كرسي الاعتراف ..فجر 694264221
كرسي الاعتراف ..فجر 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كرسي الاعتراف ..فجر

BimO
sparrow
samaa lil
فجر
roro
نوده
**مايا19**
Ozo
nsmh said
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
nsmh said
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
nsmh said

انثى
البلـــد: : في قلب من أحب
الوظيفة: : طالبه
الهوايات: : القراءة
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر 810
التقدير : 0

كرسي الاعتراف ..فجر Empty
مُساهمةموضوع: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالأحد أكتوبر 21, 2007 1:20 pm

اخـر كرسى اعتراف كان لاوزو

نختار كلنا عضو علشان يقعد على كرسى الاعتراف

ياترى مين اللى هيقعد على الكرسى؟؟

v

عدل سابقا من قبل في الثلاثاء أكتوبر 30, 2007 6:21 pm عدل 2 مرات
Ozo
المشرف االعام
المشرف االعام
Ozo

ذكر
البلـــد: : EGY
الوظيفة: : English teacher
الهوايات: : Football
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر 6010
الهوايات: : كرسي الاعتراف ..فجر Sports10

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالأحد أكتوبر 21, 2007 4:19 pm

انا مش فارق معايه مين اللى هيقعد
المهم إن اللى هيقعد هقطعووووووووووووووو
ده انا هطلع فيه كل اللى حصلى
انتو هتشوفو أيام سووووووووده معايه
يلا مين هيقعد بسرعه عشان نفسى أسأل
http://www.friends4ever.goodbb.net
**مايا19**
مشرفة
مشرفة
**مايا19**

انثى
البلـــد: : في قلب ارق ملاك تامرحسنى%
الوظيفة: : طالبه%
الهوايات: : الرســم%
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر 2010

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالأحد أكتوبر 21, 2007 6:46 pm

ههههههههههههههه

انا اختار  قوجى
نوده
مشرفة
مشرفة
نوده

انثى
البلـــد: : القاهره
الهوايات: : سعات الرسم
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر W7eed110
الهوايات: : كرسي الاعتراف ..فجر Unknow10
وسام : كرسي الاعتراف ..فجر Momooo10
التقدير : 3

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالأحد أكتوبر 21, 2007 9:44 pm

وانا معاكى يا مايا هختار فوجى
http://friends4ever.goodbb.net/profile.forum
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 22, 2007 6:55 pm

طيب والله فرصه جميله اوي علي الاقل نتعرف عليها اكتر هيا مميزه واختار معاكم فوجي
roro
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
roro

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 22, 2007 10:29 pm

ياريت تبقا فوجى
nsmh said
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
nsmh said

انثى
البلـــد: : في قلب من أحب
الهوايات: : القراءة
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر 810

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 23, 2007 8:51 pm

وانا كمان اختارك يلا اعدى على الكرسي
**مايا19**
مشرفة
مشرفة
**مايا19**

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 24, 2007 1:08 pm

يلا يا فوجى جوبى ع الاسئله الضغننه دى

أيه أكتر حاجه بتحبهيا فى شخصيتك وأكتر حاجه بتكرههيا ؟؟؟
_ مين الشخص اللى بتحتاجى تتكلمى معاه ولما بتكونى مخنوقه مش بتدور على حد غيره؟
_امتى عملت حاجه وندمت عليها ؟
_ايه الموقف اللى حصلك وحسيت بالخجل فيه؟
انتى راضيه عن نفسك وحياتك ولا ........؟؟
امتى تنزل دموع فجربغزارة ؟؟
ايه الامنيه اللى نفسك تتحقق ؟
مين اكتر حد قريب منك فى الواقع وفى المنتدى ؟
_ايه السبب فى غموض فجر وهو غامض فعلا ولا لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اجمل يوم في حياتك كان امتى؟؟
ايه اكتر شئ ممكن يضايقك ومستحيل تسامحه ابدا ؟
ايه الموقف اللى حصلك وعمره ما كان فى حسابك يحصلك ابدا ولا متوقع يحصل؟
أية أكتر حاجة بتخافى منها..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أيه أكتر خبر زعلك وأكتر خبر فرحك فى عمرك كله ؟؟؟
كرهتى حد قبل كدا وليه كرهته
تفتكرى الصداقه والحب مين اقوى فيهم ومين الافضل عندك ؟
_بكيتى قبل كده على فراق حد ؟

