((((فصة حب حزينة))) 694264221
((((فصة حب حزينة))) 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

((((فصة حب حزينة)))

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
soso_989
عضو مطرود
عضو مطرود

انثى
البلـــد: : عند بابا
التقدير : 0

((((فصة حب حزينة))) Empty
مُساهمةموضوع: ((((فصة حب حزينة)))   ((((فصة حب حزينة))) Icon_minitimeالخميس نوفمبر 22, 2007 8:50 pm

مرة كنت متابعة مسلسل كورى انا الصراحة عانيت جدا من المسلسل دة لانى كنت كل حلقة بعيط كان بيحكى عن واحدة اسمها(هاين) كانت عامية بعد حادث توفى فية والدية وهى عامباء من ساعت ما اتولدت وكان ساكن جنبيهم حببها اسمة مش فاكرة بس هما كانوا بيروحوا المدرسة مع بعض وبيروحوا مع بعض فخبوا بعض اوى لدرجة انهم كانوا عاملين مكان يتقبلوا فية بس مفابلة بريئة المهم كانت القصة بتحكى عنهم المشاكل هتبدا من هنا لما هين على قد حالها واللى بتحبة امة شريرة او هى نفسها ان ابنها يكون بيحب واحدة من مقامة اة اسمة (جوا يونج)كان ملحن وهى صوتها كان حلو وهو ما حدش كان بيشترى الحانة فهى كانت بتغنيلة مرت الايام و(هاين) كانت عايشة مع عمتها وكانوا ساكنين فى شقة من عمارة والدة (جوا يونج) فطردتهم باى حجة المهم هو رجع وما لقهاش وكل لما يروح المكان اللى بيتقبلوا فية ما يلقهاش وهو فضلفاعد هناك و(هاين) كانت سافرت الى اميركا للبعت عن عمل هى وعمتها وعمتها وهى تسال عن عمل فى اميركا نركت (هاين) على احد الكورنيش فجلست وفجاة جاء شاب للتحدث معها وان هذا القتى كان من عائلة غنية ومرت الايام وحبها ووجدت عمتها عمل فى محل للطعام وفى ليلة من اليالىغنت (هاين ) فى كازنوا وسمع صوتها الفتى الغنى و اقام لها عملية لعينها و نجخت و للاسف كان هذا الفتى صديق ل(جوا يونج)و هو من ساعدة فى السفر الى امريكا و من البداية كانت (هاين)كانت لا تعرف وجهة (جوا يونج)و انها راته كثير لم تعرفة و هو لا يريد ان يجرح و يقول لها انة هو حبيبها لان كان هناك فتاة تحب (جوا يونج) فارسلت لها خطاب قالت لها فية ان (جوا يونج)قد مات و فى ذلك الوقت كان قد خطبها الفتى الغنى الذى ساعدها على الرؤية و فى نفس الوقت (جوا يونج) لا يريد ان يتحدث كثير كى لا تعرف (هاين) صوتة و فى كثير من الوقت كانت (هاين)تحكى ل(جوا يونج) عن حبيبها الذى هو هو و اخيرا سار ملحنها و كانت (هاين) تحمل ورقة بها بعض الحانة و كانت تريد ان يشرف هو عليها و لكنة لم يوافق حتى لا تشعر به انه هو (جوا يونج)و فى النهاية احبط (جوا يونج) مما راة فقرر ان يسافر دون اان يخبر احد الى اين هو ذاهب و عند سفرة ذهب الى المكان الذى كان يقابلها فية و فجاة راى (هاين)((((فصة حب حزينة))) 87746وسارت ((((فصة حب حزينة))) 286151 و هو جالس بجوارها يحاول ان يقول لها انة مش هو حبيبها لدرجة انها صدقتة لكن قالت لة لماذ جئت الى هنا ؟ و كيف عرفت هذا المكان؟ هل انت (جوا يومج)؟ و فى النهاية عرفت و للاسف كان (جوا يونج)اخو الفتى خطيب (هاين) الذى كان يدعى (يونج يو)

اسئلة على القصة
1_لو كنت مكان (جوا يونج) هل كنت ستخبر هاين؟
2_لو كنت مكان يونج يو هل كنت سوف تترمك هاين؟
3_اية رايكم فى القصة؟
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى
البلـــد: : another world
الوظيفة: : university student
الهوايات: : reading
مزاجـى: : ((((فصة حب حزينة))) 2210
الهوايات: : ((((فصة حب حزينة))) Readin10

مُساهمةموضوع: رد: ((((فصة حب حزينة)))   ((((فصة حب حزينة))) Icon_minitimeالسبت نوفمبر 24, 2007 2:23 pm

بصى هى المسلسات الكوريه اغلبها كده لازم ينكدوا على الواحد

بس انا مش فاهمه هو مقلهاش ليه انه هو طالما هم بيحبوا بع

انا مفهمتش الحته دى

هو الملحن ده كان هو ولا صاحبه

بس من الكلام فهمت انه هو لانه كان معاه مجموعه من الحانه

عامه انا بضايق من سوء التفاهم كنت هخبرها ومن خلال تصرفها هيحدد هسيبها ولا لا

القصه جميله يا قمر

ومش طويله ولا حاجه

بس ياريت توضحيلى بس النقطه اللى قولتلك عليها

اختك

فجر
hema_2000
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
hema_2000

ذكر
مزاجـى: : ((((فصة حب حزينة))) 2710

مُساهمةموضوع: رد: ((((فصة حب حزينة)))   ((((فصة حب حزينة))) Icon_minitimeالسبت نوفمبر 24, 2007 8:06 pm

فعكويس اني مشفتهوش علي شان انا بتعب من القصاص الحزينه ديه
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ((((فصة حب حزينة)))   ((((فصة حب حزينة))) Icon_minitimeالسبت نوفمبر 24, 2007 8:31 pm

لو كنت مكان جوا بونج طبعا كنت هقولها اني ضحيت كتير علشان تشوفني واشوفها ولازم تعرف والقصه مش جميله للدرجه عندنا في بالدنا قصص كتير اروع متاسف علي رايي وشكرا مجهودك بجد هايله

((((فصة حب حزينة)))
صفحة 1 من اصل 1