أعلنت الحرب على أعدائي 694264221
أعلنت الحرب على أعدائي 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

أعلنت الحرب على أعدائي

Mr/VamPiRoo
Mido
فجر
يوسف مشاكل
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
يوسف مشاكل
عضـو فعـال
عضـو  فعـال
يوسف مشاكل

ذكر
التقدير : 0

أعلنت الحرب على أعدائي Empty
مُساهمةموضوع: أعلنت الحرب على أعدائي   أعلنت الحرب على أعدائي Icon_minitimeالسبت أكتوبر 06, 2007 6:42 pm

الاول ازيكوا ............

احب اشكر كل أخوااتي اللي سألوا عليا في غياابي وعبرووني ....... بجد هما دول اللي اقدر اقول عليهم انهم اخوااتي..... بجد وهم :

Mr/VamPiRoo
ozo
farfowsh
spiky
هند
nansy
مصطفى ميدو

وثانيا : احب اشكر الانسة المحترمة المبجلة الامينة اللي بتراعي الاصول والعشرة وبتحافظ على الصداااقة الانسة سيندريلا ((ساندي هانم)) ربنا يخليهالنا ويبعد عنها وعننا امراض الوسااطة والمجاملات

وبعدين عايز أسأل سؤال : هوه مين المسؤل عن اني موضوعي الاخير اللي هوه (( أخر موضوع ليا في سيندريلا )) ...... يتشال من مكانة اللي هوه ((قسم الرياضة )) اللي مبكتبش في غيره واللي (( سيندريلا هانم )) الحت عليا عشان ابقى المشرف عليه وعشان انا بعزها والله رضيت ابقى مشرف مع العلم اني مبحبش المظاهر والمسؤليات ..... بس قلت يا واد موش مهم عشان سيندريلا (( والعشرة اللي بينكوا )) من ايام اللينك ربنا يمسيه بالخير ((كان مجمعنا على الخير ))....... ويتحط الموضوع في قسم (( مشاكل الاعضاء )) ولا عشان اسمه قريب من اسمي ولا هوه تشاابه اسمااء ....................... مع ان من وجهة نظري ان محدش اساسا بيدخل القسم ده الا القلة ........ او بمعنى اصح اقل نسبة دخووول فيه .......... يا ترى مين ؟؟؟؟

يا ترى حد عنده اجاابة ؟؟

وعندي سؤال تاني ؟؟ ليه محدش من السادة المشرفين المحترمين اللي مسؤلين عن تعيين وشيل المشرفين .. ماقلييش اني تم تنحيتي من مشرف قسم الرياضة او على الاقل يقول لحد يبلغني لو بيتكسفواااااا ..... عشان احضر لبس الاعضاء فقط .......... والله ده اسمه تهريج ...... ومبيحصلش في المنتديات المحترمة

على فكرة انا كنت خلاص مشيت من المنتدى بس اخواتي هما اللي رجعوني ...... اللي انا ذكرت اسمائهم سابقا ................ وانا موش هقدر اكسفهم ... بس راجل لغرض تاني خالص في دمااغي ......... ومش عايز اي مسؤلياات ولا حمل تقيل على قلبي .........

يلا اقابلكم في الايام الجاية مع مفاجأت ومصاايب

.............................................................................................
أخوكم يوسف مشاكل

ملحوظة : يا ريت على قد ما الاقي عدد المشاهدة الاقي عدد الردود ... ويا ريت بكل امانة وصراحة وبدوون مجاملات ولا تحايز
يوسف مشاكل
عضـو فعـال
عضـو  فعـال
يوسف مشاكل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: أعلنت الحرب على أعدائي   أعلنت الحرب على أعدائي Icon_minitimeالسبت أكتوبر 06, 2007 6:50 pm

يا ريت الاعضاء المحترمين اللي قايمين على المنتدى يبقوا عندهم الجرأة وميشيلوهوش من مكانة
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى
البلـــد: : another world
الوظيفة: : university student
الهوايات: : reading
مزاجـى: : أعلنت الحرب على أعدائي 2210
الهوايات: : أعلنت الحرب على أعدائي Readin10

مُساهمةموضوع: رد: أعلنت الحرب على أعدائي   أعلنت الحرب على أعدائي Icon_minitimeالسبت أكتوبر 06, 2007 7:30 pm

كده حرام وظلم كبير اوى

اختك

فجر

عدل سابقا من قبل في الأربعاء أكتوبر 10, 2007 5:19 pm عدل 1 مرات
Mido
مشرف
مشرف
Mido

ذكر
البلـــد: : العشيــــــــــــرة الحمــــــــــــــرا
الوظيفة: : Designer
الهوايات: : Images
مزاجـى: : أعلنت الحرب على أعدائي Rayg1110

