تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو 694264221
تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
spiky
مشرف
مشرف
spiky

ذكر
التقدير : 0

تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو Empty
مُساهمةموضوع: تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو   تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 23, 2007 10:52 am

خطأ :لما يخبطك واحد وانت ماشى.. و توقع كتبك... وتاخدها وتمشى.. و تعتذروا لبعض...>>>>الصحيح : تمسكه من قفاه... وتمسح بيه الحيطه.. و تلبه فى بطنه..دشمله جسمه .. و يريت بكوع ولا بركبه.. و تقوله .. مره تانيه تفتح عينك يا لوح ..

خطأ : تفتح الإشارة .. و يزمرلك واحد رخم وراك...و تطلع في المراية ... و تلقيه متعصب موت.. و تشاورله متاسفين...>>>>الصحيح : تنزل بمفتاح عجل.. او كوريك... و تروحله... وأول مايفتح الباب ... جرّه من شعره ... و شنبره لحد ما يبوس رجلك ... و بعدين .. قله مرة ثانية الاشاره خضره .. تبقى حمره.. تبقى زرقه... حط لسانك فى بقك و >>اخرس..

خطأ : تدخل المحاضرة متأخر ... يقولك الدكتور اطلع برا يا فاشل .. ياللي فيك ومافيك ... ويقفل الباب فى وشك .. و تخرج وانت متضايق ...>>> الصحيح : انك تمسكه من كرفتته وبعدين تلفه وتلفه وتلفه وتلفه وتلفه وبعدين تريح شويه وبعدين تلفه وتلفه وتلفه و تعلقه من الجرافته فى البروجيكتور ..>>و تقوله ..>>مش جامعه ابوك هي عشان تطرد الطلبه ..

خطأ : جالسين أنت ومجموعة من الشباب ... وعندكم علب بيبسي ... و جايب الهدوم من على الحبل... فصاحبك يرج العلبه ... ثم تجيى تفتحها .. فتغرق هدومك... >>ويضحكون عليك .. فتقول ... و الله لارده فيك المقلب ده.. الصحيح : تمسكه ... من رجليه ... و تمسح بيه الارض ... و تجيب علبه بيبسى.. وترجه رجا مبرحا ... ثم تفتحه بوجهه ... و بعدين .. تقوله انا مش اخوك الصغير عشان تهزر معايا.. و المره ده سمحتلك عشان خاطر اصحابى.. و لا اقولك!! ... و تكب العلبه كلها عليه...

خطأ : تحلق عند حلاق ... ومتحمس تعلمه يعمل كذا ... وسوي كذا ... وهو يقولك .. أنا في معلوم .. أنت بس ارتاح ...وتتركه ... وتلقاه حالق نص شنبك ... و مبوز شعرك... وتحاسب وتطلع ... وتقولوالله ما احلق عندك تانى...>>>>الصحيح : تاخذ الموس ... و تظبط وشه... وشنبه ولحيته ... وإن حصل تحلق راسه ...و ما تحسبوش ... و يا سلام عليك لو تضربوا...و بعدين ..قول بينك وبين نفسك ... مش احلق عنده تانى ...

خطأ : تمشي بالحارة .... مثلا رايح للمسجد ... و بعدين يجى عيل... و يرميك بطوبه.. ثم تلعن الشيطان وتعوذ من إبليس ... وتكمل دربك .. تقول ربنا يسامحه...>>>>الصحيح : تاخذ لك>>مطواه ... وتغزه بيها... و تضربه ... فهو خير وبركهو إن ماضربته ... خذ عصا .. وامسكه و شنبره ... إن صوت خير وبركه ... بس لو ما صوتش.. سيبه ... و روح صلى و خلص مشاغلك... و ارجع مخصوص عشانه.. وتفرّغ له ... اكيد هيصوت قبل الصلاه اللى بعدها ... و ده على مسئوليتى...

خطأ : راكب سيارتك مستعجل ... وكل اشارة توقف عندها ... حتى الاشارات اللي مافيها أحد>>>>>>>>الصحيح : حتى لو انت مش مستعجل ... اقطع الاشارة ... الاشارة حطوها للي ما بيعرفوش يسوقوا زى المطبات...

