مواقف لا تنسى 694264221
مواقف لا تنسى 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مواقف لا تنسى

BimO
زى الملايكه
sandy
dreams_boy
نهال
بنبوناية المنتدة
spikter
11 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
spikter
مشرفة
مشرفة
spikter

انثى
البلـــد: : فى بيتنا
الوظيفة: : بيقولو طالبة جامعية
الهوايات: : الكتابة والخطابة والغناء من الاخر متعددة المواهب
مزاجـى: : مواقف لا تنسى 710
الهوايات: : مواقف لا تنسى 18869010
التقدير : 0

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالأربعاء يوليو 04, 2007 4:38 pm

ايه رايكم نلعب لعبة جديدة كل واحد يقول موقف حصله مش ممكن ينساه ابدا وهبدا انا روحت مع اصحابى حديقة الحيوان وحبو نتصور عند الزرافة وبعد اما خلصنا الصورة لقيت الزرافة مسكانى من دماغى ومش راضية تسيب وكل الناس وقفت تضحك وتصورنى والزرافة مصرة متسبش وانا بقى كنت متماسكة لدرجة انى لميت الجنينة كلها عليه وبعد مفاوضات مع الزرافة سابتنى فى مقابل جزرايه ---------------------مين بعدى بقى هيقول
بنبوناية المنتدة
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
بنبوناية المنتدة

انثى

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالخميس يوليو 05, 2007 1:21 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لعبة حلوة يا اسباكتر الموقف الى حصلى انى كنت فى الدرس الرياضة وكان الاستاذ كان بيشرح وكلنا كانة مشدوين للشرح ومفيش صوت خالص وفجاة طالعت ايد ادامى من تحت البنج انا افتكرتها طلعة من تحت الارض قمت مصرخة والاستاذ رمة القلم من ايدوا واتخض والبنات كلها اتخضت وفى الاخر طالعت ايد صحبتى كانت بتجيب القلم منادامى بس بطريقة ودنك من فين يا جحا هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ومن كتر ما ضحكو علية مش كمالنة الحصة
نهال
مشرفة
مشرفة
نهال

انثى
البلـــد: : الشرقيه
الوظيفة: : لا يوجد
الهوايات: : الكومبيوتر
الهوايات: : مواقف لا تنسى Travel10

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالجمعة يوليو 06, 2007 11:25 pm

يااااااااه فى مواقف كتير اوى بس اكتر واحد مش بقدر انساه وكل مافتكر اضحك على نفسى كنت بسافر يوميا للجامعه بتاعتى بالقطر وعشان اوصل للرصيف لازم اعدى الكوبرى وطبعا كنت مابحبش اعدى من عليه بس يوميها كنت متأخره ولو عديت من ناحيه تانيه كنت هاتأخر والقطر يفوتنى رحت طالعه عالكوبرى والمحطه زحمه موت ونازله بقى عالرصيف بكل ثقه واصحابى كلهم موجودين وشايفنى وخصوصا الشباب اللى زلونى بعدها رحت واقعه بجد كان مشكله ربنا يستر علينا كلنا
dreams_boy
مستشار أدارى
مستشار أدارى
dreams_boy

ذكر
البلـــد: : مملكة الاحزان
مزاجـى: : مواقف لا تنسى 710
التقدير : 3

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالجمعة يوليو 06, 2007 11:33 pm

اصعب موقف وهو ان انا كنت بحب واحده جدا جدا جدا وعرفتها على العائله كلها والكل عرف انى هخلص وهخطبها وانا ليا عم اكبر منى بسنتين فراح هو يتتقدملها وبعد لما اترفض علشان بتحبنى قالى انا كنت بشوف ممكن اهلها يوافقوا على اى حد غيرك ولا لاء وهى ليهاراى ولالاء
http://a7sas.lolbb.com
sandy
صاحب الموقع
صاحب الموقع
sandy

انثى
البلـــد: : مدينه الحزن
الوظيفة: : طالبه فى عالم الاحزان
الهوايات: : امسح دموعى
مزاجـى: : مواقف لا تنسى W7eed110
وسام : مواقف لا تنسى Deign_12
التقدير : 5

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالسبت يوليو 07, 2007 2:45 pm

مممممممممم حياتى مفيش فيها مواقف كتير اوى كده بس يمكن اصعب مواقف يوم سفر انيتمى مش دودو طبعا لا انتيمى التانبه واللى على اللنك عافينها دى كانت كل حياتى وبعد مخلصان الامتحانات رجعنا على البيت عندى علشان تعد معايا واخر النهار تسافر كونت ماسكه نفسى علشانها واول لما اتصلوا بيها وقالولها يلا هنسافر مقدرتش امسك نفسى كان مواقف صعب اوى Sad
http://friends4ever.goodbb.net
زى الملايكه
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
زى الملايكه