مُساهمةموضوع: رد: أعلنت الحرب على أعدائي   أعلنت الحرب على أعدائي Icon_minitimeالسبت أكتوبر 06, 2007 8:18 pm

با يا يوثـــــــــــــف كبــــــــــر دماغك .... أشراف ايه اده اللي انت حاطه في دماغك .... أنت غالي علينا قوي ده احنا لينكاوية قدام ولا نسيت ...نسيت مذاكراتك اللي كنت دايما تكتبيها الصبح في لينك 0777 ... وكنت دايما تقول ثباح الفل والعثل الابيض الجبلي ... افتكرت .. وانا كنت قررت الانسحاب وانت وبعض الاصدقاءرجعتوني تاني ... وانا عارف انك لايمكن تغلط في حد ... بس لازم نسمع وتسمع انت يا يا يوثف وجهة نظر ساندي في الموضوع بتاعك ده . وانا اعتقد ان ساندي لايمكن تعمل حاجه من اللى انت ذكرتها ولكن ممكن يكون في سوء تفاهم مش اكتر .... بس احنا سمعناك ياريت نسمع ساندي وردها ايه على كلامك ... وارجع واقولك انت غالي علينا قوي واول معرفت انك رجعت تاني فرحت اوي ...

بس من الاخر قولي مين اللي مضايقك وانا اعمله تعويذه تجننوا .. أنت نسيت ميدو ( اللي بيخاف من ميدو بيحصلوا ايه ......)

أعلنت الحرب على أعدائي 55401361wa7

أعلنت الحرب على أعدائي 77196962fj5
Mr/VamPiRoo
مشرف
مشرف
Mr/VamPiRoo

ذكر
البلـــد: : UAE
الوظيفة: : محاسب
الهوايات: : الشطرنج
مزاجـى: : أعلنت الحرب على أعدائي 8010
الهوايات: : أعلنت الحرب على أعدائي Travel10

مُساهمةموضوع: رد: أعلنت الحرب على أعدائي   أعلنت الحرب على أعدائي Icon_minitimeالسبت أكتوبر 06, 2007 8:28 pm

يوسف مشاكل كتب:
يا ريت الاعضاء المحترمين اللي قايمين على المنتدى يبقوا عندهم الجرأة وميشيلوهوش من مكانة

للاسف يا يوسف انت بطريقتك دى فى الكلام
هاتخلينى فعلا اشيل الموضوع دا او اوقفة
انما انا باقى على العشرة
يا ريت تحاسب على الكلام بتاعك واعرف انت بتتكلم ازاى والمفروض ان المواضيع اللى تخص الرياضة بس هى اللى تفضل فى المنتدى بتاع الرياضة
انا هاشيل الموضوع دا واخليه جنب اخوه هناك فى قسم مشاكل الاعضاء
يا ريت ماتبقاش زعلان
لان مش ينفع يفضل هنا
sultan hasssan
مشرف
مشرف
sultan hasssan

ذكر
البلـــد: : egypty 7abibty
الوظيفة: : failure

مُساهمةموضوع: رد: أعلنت الحرب على أعدائي   أعلنت الحرب على أعدائي Icon_minitimeالسبت أكتوبر 06, 2007 8:43 pm

السلام عليكم

الاخ العزيز يوسف مشاكل يا اخى ارجو ان تكون عندك روح رياضيه ولا داعى ان يكون فيه كلام من تحت الطرابيزه

الاشراف زى ماهوه حاجه جميله تكليف فى نفس الوقت وانشاء الله مواضيعك هيا اللى هترفعك وهتخليك قادر انك تمسك الاشراف تانى

وياريت تاخد بالك من كلامك لان كلامك ممكن انه يزعل الاعضاء منك

احنا اولا واخيرا اخوات بس للاسف الموضع ده مكانه مش هنا وياريت الاخ فامبيرو ينقله جنب اخوه فعلا
بنبوناية المنتدة
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
بنبوناية المنتدة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أعلنت الحرب على أعدائي   أعلنت الحرب على أعدائي Icon_minitimeالأحد أكتوبر 07, 2007 2:41 am

جمد الله على السلامة يا يوسف
وكان نفسى اقولهاك فى ظرف غير كدة
وحرب اية يا يوسف مش اظن ان عشرة اللينك مش تخاليك تعمل كدة وانا عارفة انك بتقول كدة علشان زعلن بس لو فتحت اى موضوع ليك هتلقى اى حد بيعلق بيقولك فين غايب لية