لما بتكونى مخنوقه بتعمل ايه بتتتكلم ولا تعدى لوحدك ولا ايه؟

1- انتى شايفه إن شخصيتك كويسه ولا لأ ؟؟يعنى حابه تغيرى من نفسك ولا انتى كده تمام ؟؟
2-أيه اكتر شىء حلو فى حياتك ؟؟
3-أيه هى طموحاتك ؟؟؟

يلا جوبى بقى Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
نوده
مشرفة
مشرفة
نوده

انثى
البلـــد: : القاهره
الهوايات: : سعات الرسم
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر W7eed110
وسام : كرسي الاعتراف ..فجر Momooo10
التقدير : 3

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 24, 2007 3:05 pm

يا خبر يا مايا كل دى اسئله حرام عليكى والله كنت هسالها بس صعبت عليا كفايه عليها الاسئله دى
http://friends4ever.goodbb.net/profile.forum
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى
البلـــد: : another world
الوظيفة: : university student
الهوايات: : reading
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر 2210
الهوايات: : كرسي الاعتراف ..فجر Readin10

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 24, 2007 4:02 pm

يا حلاوتكم يا جمالكم

مش عايزين اسئله صعبه

ربنا يستر اللى كنت بعكمله فى الناس ميطلعش فيا

اسئلوا بالراحه بالراحه

وانا معاكوا بمنتهى الصراحه

ايه ده شاعره يا اخواتى ههههههههههههه

المهم انا مستعديه للاسئله يالا اسئلوا

اختكم

فجر
Ozo
المشرف االعام
المشرف االعام
Ozo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 24, 2007 4:06 pm

فجر
حبيبة قلبى
زميلة المهنه
ده انا هتشوفى أيام سوده
أصبرى بس هحضرلك بتاع ألف سؤال كده وأرجعلك
متقلقيش انا هخليكى تقومى من ع الكرسى وانتى آخر راحه
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 24, 2007 4:26 pm

يا بنت الايه يا مايا انا عملتك ايه هههههههههههه دى كلها اسئله بس اسئله حلوه اوى

اوكى 1 اكتر حاجه بحبها مش غرور ولا حاجه بس لاحظتها فى نفسى من خلال معاملاتى مع الناس يعنى ومن خلالهم هم اكتر حاجه بحبها الطيبه والاخلاص اكتر حاجه بكرهها العصبيه

2 اان بعمل حاجت كتير وبندم عليها للاسف لانى احيانا بكون متسرعه بس يمكن اكتر حاجه فى حياتى انى اديت ثقه لواحد ميستهلهاش ابدا

3 بس السؤال التالت مش واضح حسيت بالخجل من نفسى يعنى ولا اتكسفت م الموقف نفسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لو كده موقف بشع كنا فى الدرس وكاتن فى ولد مبحبوش ابدا فاكر نفسه بتاع بنات والنظام ده اتكعبلت ومسكت فى بنطلونه الحمد لله هههههههه كنت خلاص فى تلات اربع هدومى مكنتش عارفه اروح م الاحراج لو اتكسفت من نفسى عامه لما بظن بحد حاجه معينه ويطلع برىء بتكسف من نفسى اوى اوى يمكن بخاصم نفسى كمان هههههههههه بجد

4 راضيه الى حد ما بس مش فى كل الحالات يعنى ساعات كنت بتمنى اكون فى ظروف تانيه مش من الناحيه الماديه لا من الناحيه الاجتماعيه يعنى اوصل لدرجه حب وارتباط اكتر مع اهلى والله ساعات احسهم صحابى جدا وساعات احس شويه انهم مش فاهمنى بس الى حد كبير الحمد لله راضيه وحاسه انى الحمد لله عندى حاجت كتير ناس تانيه تفتقدها فلازم اشكر ربنا وارضى بحكمه

5 لا فى الموضوع ده انا نيله خااااااااالص لانى دمعتى قريبه اوى تنزلا بغزاره لما حد عزيز على افقده او ممكن وانا بشوف فيلم بجد بعيط بهبل وكمان لما اقرا موقف مؤثر وبالزات لو دينى ببكى اوى لما احس انى بعيده عن ربنا او احس انه مش راضى عنى بس ببككى كتير ممكن ابكى لما احس بالظلم لا ببكى كتير بس يمكن الموت ببكى بكاء شديد اوى اوى

