كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 694264221
كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=

nsmh said
Ozo
نوده
ضى القمر
samaa lil
Λ k я Λ m
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
sp!ky
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
sp!ky

ذكر
البلـــد: : egypt
الوظيفة: : طالب فى سلاحف اكاديمى
الهوايات: : الرسم
مزاجـى: : كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 610
التقدير : 0

كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=   كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 23, 2007 2:48 pm

نسمه
ماهي حدود الحرية الشخصية لديك؟

كيف تعبرين عن اعجابك بشيءٍ ما ؟

حينما تنجرح نسمه من عزيز كيف تداوي جرحها؟

أيهما اقرب الى نفسك المواجهة أم المجاملة؟

أيهما أصدق دموع الفرح؟؟أم دموع الحزن؟؟واين منابع الدمعة في عيونك؟؟

ما هو الشيء الذي يجعل نسمه تحس بالقوة؟؟

وما الشئ الذى يجعل نسمه تحس بالضعف؟؟
اين الحظ من حياتك؟؟

كلمات مختصرة لكل من

الحب الجرح الفرح
حبيبك صديقك
ماذا قدم لكى المنتدى
وماذا قدمتى له
؟؟..؟؟..؟؟..؟؟

nsmh said
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
nsmh said

انثى
البلـــد: : في قلب من أحب
الوظيفة: : طالبه
الهوايات: : القراءة
مزاجـى: : كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 810

مُساهمةموضوع: رد: كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=   كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 23, 2007 8:03 pm

Ozo كتب:
يلا ياجماعه مش عايزين نسمه تقوم من ع الكرسى كل واحد يجيب قد عشرين سؤال كده وييجى
هههههههههههههههههههههههه
نسمه ياعسل معلش هتقل عليكى وأسألك كمان شوية أسئله
بس قبل ما أسألك بقولك البقاء لله فى وفاة بابا
ربنا يرحمه ويرحم أموتنا جميعا يارب
أسألك بقى .....
1- انتى شايفه إن شخصيتك كويسه ولا لأ ؟؟يعنى حابه تغيرى من نفسك ولا انتى كده تمام ؟؟
2-أيه اكتر شىء حلو فى حياتك ؟؟
3-أيه هى طموحاتك ؟؟؟
4-مين أقرب حد ليكى ومش شرط يكون من هنا فى المنتدى انا بتكلم بشكل عام ؟؟ أقرب حد ليكى فى حياتك ؟؟؟
5-إمتى ممكن تعيطى ؟؟
6-أيه أكتر خبر زعلك وأكتر خبر فرحك فى عمرك كله ؟؟؟

يا لهوى حرام عليك يا اوزو انت وسبايكى انا عملت فيكو ايه عشان تبهدلونى كده انتم جايبين اسئله صعبه اوى مش عارفه اجاوب Sad Sad

1-لا ونفسي اغيرها بس مش عارفه
2-مظنش في
3-انى اكون سعيده وربنا يهدينى ويرضي عنى
4-اقرب حد ليا كان بابا لكن دلوقت مفيش
5-لما حد قريب منى قوى يجرحنى من غير ما يعرف او انو ميفهمنيش او انى اكون تعبانه اوى وهو اعد معايا ومش حاسس بيا
6-وفاه بابا................مفيش بس ممكن لما جبت مجموع حلو في تالته ثانوى مكنتش مصدقي نفسي
nsmh said
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
nsmh said

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=   كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 23, 2007 8:43 pm

sp!ky كتب:

نسمه
ماهي حدود الحرية الشخصية لديك؟

كيف تعبرين عن اعجابك بشيءٍ ما ؟

حينما تنجرح نسمه من عزيز كيف تداوي جرحها؟

أيهما اقرب الى نفسك المواجهة أم المجاملة؟

أيهما أصدق دموع الفرح؟؟أم دموع الحزن؟؟واين منابع الدمعة في عيونك؟؟

ما هو الشيء الذي يجعل نسمه تحس بالقوة؟؟

وما الشئ الذى يجعل نسمه تحس بالضعف؟؟
اين الحظ من حياتك؟؟

كلمات مختصرة لكل من

الحب الجرح الفرح
حبيبك صديقك
ماذا قدم لكى المنتدى
وماذا قدمتى له
؟؟..؟؟..؟؟..؟؟

سبايكى يا عسل شكلى هقتلك حرااااااام عليكو ايه الاسئله دى انتو بتنتقمو فيا
1- حريه شخصيه ممممم عندى حريه في انى اتنفس واشرب واكل وانى اختار صحابي دى الحجات اللى مسموحلى فيها بالحريه
2-انا مش بعرف اعبر عن الاعجاب او الحزن لو قصدك عن موضوع في منتدى مثلا سعات بقول رئي وسعات بشكر بس وسعات بخرج من غير معلق حسب الحاله المزاجيه يعنى مش دايما بعرف اعبر
3-ممممممممممم بعد لوحدى لغايه ما انسي الجرح والالم ممكن يوم يومين شهر لكن ان الجرح يداوى خالص صعب ممكن انسي الالم واكمل حياتى لكن الجرح بيفضل معلم جوايا وكل فتره بتالم منه وافتكرة
4-المواجهه انا مش بعرف اجامل بس المواجهه مع انسان علاقته بيا نص نص بتبقي اسهل عشان مش بقدر اواجه انسان قريب منى عشان بخاف اجرحه
5-الدموع سواء كانت فرح او حزن فهى دموع بس طبعا دموع الحزن اكتر ده شئ مش بايدى بس الفرح في حياتى شبه معدوم
6-انى الاقي انسان يثق فيا وفي قدراتى ويشجعنى ويحسسنى انى انسانه ليها حياتها
7-انى اكون لوحدى
8-مفيش حاجه اسمها حظ كل شئ مقدر وليه اسبابه
9-الحب ضائع.........الجرح حياتى ......... الفرح امنيه شبه مستحيله ..........حبيبك حلم جميل لكن حلم خيال
......... صديقك غير دائم وغير متاح .........ماذا قدم لكى المنتدى ؟ الكثير ...........وماذا قدمتى له؟ القليل
nsmh said
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
nsmh said

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=   كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 23, 2007 8:47 pm

يا رب يوم التلات يجي بقي قبل ما بيمو يسئل Rolling Eyes
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
BimO

ذكر
البلـــد: : مفيش
الوظيفة: : مفيش
الهوايات: : مفيش
مزاجـى: : كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 110
الهوايات: : كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Unknow10
التقدير : 4

مُساهمةموضوع: رد: كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=   كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 25, 2007 3:39 am

مبدئيا عاوز اقولك كل سنة وانتي باااااالف خير يا نثومتي وعبال كده ما نفرحلك يوم تخرجك وبعدين يوم فرحك

بعدين احب اتأسف جدا جدا اني دخلت متأخر قوي يعني انا كاتب الموضوع صباح يوم التلات بس مش تخاااااافي لازم اسئلك يعني لازم أسئلك هههههههههههههه هو احنا عندنا كام نثومة --هما خمستاشر-- وكمان احب اقولك معلش الاسئلة متفبركة ومسأوله قبل كده كتيييييييييير وكمان هتلاقي كتير منها مذكر --يعني قلبتك واد هههههههههههه-- بس بجد مش لحقت اضبطها نثومتي ام هند جاوبي بقة ومش تدعي عليا علشااااااااان رمضان كريم Very Happy
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
BimO

ذكر
الهوايات: : كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Unknow10

مُساهمةموضوع: رد: كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=   كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 25, 2007 3:52 am

اولا انا عارف كويس جدا جدا جدا انك طاقة وفوزات دماغك راكبه سمال بش مش ده مشكلتنا دلوقيت هههههههههههههههههههه المهم الجنان اللي فيكي ده يا بنتي سببه ايه
سبنا بقة من التهريج ونتكلم جد شوية انتي غامضة جدا يعني في شخصية مستخبية جواكي وانا متأكد مخبيها ليه بقة ومش ظهرها لينا ليه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اجمل يوم في حياتك كان امتى ولما ايه ,,, واجمل يوم في اللينك كان امتى وكان علشان ايه ,,,واجمل يوم في المنتدى كان امتى ....نفس الحوار يعني هو انا لسه هقعد اكتب ههههههههههههه؟؟؟؟؟؟ وبالمرة جاوب اسوأ يوم في التلاتة اوتيشن ومش تقول مفيش على اي حاجه علشان في وانا متأكد وارغي بقى يا عم الامور.....