وحمد الله على السلامة مرة تانية
يوسف مشاكل
عضـو فعـال
عضـو  فعـال
يوسف مشاكل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: أعلنت الحرب على أعدائي   أعلنت الحرب على أعدائي Icon_minitimeالأحد أكتوبر 07, 2007 9:31 am

حبيب قلبي Mr/VamPiRoo أعتبر ده تهديد ......؟؟؟ ولا ايه ؟؟
المهم انا اولا ما اعرفكش اساسا وحيث اني انا عملتلك خاطر ده بس عشان احنا في منتدى واحد واخووووووات .....بس فقط لاغير ............ وبعدين عشرة ايه هوه احنا نعرف بعض اساسا ............ وبعدين انا كلامي انا واخد بالي منه كويس ............. والكل عارف كده ولو رجعت لكلامي وقريته كويس هتعرف اني مغلطش في حد ومقدرش اغلط في حد ........ عارف ليه لأن كلنا هنا اخووات .... ده لو انت متعرفنييش أسأل بقية الاعضاااء عني .......... وانا مقدرش اعمل هنا في منتدى سيندريلا زي ما بعمل مع المنتديااات التانية ...... لو حاجة معجبتنيش ....... زي مثلا ايقاف اي عضو ...... او ايقاف اي موضوع ........ او ايقااف المنتدى ذات نفسه ...... ده لو اضطر الامر ....... الكلام ده بعمله في المنتدياات التانية .......... وعلى فكرة .... انا محدش يعرف يزعلني ........ وانا بحييك على جرأتك ..... عشان قلت انك شيلت الموضوع ....... بيني وبينك .... كنت متوقع غير كده ............. وطلب اخير يا أخ Mr/VamPiRoo يا ريت بلاش لغة التهديد ( اصلي بتخض ) ........... ممكن ولا عايز اخوك يزعل منك ........... ومني ليك التحية والاحترااام ..................... أخوك يوسف مشاكل
Ozo
المشرف االعام
المشرف االعام
Ozo

ذكر
البلـــد: : EGY
الوظيفة: : English teacher
الهوايات: : Football
مزاجـى: : أعلنت الحرب على أعدائي 6010
الهوايات: : أعلنت الحرب على أعدائي Sports10

مُساهمةموضوع: رد: أعلنت الحرب على أعدائي   أعلنت الحرب على أعدائي Icon_minitimeالأحد أكتوبر 07, 2007 10:37 am

لأ يايوسف مينفعش كده بجد
الكلام ده ميطلعش منك
بالله عليك اهدى شويه وبلاش حد يخسر حد
احنا مش صغيرين ياجماعه على الكلام ده
انا سبت اللينك بسبب الحاجات دى
ياريت بلاش نلاقيها هنا تانى
عايزين كلنا يكون عندنا سعة صدر كده ونظن ببعض ظن حسن
http://www.friends4ever.goodbb.net
يوسف مشاكل
عضـو فعـال
عضـو  فعـال
يوسف مشاكل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: أعلنت الحرب على أعدائي   أعلنت الحرب على أعدائي Icon_minitimeالأحد أكتوبر 07, 2007 2:04 pm

انت على عيني يا ozo ومتعرفش غلاوتك عندي قد ايه ............ بس انا بأدافع عن نفسي بأقل مجهوود ممكن ............. وانت ليك كل الاحترام انت وكل اخوااتي اللي بيحبوووني بس في المنتدى ده ........... وربنا يديم المعروووف ....... أخوك يوسف مشاكل
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
BimO

ذكر
البلـــد: : مفيش
الوظيفة: : مفيش
الهوايات: : مفيش
مزاجـى: : أعلنت الحرب على أعدائي 110
الهوايات: : أعلنت الحرب على أعدائي Unknow10
التقدير : 4

مُساهمةموضوع: رد: أعلنت الحرب على أعدائي   أعلنت الحرب على أعدائي Icon_minitimeالأحد أكتوبر 07, 2007 5:20 pm

يا صباح اللي بتغني
وحياتي يا يوسف اللي عارف انك بتعزها قوي لأنك اخويا بجد
يوسف ابوس ايديك اشرب ميه واستعيذ من الشيطان وفكر بجد كويس احنا اخواتك ولى لا كام مرة نسأل عليك او بلاش نسأل أو أسال كم مرة كذا حد يسألأ عليك يوسف انت اخونا فاهم يعني ايه
اتمنى بجد تفهمني

أعلنت الحرب على أعدائي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» موش هزعل الاعضاء ((أعلنت الحرب على أعدائي))
» انا هعلن الحرب
» صور الحرب العالميه الثاثله........ حصرياااااااااااا
» الحرب العالميه ضد السحليات .
» دقت طبول الحرب يلانتحزم ونرقص