6 انا عندى امنيات كتيره تفسى احققها منها انى احضر فرح انتيمتى بجد نفسى اشوفها وهى عروسه انتيمتى هوبه من الحضانه معايا بحبها موووت عارفه احساس الام بحسه ناحيتها ونفسى اشوفها بالفستان الابيض وامنيتى الشخصيه انى اكون ناجحه فى حياتى بشكل عام اكون ام ناجحه فى بيتى وفى شغلى وانى الاقى تعاملاتى مع الناس اساسها الحب مش اى حاجه تانيه

7 بصراحه فى ناس كتير اوى قريبين منى مقدرش اقول شخص معين بس انتيمتينى هوبه واوشه واسماء وايمان قريبتى بحبها اوى اوى فى المنتدى بمووت فيهم كلهم بس يمكن اقرب حد نانسى وساندى ونهال وبيموواحمد ومش عايزه اى حد يزعل لانى بحبكم كلكم ربنا يعلم ازاى بس الظروف جمعتنى بالناس اكتر من التانيه

8 بصى حكايه الغموض دى معرفش مبحسش انى غامضه بس يمكن بحس انى شخصيه غربيه يعنى ممكن تلاقى فيا متناقضات معرفش بس يمكن السبب انى نفسى اوصل لحاجات كتير اوى مع بعض نفسى اكون حاجت كتير فبيعمل عندى تناقض يمكن معرفش بس انا بحس انى شخصيه غريبه فيا حاجت كتير صعب تكون فى انسان واحد

9 من اجمل ايام عمرى لما اتقابلنا اول مره انا وساندى وجو ونهال وبونى واحمد سبايكى كان يوم عمرى ما هنساه

10 لللاسف الشديد مبعرفش مسامحش للاسف بسامح على طول الخط بس يمكن عدم الاحترام المتعمد بيبقى عندى خط فاصل خلاص انتهى مبسامحش عليه

11 مممممممممم مش عارفه بس يمكن اسماء صحبتى كنت عمرى ما اتخيل ابدت اننا ممكن نكون صحاب بالشكل ده كنت بحس انها غير ما هى دلوقتى مكنتش اتخيل ابدا ان احنا ممكن نقرب من بعض كده

12 من ضمن التناقضات احيانا احس انى شجاعه جدا واحسانا اخرى احس انى جبانه بس يمكن اكتر حاجه بخاف منها بعد ربنا الفشل بخاف منه اوى وكمان سوء الظن بخاف اوى ان حد يفهمنى غلط وبخاف جدا م الكلاب ههههههههه بمشى فى شارع تانى لما اشوفهم

13 اكتر خبر زعلنى موت صحبتى حنان وكمان خبر سىء لصحبت اوشه بس مش هينفع اقوله لانه يخصها هى اكتر خبر فرحنى لما عرفت انى داخله تربيه ولما ساندى قالتلى انها جايا وكمان لما لقيت نفسى مشرفه هههههههههه والله فرحت اوى

14 للاسف كنت فاكره نفسى بعرف اكره لكن فى النقطه دى بكون ضعيفه اوى مبعرفش اكره حد والله بجد وجربتها جربت اكره معرفتش ممكن تلاقينى اقول انا بكره الشخص ده موووت لكن فى الحقيقه الاحساس ده غير صحيح انا ممكن محبش لكن مكرهش منهم شخص مش عايزه اشوفه فى حياتى تانى ابدا

15 الاتنين احاسيس روعه لا غنى عنهم بس انا دايما بقول ان الحب بيحلى الحياه ويديها شكل مختلف تماما اما الصداقه فهى الحياه ومتنفعش من غيرها فالاتنين مهمين جدا بس انا ممكن اعيش من غير حب لكن مقدرش اعيش من غير صداقه

16 الفراق الابدى لصحبتى حمنان بكيت عليه كتير ولسه ببكى كل ما اطلع البلكونه واشوف بلكونتها قدامى فى وشى بفتكرها وادعيلها بالرحمه والمغفره

17 لما بكون مخنوقه محبش يبقى معايا حد خوفا عليهم هم لانى للاسف ببقى غبيه بفضل اكتب وبطلع حاجات حلوه اوى ههههههههه بس بحب اروح مثلا ع البحر بحب الاحساس ده اوى او اكتب كلمات حزينه تعبر ع اللى جوايا