هل يا ترى لو بعدت عننا لأي سبب من الاسباب هتتمنى تفتكرنا او تتمنى تنسانا ولو اتمنيت اي واحده فيهم يا ترى تتوقع انك تقدر تحققها؟؟؟
لو قولتلك عدلي اجمل لينكاوية انت فاكرهم واحول بجد مش تنسى حد عد بقى
اكتر موقف ضحكك ايام اللينك؟؟
شخصية الواد ابو حصان ابيض تحبي تبقى ازاي و مش عاوز صفات عامة يعني اكيد متدين رومانسي وكده
لما بتتخنق قوي بتعمل ايه عارف انك مش بتدمع بس يا ترى بتقعد لوحدك بتروح لحد بتعزه قوي تتكلم معاه ولو عملت كده بتحكيله ولى ايه و.........احتمالات تانية كتير مكسل اكتبها اصل لسه ورانا شغل كبيييييييييير
تحب مين لو دمعتك نزلت لو نزلت يمسحها ومش تهرب من الجواب
اغلى دمعة كانت غالية عليك نزلت من عينك كانت امتى وليه وبرده مش تهرب
اكتب تعبير او وصف عن الدنيا بنظرك في كلمتين
لو لو لو لو حبيت تطلع بره مصر تحب تطلع فين حتة تعيشي فيها يعني؟؟؟؟؟

انتي قولتي انك ندمتي على حاجه قبل كده هي اييييييييييه؟؟؟؟؟
===========================================

-لو قولتلك قولي اسم اقرب ولد ليكي في المنتدى بعد واقرب بنت ليكي يعين اللي بتحبي لو مخنوقة تكلميهي ومش تهربي من السؤال زي طنط سما؟؟

==========================================

-اكتر مرة حسيتي فيها انك انخدعتي وقعدتي تندمي على نفسك و تتألمي؟؟

=========================================

-اكتب اكتر موقف بتحب تفتكره بينك انت وعبدالرحمن لو موقفين تلاتة بس هتكتبهم بالتفصيل مش مشكل؟

=======================================

-هل يا ترى قدرتي تتخطي مرحلة الزعل على الحد اللي ضحك عليكي او قالك حاجه ومعملهاش؟؟

======================================

-لو قولتلك بجد بقى ومن غير استغراب ممكن نفضل صحاب طول عمرنا مع بعضنا كلنا يعني ونتقابل و كده ونخرج مع بعض كلنا يعني نبقى صححححححححححاب عادي يعني زي مانت ومايا دلوقتي صحاب ولو ممكن ايه الشروط اللازمه لده برأيك؟؟ولى رأيك اننا مهما قوية علاقتنا كلنا مع بعض هنفضل مجرد صحاب نت وبجد ضرووووورررررررري عاوز اشوف جواب عالسؤال ده بعد اذنك يعني

====================================

-ليه لما نحب حد قوي نبقى مجبرين ننجرح قوي

((الجمله ده صح ولى غلط ولو صح جاوب ولو غلط صحح مع تعليل السبب هههههههههههههه))