ذكر
البلـــد: : فى بحر احلامى.
الوظيفة: : صايع بحر
الهوايات: : بحب العب فى صوابع رجلى
مزاجـى: : مواقف لا تنسى 6010

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالجمعة يوليو 13, 2007 11:35 pm

انا اكتر موقف مؤثر فى حياتى لما توفقت نور عينيا ادام عينى دى كانت حب حياتى الاول والاخير وكل اللى بكتبه كله ليها فانتوا تصورا لما يموت اعز انسان ليك قدام عينك مش قادر بجد اوصلكم ان اكنت عامل ازاى.............اللواء ديموووو
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
BimO

ذكر
البلـــد: : مفيش
الوظيفة: : مفيش
الهوايات: : مفيش
مزاجـى: : مواقف لا تنسى 110
الهوايات: : مواقف لا تنسى Unknow10
التقدير : 4

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالإثنين يوليو 16, 2007 6:40 am

مممممممممممممممممممم انا بصراحة لولا إصرار شخص ربنا يسامحه --هو عارف نفسه كويس--

مكنتش كتبت اصعب موقف في حياتي خالص بس يلى بقى ربنا يهديه((انا هحكي أهو)):--
انا زي ما أغلبكم عارف كنت في السعودية المهم وانا في 3 ثانوي أبويا كان عنده فيرس سي المهم قبل بداية السنة قرر ينزل مصر ويتعالج فيها وأخد معاه اللي عرف يحولهم ولآن النظام في السعودية ثانوي عام سنة واحده بس وفي مصر سنتين معرفتش أحول وأخويه الصغير كان في تالتة إبتدائي المهم إني في يوم من أيام الدراسة جالي تليفون بليل برد الوووووووو ايه يا محمد بابا فيه حاجه بعدها سمعت خبر مقدرتش أمسك دموعي عنه تعرفوا يعني ايه لما رمز الحنية والطيبة والحب يموت لا ولما يموت يموت وانا بعيد عنه ومقدرش أشوفه ولما أسمع الخبر أسمعه على التليفون حسيت إن كل حاجه في الدنيا ده مبقاش ليها لزمه ولى طعم

==بجد كفاية كده لحسن مش قادر أكمل==
نهال
مشرفة
مشرفة
نهال

انثى
البلـــد: : الشرقيه
الوظيفة: : لا يوجد
الهوايات: : الكومبيوتر

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 17, 2007 3:36 am

ربنا يرحمه ويحسن اليه يارب
تامر عياش
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
تامر عياش

ذكر
البلـــد: : مصر
الوظيفة: : مهندس كمبيوتر
الهوايات: : كرة القدم / والغناء / والشعر
مزاجـى: : مواقف لا تنسى 2310

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 17, 2007 8:55 am

الله يرحمة ويحسن إليه
http://www.3rbsmart.com
IIxXxHEROxXxII
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
IIxXxHEROxXxII

ذكر
البلـــد: : يوكوهاما
الوظيفة: : الرزاق ربنا مش شغال حاجة
الهوايات: : اجرى فاى خناقه
مزاجـى: : مواقف لا تنسى 610

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 17, 2007 11:05 am

انا اغرب موقف حصلى ان انا كنت بحب واحدة اوى اسمها رحاب المهم على الرغم من حبى ليها الا انى كنت بكلم بنات عادى وطبعا مش بنية الخيانة ولا حاجة .....المهم فيوم واحدة صاحبتى اتصلت بيا بس ظهرلى رقم دية انتيمى اوى اوى اوى المهم بقولها ازيك يا منار عاملة اية يا روح قلبى ... طبعا الى كان على التليفون رحاب وانا كنت صاحى من النوم ومركزتش فالرقم كويس وطبعا مش عايز اقولكم حصل اية يعدها اسرحو بخيلكم وابعد الحدود دية طلعت عين اهلى علشان اصالحها وبعد ماتصالحنا بردو مكنش فى نصيب نكمل مشوارنا
عاشق بلا حبيبه
مشرف
مشرف
عاشق بلا حبيبه

ذكر
البلـــد: : يوسف
الوظيفة: : يوسف
الهوايات: : يوسف

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالأربعاء يوليو 18, 2007 8:04 pm