18 لا طبعا مفيش انسان كامل وانا محتاجه كده اغير من نفسى عشان اكون احسن بس الحمد لله مش كارهه نفسى والحمد لله راضيه عنها الى حد ما بس محتاجه اجملها بتقربى من الله اكتر واكتر

19 اكتر شىء حلو فى حياتى صحابى فعلا صحابى من غيرهم معرفش اعيش وكمان نينتى ربنا يخليهلى يارب

20 طموحاتى كتييييييييييير اهمها المدرسه اللى كلكوا عارفنها وكمان الزواج عن حب بحلم بيه بس عارفه انه مش هيتحقق لانه صعب اوى

خلصوا اه خلوصا يااااااااااااااااااااااااه انا بجاوب بقالى كتير

هل من مزيد انا معاكوا اهوه

اختكم

فجر

عدل سابقا من قبل في الخميس أكتوبر 25, 2007 10:51 am عدل 1 مرات
**مايا19**
مشرفة
مشرفة
**مايا19**

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 24, 2007 7:22 pm

حد جرحك قبل كده ولا لأ ؟؟؟وياترى لو حصل حالتك كانت إزاى وخرجتى من الموقف إزاى ؟؟
-أيه أكتر خبر زعلك وأكتر خبر فرحك فى عمرك كله ؟؟؟
رأيك فى الحب أيه ؟؟؟؟
هل جرحت حد قبل كده جرح كبير أوى ؟؟؟ولو حصل ندمت ولا عادى ؟؟؟

هو انا بس اللى بسال ولا ايه هههههه
roro
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
roro

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 24, 2007 9:44 pm

فوجى حبيبت قلبى انا جيبالك شوية اسئلة حلوة

امتى حسيتى انك انسانة مغرورة فى حياتك ؟؟؟؟
ولول حسيتى الاحساس ده بتعملى ايى على شان تعلجى ؟؟؟؟؟؟؟

حبيبتى قبل كده يا فجر ؟؟؟
ويا ترتا الحب ده لسة موجود ولالالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امتى تحسى انك محتاجة تتكلمى مع حد ؟؟؟
اية اصعب موقف فى حياتك حصل وعمرك ما نستيى ؟؟؟
احكلنا موقف مضحك موقف ضيئقك الى حصلو فى حياتك وعمرك ما نستيهم؟؟؟

بتحبى مين من المغنين وبتحبيهم لية السبب يعنى ؟؟؟
حسيتى فى يوم انك وحيده ومش لقية حد تتكلمى معاه ؟؟؟
امتى تفرحى من قلبك بجد ويبان عليكى الفرح من وشك ؟؟؟

بتحبى الحياه ولا عادى بلنسبالك؟؟؟
واخر سؤال ..... هل احد استطاع احد اختراك قلب فوجى ؟؟؟ومين الشخص ده ؟؟؟ وامتى حصل هذا ؟؟؟ وياريت الموقف كمان

يلا يا عثثثل جوبى بقا
samaa lil
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
samaa lil

انثى
البلـــد: : مصر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالخميس أكتوبر 25, 2007 9:06 am

انا بقا مش هرخم عليكى سؤال واحد بس

هو
فين الحب فى حياتك
موجود
مش موجود
ولو موجود بيمثلك ايه
لو مش موجود ماتوجدش خالص وايه السبب
ولا كان موجود وضاع وايه سبب ضياعه
لو موجود ايه احلى مميزات حبيبك
وايه اصعب صفاته
شوفتى مرخمتش عليكى اهو اسئله لذيه اهه

كرسي الاعتراف ..فجر 56855319
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالخميس أكتوبر 25, 2007 10:27 am

الله الله ده انتقام بئى هههههههههههههههه

ايه يا اوزو ده احنا زمايل واخوات ليه كده بس انا مرتاحه والله مش عايزه اتعبك ههههههههه

ايه يا مايا حرام عليك بصى انا اتجرحت اه واللى جرحنى انى سامحت مره واتنين وتلاته وفى الاخر برده اتجرحت وكنت فى حاله وحشه جدا يمكن كرهت فيها الجنس الاخر تماما ومعدش عندى ثقه فيهم بس خرجت لما اتقربت من ربنا وشغلت نفسى بحياتى مع صحابى وشفت الدنيا من زاويه تانيه