-ايه الصفات الحلوه فيك وايه الصفات الوحشه فيك
-ايه اكتر يوم عشته سعيده وتتمني انه يرجع تانى
-ايه اكتر انسان بترتحله وانتي معاه
_ مين الشخص اللى بتحتاج تتكلم معاه ولما بتكون مخنوق مش بتدور على حد غيره؟
_امتى عملت حاجه وندمت عليها ؟
_ايه الموقف اللى حصلك وحسيت بالخجل فيه؟
_بكيت قبل كده على فراق حد ؟
_تفتكر الصداقه والحب مين اقوى فيهم ومين الافضل عندك ؟
_لما بتكون مخنوق بتعمل ايه بتتتكلم ولا تعد لوحدك ولا ايه؟
_ بص السوال على جزئين مره حاجه ضاعت من ايدك وندمت عليها .. التانى حاجه انت اللى ضيعتها من ايدك وندمت عليها ؟
_ لو طالع رحله والمفروص تاخد شخص معاك هتاخد مين ؟
_مممممممممم حسيت قبل كده ان انت مظلوم ومش قادر تقول انك مظلوم وايه الموقف؟
-ايه رأيك فى قسم تحب تعرف ايه عن نفسك وقسم صرخة ارض؟؟؟؟؟
-انت راضي عن نفسك وحياتك ولا............. ؟؟
-تختار (عضو او عضوه) واحد فقط لكل نقطه ....
أ-تتابع مواضيعه او مذكراته
ب-تضحك وتستمتع بقراءه ردوده
ج-اقرب عضو لقلبك
د-عضو تحب انك تنرفزه وتتناقر معاه (( هزار يعنى ))
ه-عضو ترتاح وتكون مطمئن وانت تتحدث معاه
و-عضو تحس ان قلبه طيب وبريء
ز-عضو مظلوم او مهظوم حقه
ح-عضو تحس من مواضيعه ان احساسه عالى اوى
-مين اقرب انسان ليك؟ ولية ؟واتعرفت علية ازاى؟

ا**********لاسئلة ده مقلبها طبعا من خالتي هههههههههه الخالة تبستي وبما انك مجاوبتيش عليها اصلا فانا قولت ادبسك واسئلهالك هنا هههههههههههههههههه
وعاوزك تورعي الالقاب دى للمنتدى و هى
1- استاذ المنتدى ( اكتر شخصية عاقلة فى المنتدى)
2- روميو المنتدى ( يعنى اكتر واحد عاطفى )
3- عين المنتدى ( اكتر واحد بيركز فى المنتدى)
4- مجنون المنتدى ( ملهاش تفسير )
5- طفل المنتدى (اكتر عضو تحس بالبراءة فيه )
6- فتوة المنتدى ( ملهاش تفسير )
7- رياضى المنتدى ( ملهاش تفسير )
8- كئيب المنتدى (اكتر شخصية كئيبة )
9- دمعة المنتدى (اكتر عضو حزين )
10- غلاسة المنتدى ( ملهاش تفسير )

جاوبي بقة يا نثومتي وربنا معاكي وكل سنة وانتي بأأأأأأألألللللللففففففففففففف خير وعبال ...... مش عارف بقة اي حاجه انتي عوزها ههههههههههههههههه

واخيرا اطلب اغنية بعدك عني انتحار واهديهالك وكمان احب اقول
11111
22222
33333
4444
5666
854545415
وربنا يشفيكي يا بنتي
nsmh said
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
nsmh said

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=   كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 26, 2007 3:44 pm

معلش يا بيمو انا هجاوب على الاسئله بليل انا مش بدخل عشان تعبانه
nsmh said
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
nsmh said

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=   كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 26, 2007 8:58 pm

اولا انا عارف كويس جدا جدا جدا انك طاقة وفوزات دماغك راكبه سمال بش مش ده مشكلتنا دلوقيت هههههههههههههههههههه المهم الجنان اللي فيكي ده يا بنتي سببه ايه
بص يا سيدى الجنان ده مش من زمان يعنى بس كل يوم بيمر عليا بتجنن اكتر تقدر تقول من الزمن من الناس كده يعنى
سبنا بقة من التهريج ونتكلم جد شوية انتي غامضة جدا يعني في شخصية مستخبية جواكي وانا متأكد مخبيها ليه بقة ومش ظهرها لينا ليه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عماله افكر بقالى كتير مش عارفه اجاوب يمكن شخصيتى اصلا كده او الناس هما اللى خلونى كده مش عارفه بس عادى يعنى انا مش مخبياها بس مش بعرف اظهرها من اول مرة يعنى اللى بيعد يتكلم معايا كتير وكده بيفهمنى ويعرفنى كويس

