكويسه يمكن من جنانى اروح اسلم عليه وعليها واشلها والعب معاها كمان اصل انا مجنونه معلش

بس لو انتهت على جرح وماساه هدعيله ربنا يسامحه وامشى م المكان

6 يمكن مره فى حاجه بسيطه وعمرها ما هتتكرر تانى ان شاء الله

7 لما كنت بسمع اغانى بحس انى متناقضه مع نفسى ازاى نفسى اوصل لمراتب ايمان عاليه

وانا بسمع اغانى لازم يكون فيه شويه تضحيه بسالحمد لله قللت اوى

وبيرده لما بزعل بابا او ماما

8 انا طوزل عمرى نفسى اتجوز عن حب بس حاسه ان ده صعب يحصل فمضطره انى لازم احب اللى هتجوزه والا مش هعرف اعيش معاه وكمان لازم ان شاء الله اخليه يحبنى

9 مفيش رجل كامل الا فى الخيال بس جمال الرجل الواقعى يكمن فى معرفه عيوبه ومحاوله

علاجها والتعايش معها طالما بالحب

10 لازم اعرف السبب الموضوع ده اكتر شىء يضايقنى هحاول اعرف ماله

واتودد اليه لكن لو اتاكد انه باع واستغنى مع الف سلامه عمرى ما ارجعله تانى

11 صباح الخير يا فندم Smile

12 لا بس للاسف الحرب حصلت من اجل الظفر بقلبى وللاسف استسلمت بعد عناء

13 الصراحه اجمل شىء فى الدنيا بس مش ا اخطاء تنتقال بس هى عشان مش موجوده

فانا هقله الاخطاء بتاعتى اكيد ان شاء الله عشان مبحبش المفاجات او ان حد يقوللى خبيتى على ليه
والحب انا كمان اعرف حاجات عنه وهسامح باذن الله طالمال مش هتتكرر

14 مش عارفه ممكن لو دمع
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى
البلـــد: : another world
الوظيفة: : university student
الهوايات: : reading
مزاجـى: : اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو 2210
الهوايات: : اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Readin10

مُساهمةموضوع: رد: اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو   اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 28, 2007 2:34 pm

يااااه انا تعبتا جدا فى الموضوع ده بس جاوبت بكل صراحه والله

مرسيى ع الموضوع الذيذ ده

بس انا عايزه اشوف اجاباتك

اختك

فجر
بنبوناية المنتدة
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
بنبوناية المنتدة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو   اسئله للبنات فقط ؟؟؟؟ دون تدخل الشباب فى الاجابه بس يعلقو Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 29, 2007 2:04 am

1- لا
2-الشاب اللى هختارو شريك حياتى
3-لا مش عارفة بس اكيد مش هعمل حاجة
4- هى هتبقة نموذج بس مش فى كل حاجة
5- هدعيلوا من قلبى واتمنالوا السعادة مع الانسانة اللى اختارها
6-لا ولا مرة حصلت علشان مكنش فية اللى ممكن اتنازل من اجله
7-كتير لما القى نفسى بذاكر وانا اصلان كرها كليتى
8-لا هحب اللى هيتجوزنى المهم انوا يكون انسان كويس
9-فى اواقع علشان بيبقة شاء موجوداحس بية مش واهم انا اللى عاملها
10-لو هو عايز الهجر هسيبوا ولو كان الهجر دة فى مصلحتة او هيريحوا هتمانلة الخير
11-السلام عليكم ورحمة الله
12-لا