الخبر الوحش والحلو انا قلته قبل كده اقريه بئى فوق ههههههههههههههههه

الحب طبعا اكسير الحياه هو اللى بيخليلها لون وشكل وكعم ومعنى ومش لازم الحب العاطفى اى نوع من انواع الحب وفوقهم حب الله سبحانه وتعالى يعنى بجد لو مفيش حب هتكون الحياه جامده جدا وانا عن نفسى مش هقدر اعيشها لان الحب هو احلى رباط ممكن يربط الناس وبينقى القلب

بيتهيالى مجرحتش حد جرح كبير قبل كده ممكن مثلا اتصرف تصرف غصب عندى فاضايق حد او كده بس جرح بيتهيالى صعب اوى عشان انا بخاف على مشاعر اللى قدامى جدا ولو على حساب نفسى لان لو حصل وجرحت حد هندم جدا وهانب نفسى ومش هسامحها وانا مش اد الموضوع ده خاااااالص

ماشى يا مايا اما اشوفك

اختك

فجر
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالخميس أكتوبر 25, 2007 10:42 am

رور حبى ايه البدايه دى بس

انتى عارفه لو قلتيلى اكتر حاجه بكرهها ايه اقولك الغرور وانا بجد الحمد لله ممكن يكون فيا كل حاجه وحشه فى الدنيا الا الغرور الحمد لله انا بعشق التواضع ومبحبش ابدا حد يتكبر على حد لان مفيش سبب يدعو لذلك لان كل شىء زائل والله العظيم دى الحقيقه انا فعلا معتقدش انى حسيت بالغرور ابدا ولو حسيت انى ممكن يحصل ولا حاجه بوبخ نفسى جامد وبعرف نفسى قيمه نفسى انى ولا حاجه عشان بس افكر انى اتغر بس الحمد لله محصلش ويارب ما يحصل

بالنسبه للحب معتقدش انى حبيت ممكن تعود تاقلم اشتياق اى حاجه الا الحب العاطفى يعنى و
دلوقتى مفيش حاجه خالص قلبى فاااضى هههههههههههههه عندك عريس هههههههه

احس انى محتاجه اتكلم مع حد لما اعمل تاتش معاهم فى البيت او احس بالظلم عامه او بالجرح ببقى محتاجه اتكلم مع حد اوى

اصعب موقف مش فاكره بس يمكن مكوت صحبتى اثر فيا اوى والى كان صعب انى كل ما اقف فى البلكونه افتكرها وكل ما اروح ازور مامتها افتكرها

موقف مضحك كنت مره فى الجامعه وكشكول وقع منى وكان قدامى شاب فنزلت اجيبه انا وهو فى نفس الوقت فخبطنا فى راس بعض ههههههههههههههههههههه اتكسفت اوى بس ضحكت مقدرتش وبرده كنا رايحين درس باليل وكانت الدنيا ممطكره وزحلقه خالص فبقول لهوبه حسبى تقعى لسه بقول كده قمت متزحلقه انا وشنطتى اتكسرت كنت بحبها اوى ههههههههههههههه

موقف ضايقنى كان من دكتور ربنا يبسامحه بئى كان مدينا واجب كتير جدا فى يوم واحد ففضلت طول الليا اعمله ومنمتش وصحابى نقلوا منى كمان جه الصبح قال انا مكنتش متخيل ان العدد ده كله هييجى نظام تعجييز وقال اللى عامل كذا كذا غلط يطلع بره وهباخد صفر عايز يقلل العدد باى شكمل كنت منهم اضايقت جدا وعيط لان ده ظلم بجد انا كنت عامله بالزياده تانى يوم يقول خلاص هديكوا فرصه تانيه عشان متعيطوليش مره تانيه وبصلى اضايقت منه اوى حسيت انه معندوش دم

انا قللت الاغانى جدا الحمد لله بس بحب تامر حسنى او كنت بحبه لانه بئى قليل الادب شويه بس كنت بحب احساساه وحنيته كده وكمان متواضع بحب نانسى اوى شقيه كده وعسل بحب كاظم وانغام وعبدالحليم وفيروز جدا فنانه محترمه بمعنى الكلمه

بحس احيانا بالوحده لما اكون فى اسماعيليه لانى بكون بعيده عن قرايبى وصحابى بحس انى فى منفى رغم ان ليا صحاب كتير هناك بس برده بحس احيانا بالوحده

يوم النتيجه لما اجيب تقدير اعلى م الى كنت متخيلاه فى ماده او عامه بفرح مووووووووت