اجمل يوم في حياتك كان امتى هو مش يوم هى لحظات وهى لما بكون فيها مع صحابي ,,, واجمل يوم في اللينك كان امتى وكان علشان ايه ,بص يا سيدى انا علقتى باللينك والناس اللى فيه كانت من خلال المذكرات بس وكان عادى يعنى ايامه كلها زى بعض,,واجمل يوم في المنتدى كان امتى .كل ايام المنتدى جميله وده بجد...نفس الحوار يعني هو انا لسه هقعد اكتب ههههههههههههه؟؟؟؟؟؟ وبالمرة جاوب اسوأ يوم في التلاتة اوتيشن ومش تقول مفيش على اي حاجه علشان في وانا متأكد اسوء يوم في حياتى وفاة بابا وفي لينك .اكيد انت عارف لما سرقه الايميلات ابدت والشتايم وكده...في المنتدى لسه مفيش.

هل يا ترى لو بعدت عننا لأي سبب من الاسباب هتتمنى تفتكرنا او تتمنى تنسانا ولو اتمنيت اي واحده فيهم يا ترى تتوقع انك تقدر تحققها؟؟؟ اكيد هفتكركوا كلكو انا مش بنسي اى انسان قضيت معاه ايام حلوة
لو قولتلك عدلي اجمل لينكاوية انت فاكرهم واحول بجد مش تنسى حد عد بقى
بيمو وديمو وتيبستى وعاشق وسبايكى ويوسف مشاكل وفي ناس تانيه كتير بس مش فاكرة دلوقت
اكتر موقف ضحكك ايام اللينك؟؟مفيش
شخصية الواد ابو حصان ابيض تحبي تبقى ازاي و مش عاوز صفات عامة يعني اكيد متدين رومانسي وكده انا جاوبت السؤال ده بس هجاوب تانى انو يكون صريح جدا ويفهمنى ويخاف عليا
لما بتتخنق قوي بتعمل ايه عارف انك مش بتدمع بس يا ترى بتقعد لوحدك بتروح لحد بتعزه قوي تتكلم معاه ولو عملت كده بتحكيله ولى ايه و......بعد لوحدى وقليل لما بحكى لحد بس لما بحكى بيبقي لمايا او ميرو صحبتى المتوفر فيهم...احتمالات تانية كتير مكسل اكتبها اصل لسه ورانا شغل كبيييييييييير
تحب مين لو دمعتك نزلت لو نزلت يمسحها ومش تهرب من الجواب انا اللى بمسح دمعتى لكن في المستقبل ان شاء الله ابو حصان ابيض
اغلى دمعة كانت غالية عليك نزلت من عينك كانت امتى وليه وبرده مش تهرب انا دموعى كلها غاليه
اكتب تعبير او وصف عن الدنيا بنظرك في كلمتين الدنيا يعنى الم وعذاب يعنى جرح واهات
لو لو لو لو حبيت تطلع بره مصر تحب تطلع فين حتة تعيشي فيها يعني؟؟؟؟؟
انا مقدرش اعيش بره مصر اموت لاكن ممكن اسافر اتفرج على الدنيا وارجع

انتي قولتي انك ندمتي على حاجه قبل كده هي اييييييييييه؟؟؟؟؟
ندمت على حياتى كلها ندمت ان مأخدتش موقف من زمان عشان دلوقت صعب جدا اخد الموقف ده ندمت انى جيت على نفسي عشان مجرحش حد ندمت انى عشت عشان الناس مش عشانى انا ندمت ولسه بندم انى بقنع نفسي ان الناس كويسين وهم ......حسبي الله ونعم الوكيل
===========================================