حياتي كلها مواقف غريبه لاتنسي بجد فيها المواقف اللي اقدر عنها مراجيح

وفيها اللي بيعيشني في عذاب لا حدود ومهما قولت مش هقدر احكيهم فانا هختصر واقول
اغرب موقف مش هنساه لحد اما اموت

هو اني

اتولدت في الدنيا
https://www.youtube.com/watch?v=VQlySCCSvuY
زى الملايكه
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
زى الملايكه

ذكر
البلـــد: : فى بحر احلامى.
الوظيفة: : صايع بحر
الهوايات: : بحب العب فى صوابع رجلى
مزاجـى: : مواقف لا تنسى 6010

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالأربعاء يوليو 18, 2007 11:16 pm

موقف مضحك......كنت راكب فى المترو والاقى خناقه واتنين بيزعقوا وشتيمه ويا ابن ......والتانى يا ابن .......ومن ده بقى المهم فى عز الخناقه الاول بيقول للتانى يعنى انت هتعمل ايه التانى قاله هعمل كتير الاول قاله يعنى هتعمل ايه قاله هعمل مش واخد بالى............بجد كنت هموت على نفسى من الضحك ووقعت بين اصحابى...........اللواء ديمووووو
sp!ky
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
sp!ky

ذكر
البلـــد: : egypt
الوظيفة: : طالب فى سلاحف اكاديمى
الهوايات: : الرسم

مواقف لا تنسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف لا تنسى   مواقف لا تنسى Icon_minitimeالأحد أغسطس 05, 2007 6:30 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه وحشه اوى يا ديمو اسمعو دى بقى جامده اوى
انا كنت رايح المدرسه فى تانى يوم فى النص التانى من الدراسه اوكى
كنت رايح متأخر واول ما وصلت المدرسه سمعت اسمى فى الطابور قمت ميت من الضحك وقتى قولت ايه طالع من الاوائل يعنى ولا ايه ههههههههههههههه المهم دخلت لقيت ايه العيال بيقلولو اتفصلت مممممم قولت طب الحمد لله خت فطار بقى وبتاع وبعدين قولت ايه اما اطلع اقعد على المحطه شويه مع نفسى بحب اسرح انا مع نفسى وبعدين قمت مشغل اف ام من الموبايل المريض اللى معايا وقاعد اعمل دماغ مع نفسى على الاستراحه كانت الساعه ساعتها بتاع 9 الصبح كده ومفيش اى ابن ناس فى الشاع غيرى وراجل فى وشى فاتح محل حداده وكل شويه تعدى عربيه كده من علينا وفين وفين يعدى واحد المهم انا قاعد بقى وعامل دماغ وحاتط الهند فرى فى ودنى وعايش وعمال ابص للراجل وهو يبصلى كانت طالبه سيجاره ساعتها المهم ايه فضلت قعد بتاع ساعه ونص الرجل كان قلقلن منى اصلا ويقول ايه اللى مقعد الواد ده هنا من بصته بيقول كده يعنى زى ماكون قاعد فى بيت ابوه المهم قاعد ابصله ويبصلى انا حسيت انه فاكرنى مستنى موزه ولا حاجه قال هستنها كل ده يعنى ده انا كنت اخليها مز مش مزه المهم ايه قولت اما اتصل بالشله اشوف ايه النظام واروحلهم رحت خالع الهاند وطالب نمره واحد منهم وبعيد الو بقى وبتاع ايه الاخبار انتو فى الحوش ولا بره احنا فى الحمامات بنسجر وبعيدن لقيت موزه كده طلعت من البلكونه اللى فوق الراجل على طول وماسكه موب وبتتكلم بردو الراجل بقى عمال يبصلى ويبصلها وبيحسنا بنكلم بعض اه والله قمت راقع ضحكه جامده اوى وحظى ان البت ضحكت قبلى قولت خلاص هو كده فعلا انا حست انى بكلمها هى فعلا المهم قولت بقى ايه اما اروحلهم بقى يدوبك قمت من على الدكه لقيت البت خارجه من باب العماره شكلها كده راحه درس وحسيت ان الراجل خلاص عايز يقوم يموتنى وشكلى كده خليته يعلم على البت قمت ماشى وكل واحد راح لحاله البت كانت عاديه مش شديده يعنى حظها وبعدين روحت المدرسه لصحابى وعملت اعاده قيد وبتاع وبع دكام يوم كده لقيتها فى المدرسه بتاعتى وظبتنا التظابيط بس كده معلش انا طولت اصلى رغاى شويه

مواقف لا تنسى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أبتسم دون ان تنسى دموعك iiiiiiii
» مواقف
» مواقف وطرائف
» مواقف طريفه
» امامك ثلاثة مواقف