عامه حب الحياه بس ساعات بتجيى على مواقف بضايق من حياتى بس برجع استغفر ربنا
طول منا قريبه م اللى بحبهم بحب الحياه جدا

اخترق قلبى ههههههه مش عارفه انتى قصدك ولد يعنى ولا ايه ههههههههههههههه بس اطمنى مفيش هو بس زمان بس كنت طفله يعنى قابلت شخص فى جنينه ولعبنا مع بعض وبتاع بس كنت حاسه انى اتعلقت بيه اوى بس كنت طفله والله لغايه دلوقتى كل ما اروح فى نفس المكان افتكره وافتكر براءه الطفوله كنا بنلعب لعبه كده نقف دايره ونمسك ايد بعهض ونفضل نلف مش فاكراها بس انا فاكره لما مسكنا ايد بعض بس هههههههههههههههههههههه كنت مكسوفه وفرحانه فى نفس الوقت ههههههههههههههههههههه طفله بئى

الحمد لله اشهد ان لا اله الا الله

تم بحمد الله اجابه اسئله الانسه رورو

اختك

فجر
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالخميس أكتوبر 25, 2007 10:48 am

ماشى يا سما ايه الحنيبه دى هو سؤال بس مش سهل يعنى

بسم الله الرحمن الرحيم

بصى يا سما بجد انا بحب الحب اوى وكان طول عمرى بحلم انى اقابل شاب احبه ويحبنى بجد ونعيش قصه حب جميله مفيش زييها بس لما كبرت شويه اكتشفت ان دى احلام ورديه صعب تحقيقها

هو مش مستحيل بس معايا انا صعب لانى معرفش بخاف من حاجت كتير ومحبش اغضب ربنا برده وفى نفس الوقت مش لاقيه الشخص المناسب ولو لقيته انا بقيت شكاكه جدا ف الموضوع ده وبسمع حاجات تخوف بجد

انا نفسى الاقى الحب بس عارفه انه صعب

كان قبل كده فيه حاجه كده بس خلاص

كانت احسن صفاته الحنيه والاحتواء احساس جميل اوى انك تحسى ان اللى قدامك فاهمك وعارفك اكنه انتى بيعرف ازاى يتعامل معاكى ويغير منك ومن مزاجك ويقلب كيانك كله بمجهود بسيط

اصعب حاجه كانت الكدب وهو ده كان السبب فى الفركشه

يا حنيتك يا انسه جوجو

شكرا على الحنيه ههههههههههههههههههه

اختك

فجر
**مايا19**
مشرفة
مشرفة
**مايا19**

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالخميس أكتوبر 25, 2007 11:57 am

سرقتلك شويه اسئله جاوبى عليها

-هل انتي مزاجية؟

2-هل انتي معقدة؟

3-هل تشعرين بالملل؟

4-هل انتي ذوق باختيار ملابسك؟

5-مالصفة التي تطلق عليك غالبا؟

6-هل انتي مغرورة وشايفة نفسك؟

7-هل انتي حنونه؟

8-هل كذبتي مرة كذبة قوية ودخلت على الكل؟

9-تحسين ان في شي ناقص في حياتك؟

10-هل تحسين انك مظلومة؟

11-هل ندمتي على قرار اخذتيه بحياتك؟

12-هل انتي غيورة؟

خلصو اخيراااااااا
Ozo
المشرف االعام
المشرف االعام
Ozo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالخميس أكتوبر 25, 2007 5:11 pm

ياااارب ياهادىىى جيب الاسئلة الحلوة النحيادى والاسئلة الى ملهاش لازمة مش المراادى

يلا جاهز مستعد جووووووووووو

1- بطـاقة تعارف ..مين هى فجر ؟؟
( أسمـك _ السـن_ الدراسـة_محـل الاقـامة)

2- هـوايتك المفـضلة وأكلتك المفضلة ؟

3 أقرب نـاس ليك هنا فى المنتدى وبصراحة ومن غير لف ودوارن ويكونو 3 بسسس

4- عـرفت المنتدى ازاي ؟

5- حـبيتى كـام مرة ؟

6-منتـدى سندريلا بيمثـلك ايـة من حياتك ؟ وتقدرى تديـلو كام فى المـية من حياتك؟

8-آية رأيك فى المنتـدى؟

9- آيـة الاشياء الى معـترضه عليها فى المنتـدى؟

10-بتـصلى الوقت بوقتة؟

11- عـندك كام اخ واخـت

12- انتـى راضيه عن نفـسك؟ ولو راضـيه لية راضيه؟ ولو مش راضيه لية برضو؟

دول شوية اسئلة خفاااف جداا عقبال محضر الاسئلة الحلوةةة

وفاصل ونعوود

عدل سابقا من قبل في الخميس أكتوبر 25, 2007 5:44 pm عدل 1 مرات
sparrow
عضـو مشـارك
عضـو  مشـارك