-لو قولتلك قولي اسم اقرب ولد ليكي في المنتدى بعد واقرب بنت ليكي يعين اللي بتحبي لو مخنوقة تكلميهي ومش تهربي من السؤال زي طنط سما؟؟ اقرب ولد انت عارف انى علقتى بالولاد على النت قليله جدا واكتر ولاد كلمتهم كان انت وهيرو كلمتكوا حوالى تلت اربع مرات كده واقرب بنات مايا وسما

==========================================

-اكتر مرة حسيتي فيها انك انخدعتي وقعدتي تندمي على نفسك و تتألمي؟؟
كنت مرة بلعب مع صحابي البوتل (الصراحه) وعرفت ان صحبتى الانتيم اللى بقالها معايا سنه متعرفنيش وعمرها ما فهمتنى

=========================================

-هل يا ترى قدرتي تتخطي مرحلة الزعل على الحد اللي ضحك عليكي او قالك حاجه ومعملهاش؟؟
مش هعرف اجوبك دلوقت عشان انا في الموقف ده ومش عارفه لسه هو ضحك عليا ولا لأ بس انا مش زعلانه منه

======================================

-لو قولتلك بجد بقى ومن غير استغراب ممكن نفضل صحاب طول عمرنا مع بعضنا كلنا يعني ونتقابل و كده ونخرج مع بعض كلنا يعني نبقى صححححححححححاب عادي يعني زي مانت ومايا دلوقتي صحاب ولو ممكن ايه الشروط اللازمه لده برأيك؟؟ولى رأيك اننا مهما قوية علاقتنا كلنا مع بعض هنفضل مجرد صحاب نت وبجد ضرووووورررررررري عاوز اشوف جواب عالسؤال ده بعد اذنك يعني
انا بشوف مايا عشان هى قربتى لاكن صحاب على النت بيفضلو على النت سواء بنات او ولاد وانا معرفش ولاد على النت غير بتوع المنتدى وانت عارف كنت رفضي اكلم الولاد لغايه ما اتاكد ان انتو محترمين وكويسين وحتى الولاد صحابي في الجامعه علاقتنا بتبقي من خلال الجامعه مش اكتر
====================================
nsmh said
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
nsmh said

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=   كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 26, 2007 9:32 pm

-ليه لما نحب حد قوي نبقى مجبرين ننجرح قوي

((الجمله ده صح ولى غلط ولو صح جاوب ولو غلط صحح مع تعليل السبب هههههههههههههه))
الجمله صح معايا ومش عارفه ليه ممكن الزمن الناس او احنا عشان بنحب الانسان الغلط