خطأ: ساكن بالدور الأرضي ... وفوقك ساكن واحد ... وجت الساعه وحدة ... وأنت بتنام ... سمهت صوت وهيصه...>>و مش عارف تنام ... و تروح لهم .. و تخبط عليهم... وتقول لهم .. حبكت الازعاج وانا بنام... و ترجع .. و تلقيهم على نفس الحاله .. وتقول .. ربنا يخدهم مش >>عارف انام .. وتكمل للصبح ..>>>>الصحيح : اول شي تروح تجيب حته حديد حلوه بالبيت وبعدين تروح وتطلعله ولا تخبط >>على الباب ولا الجرس اضرب الباب برجلك لحد ما يفتح و تضرب بالحديده فى راسه فى جنب واحد ******** لحد ما راسه تتفتح فى ناحيه واحده...

خطأ :متابع فيلم .. ومتحمس .. ثم يجي واحد من اخواتك ويغيّر القناة .. من غير ما يقولك... و تقوله ليه غيرت مش شايفنى بتفرج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟>>>>الصحيح : بالصنيه اللى جنبك... و لو مفيش بالطافيه اللى جنبك و تديله فى خلقته ... و تاخد الريموت.. بدون ماتكلمه ... واتفرج على فيلمك ... وتابعه بصدر رحب ...
كنزى كنزى
مشرفة
مشرفة
كنزى كنزى

انثى
البلـــد: : مدينه الاحلام
مزاجـى: : تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو 8110

مُساهمةموضوع: رد: تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو   تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 23, 2007 2:12 pm

هههههههههههههههههههههههههه داحنا على كده حقوقنا مهدورها ........برافو عليك يا سبايكى فوقتنا .......انا هقوم دالوقتى اشوف كام حد عمل معايا كده وهاخد حقى منه زى مانت قولت ..........بس بليز اطلب الاسعاف واحجزلى فى افخم مستشفى وماتنساش تقوم لى محامى شاطر يطلعنى منها بمأبد بس
Ozo
المشرف االعام
المشرف االعام
Ozo

ذكر
البلـــد: : EGY
الوظيفة: : English teacher
الهوايات: : Football
مزاجـى: : تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو 6010
الهوايات: : تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو Sports10

مُساهمةموضوع: رد: تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو   تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 23, 2007 2:22 pm

تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو 718469 تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو 718469 تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو 718469
شكرا ليك ياسبايكى على النصايح الغاليه دى
ياراجل ده الواحد كان بيعمل حاجات غلط كتير أوى
بس بعد كلامك ده خلاص عرفنا الصح بقا وهنعمله
تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو 718469 تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو 718469
http://www.friends4ever.goodbb.net
MoNy
مشرفة
مشرفة
MoNy

انثى
البلـــد: : هنا
الوظيفة: : خلاص اتخرجت
الهوايات: : .....
مزاجـى: : تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو 510
الهوايات: : تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو Travel10
التقدير : 3

مُساهمةموضوع: رد: تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو   تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 23, 2007 3:41 pm

كل ده غلط واخطاء احنا بنعملها تصدق انا كرهت نفسى اوووووووى على الى انا كنت بعمله وفاكرة انه صح ههههههههههه ربنا يخليك لينا ياسبايكى ومننحرمش ابدا من نصايحك ....... بس تصدق ده احنا على كده تطلعنا عبط اووووووووووى هههههههههههه ........ مشكووووووووور ياسبايكى موضوع لذيذ اوووووووى ..............منى
http://mony4.yoo7.com/portal.htm

تصرفات غلط فى مجتمعنا عشان كده انا هاقول الغلط عشان كده هاقو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الغلط فيا ولا فى مين
» خشو عشان تهدواعصبكم
» يلا مين يدخل عشان يلحق؟
» كل سنة وانتم طيبين عشان العيد
» عشان نصالح تيبسى