انثى
البلـــد: : http://friends4ever.goodbb.net/profile.forum?mode=register&agreed=true

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالخميس أكتوبر 25, 2007 5:13 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

دى شويه اساله كده على خفيف

1 _ انت شايفه المستقبل ازاى؟

2- انت بطبعك متفأله ولا متشائمه ؟

3- مين افظع شخص قابلتيه فى حياتك ويل ريت تحكيلنا عنه

4- هل احيانا بتحسى بلحظات ضعف ويأس؟

5-الفلوس بتمثلك ايه فى حياتك ؟

6- ايه دور الاصحاب فى حياتك؟

7-لو هتروحى مكان ومينفعش انك تخدى معاك غير 3 حاجات هتخدى ايه ؟

بس خلاص اتمنى انى مكنش تقلت عليكى
http://friends4ever.goodbb.net/profile.forum?mode=register&agree
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
BimO

ذكر
البلـــد: : مفيش
الوظيفة: : مفيش
الهوايات: : مفيش
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر 110
التقدير : 4

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 26, 2007 2:39 pm

<BLOCKQUOTE id=48e6db3d>
اولا انا عارف كويس جدا جدا جدا انك طاقة وفيوزات دماغك راكبه سمال بش مش ده مشكلتنا دلوقيت هههههههههههههههههههه المهم الجنان اللي فيكي ده يا بنتي سببه ايه
====================================
سر في الاول كنتي تتمني ان محدش يعرفه بس دلوقتي بقى عادي ممكن تقوليه يعني؟؟
اجمل يوم في حياتك كان امتى ولما ايه ,,, واجمل يوم في اللينك كان امتى وكان علشان ايه ,,,واجمل يوم في المنتدى كان امتى ....نفس الحوار يعني هو انا لسه هقعد اكتب ههههههههههههه؟؟؟؟؟؟ وبالمرة جاوب اسوأ يوم في التلاتة اوتيشن ومش تقول مفيش على اي حاجه علشان في وانا متأكد وارغي بقى يا عم الامور.....
هل يا ترى لو بعدتي عننا لأي سبب من الاسباب هتتمنى تفتكرنيا او تتمنى تنساينا ولو اتمنيتي اي واحده فيهم يا ترى تتوقعي انك تقدري تحققيها؟؟؟
لو قولتلك عديلي اجمل لينكاوية انتي فاكراهم وحاولي بجد مش تنسي حد عدي بقى
اكتر موقف ضحكك ايام اللينك؟؟
شخصية الواد ابو حصان ابيض تحبي تبقى ازاي و مش عاوز صفات عامة يعني اكيد متدين رومانسي وكده بس غيره يعني طويل قصير لونه لبسه شغله كل حاجه
لما بتتخنقي قوي بتعملي ايه يا ترى بتقعدي لوحدك بتروحي لحد بتعزيه قوي تتكلمي معاه ولو عملتي كده بتحكيله ولى ايه و.........احتمالات تانية كتير مكسل اكتبها اصل لسه ورانا شغل كبيييييييييير
تحبي مين لو دمعتك نزلت يمسحها ومش تهربي من الجواب
اغلى دمعة كانت غالية عليكي نزلت من عينك كانت امتى وليه وبرده مش تهربي
اكتبي تعبير او وصف عن الدنيا بنظرك في كلمتين
لو لو لو لو حبيتي تطلعي بره مصر تحبي تطلعي فين حتة تعيشي فيها يعني؟؟؟؟؟
انتي قولتي انك ندمتي على حاجات قبل كده زي اييييييييييه؟؟؟؟؟
===========================================
-لو قولتلك قولي اسم اقرب ولد ليكي في المنتدى واقرب بنت ليكي يعني اللي بتحبي لو مخنوقة تكلميها ومش تهربي من السؤال زي طنط سما وأبلة نثمة وعمو اكرم؟؟
==========================================