-ايه الصفات الحلوه فيك وايه الصفات الوحشه فيك
الصفات الحلوة فيا لما ببصلها من منظورين مختلفين بلاقيها حلوه ووحشه في نفس الوقت وهى انى طيبه وبخاف اجرح حد حتى لو كده بجرح نفسي ...صفات وحشه انى سعات ببقي عصبيه
-ايه اكتر يوم عشته سعيده وتتمني انه يرجع تانى اول سنه ليا في الجامعه
-ايه اكتر انسان بترتحله وانتي معاه مايا وصحابي في الجامعه
_ مين الشخص اللى بتحتاج تتكلم معاه ولما بتكون مخنوق مش بتدور على حد غيره؟
مايا وميرو
_ايه الموقف اللى حصلك وحسيت بالخجل فيه؟
مايا في الفتره دى كان معلق معاها انت قلبك قاسي وانا اقولها اوى اوى ومرة واحنا في المصيف وفي البحر سمعت انت قلبك قاسي رديت بتلقائيه اوى اوى انا فاكرة مايا اللى بتقول وببص مين اللى بيقولها لقيت ولدين ورانا هما اللى قالوها اتكسفت اوى وعملت عبيطه وهما ماخدوش بالهم انى انا اللى قولتها
_بكيت قبل كده على فراق حد ؟ بابا
_تفتكر الصداقه والحب مين اقوى فيهم ومين الافضل عندك ؟ الصداقه
_لما بتكون مخنوق بتعمل ايه بتتتكلم ولا تعد لوحدك ولا ايه؟ بعد لوحدى
_ بص السوال على جزئين مره حاجه ضاعت من ايدك وندمت عليها .ممكن الوقت بيضيع منى بسرعه من غير ما استغله. التانى حاجه انت اللى ضيعتها من ايدك وندمت عليها ؟ فرص في الحب
_ لو طالع رحله والمفروص تاخد شخص معاك هتاخد مين ؟ انا بحب اروح رحلات لوحدى لكن لو هاخد حد يبفي مايا
_مممممممممم حسيت قبل كده ان انت مظلوم ومش قادر تقول انك مظلوم وايه الموقف؟
بتظلم كتير وخصوصا من اخويا
-ايه رأيك فى قسم تحب تعرف ايه عن نفسك بحبه اوى من خلاله بفهم نفسي وقسم صرخة ارض؟؟؟؟؟ جميل جدا بس قليل لما بدخله عشان بتعب نفسيا لما بقرا في الحاجات دى
-انت راضي عن نفسك وحياتك ولا............. ؟؟ لأ
-تختار (عضو او عضوه) واحد فقط لكل نقطه ....انا هجاوب على اللى اعرفه بس عشان مش تقول انى سايبه حجات
أ-تتابع مواضيعه او مذكراته انا بهتم بموضوع المذكرة بخض النظر عن مين اللى كاتبها
ب-تضحك وتستمتع بقراءه ردوده انت وسالى
ج-اقرب عضو لقلبك مايا وسما
د-عضو تحب انك تنرفزه وتتناقر معاه (( هزار يعنى )) انا بهزر معاكو كلكوا
ه-عضو ترتاح وتكون مطمئن وانت تتحدث معاه مايا وسما
و-عضو تحس ان قلبه طيب وبريء سما
ز-عضو مظلوم او مهظوم حقه
ح-عضو تحس من مواضيعه ان احساسه عالى اوى
-مين اقرب انسان ليك؟ ولية ؟واتعرفت علية ازاى؟ مايا وعرفتها منين هى بنت عمى

ا**********لاسئلة ده مقلبها طبعا من خالتي هههههههههه الخالة تبستي وبما انك مجاوبتيش عليها اصلا فانا قولت ادبسك واسئلهالك هنا هههههههههههههههههه
وعاوزك تورعي الالقاب دى للمنتدى و هى
1- استاذ المنتدى ( اكتر شخصية عاقلة فى المنتدى) 2- روميو المنتدى ( يعنى اكتر واحد عاطفى )
3- عين المنتدى ( اكتر واحد بيركز فى المنتدى)
4- مجنون المنتدى ( ملهاش تفسير ) انا
5- طفل المنتدى (اكتر عضو تحس بالبراءة فيه ) سما
6- فتوة المنتدى ( ملهاش تفسير )
7- رياضى المنتدى ( ملهاش تفسير ) مشاكل
8- كئيب المنتدى (اكتر شخصية كئيبة )
9- دمعة المنتدى (اكتر عضو حزين )
10- غلاسة المنتدى ( ملهاش تفسير )

جاوبي بقة يا نثومتي وربنا معاكي وكل سنة وانتي بأأأأأأألألللللللففففففففففففف خير وعبال ...... مش عارف بقة اي حاجه انتي عوزها ههههههههههههههههه

واخيرا اطلب اغنية بعدك عني انتحار واهديهالك وكمان احب اقول
11111
22222
33333
4444
5666
854545415
وربنا يشفيكي يا بنتي يااااااااااا رب
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
BimO

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=   كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 27, 2007 4:07 pm

علفكره علفكره

انتي هربتي من كل الاسئلة بتاعت الاعضاء وانا هعورك هييييييه هيه
بنبوناية المنتدة
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
بنبوناية المنتدة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=   كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*= - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 08, 2007 9:16 pm

دة كله وهربت حرام عليك يا بيمو

كــرسـى الاعـتـراف =*(.. نـــســـمــــــــــه..)*=
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2