-اكتر مرة حسيتي فيها انك انخدعتي وقعدتي تندمي على نفسك و تتألمي؟؟
=========================================
-اكتبي اكتر موقف بتحبي تفتكره بينك انتي وطمطم لو موقفين تلاتة بس هتكتبيهم بالتفصيل مش مشكل؟
=======================================
-هل يا ترى قدرتي تتخطي مرحلة الزعل على نفسك من الحد اللي ادتيله ثقة اكبر مما يستاهل؟؟؟
======================================
-لو قولتلك بجد بقى ومن غير استغراب ممكن نفضل صحاب طول عمرنا مع بعضنا كلنا يعني ونتقابل و كده ونخرج مع بعض كلنا يعني نبقى صححححححححححاب عادي يعني ولو ممكن ايه الشروط اللازمه لده برأيك؟؟ولى رأيك اننا مهما قوية علاقتنا كلنا مع بعض هنفضل مجرد صحاب نت وبجد ضرووووورررررررري عاوز اشوف جواب عالسؤال ده بعد اذنك يعني
-ليه لما نحب حد قوي نبقى مجبرين ننجرح قوي
((الجمله ده صح ولى غلط ولو صح جاوب ولو غلط صحح مع تعليل السبب هههههههههههههه))
-ايه الصفات الحلوه فيكي وايه الصفات الوحشه فيكي
-ايه اكتر يوم عشتيه سعيده وتتمني انه يرجع تانى
-ايه اكتر انسان بترتحيله وانتي معاه
_ مين الشخص اللى بتحتاجي تتكلمي معاه ولما بتكوني مخنوقة مش بتدوري على حد غيره؟
_امتى عملتي حاجه وندمتي عليها ؟
_ايه الموقف اللى حصلك وحسيتي بالخجل فيه؟
_بكيتي قبل كده على فراق حد ؟
_تفتكري الصداقه والحب مين اقوى فيهم ومين الافضل عندك ؟
_لما بتكوني مخنوقة بتعملي ايه بتتتكلمي ولا تعدي لوحدك ولا ايه؟
_ بصي السوال على جزئين مره حاجه ضاعت من ايدك وندمتي عليها .. التانى حاجه انتي اللى ضيعتها من ايدك وندمتي عليها ؟
_ لو طالعة رحله والمفروص تاخدي شخص معاك هتاخدي مين ؟شخص واحد بس.............
_مممممممممم حسيتي قبل كده ان انتي مظلومة ومش قادرة تقولي انك مظلومة وايه الموقف؟
-ايه رأيك فى قسم تحب تعرف ايه عن نفسك وقسم صرخة ارض؟؟؟؟؟
-انتي راضية عن نفسك وحياتك ولا............. ؟؟
-تختاري (عضو او عضوه) واحد فقط لكل نقطه ....
أ-تتابعي مواضيعه او مذكراته
ب-تضحكي وتستمتع بقراءه ردوده
ج-اقرب عضو لقلبك
د-عضو تحبي انك تنرفزه وتتناقري معاه (( هزار يعنى ))
ه-عضو ترتاحي وتكوني مطمئنة وانتي تتحدثي معاه
و-عضو تحسي ان قلبه طيب وبريء
ز-عضو مظلوم او مهظوم حقه
ح-عضو تحسي من مواضيعه ان احساسه عالى اوى
***-مين اقرب انسان ليكي؟ ولية ؟واتعرفت علية ازاى؟
ا**********لاسئلة ده مقلبها طبعا من خالتي هههههههههه الخالة تبستي وبما انك مجاوبتيش عليها اصلا فانا قولت ادبسك واسئلهالك هنا هههههههههههههههههه
وعاوزك توزعي الالقاب دى للمنتدى و هى
1- استاذ المنتدى ( اكتر شخصية عاقلة فى المنتدى)
2- روميو المنتدى ( يعنى اكتر واحد عاطفى )
3- عين المنتدى ( اكتر واحد بيركز فى المنتدى)
4- مجنون المنتدى ( ملهاش تفسير )
5- طفل المنتدى (اكتر عضو تحس بالبراءة فيه )
6- فتوة المنتدى ( ملهاش تفسير )
7- رياضى المنتدى ( ملهاش تفسير )
8- كئيب المنتدى (اكتر شخصية كئيبة )
9- دمعة المنتدى (اكتر عضو حزين )
10- غلاسة المنتدى ( ملهاش تفسير )
</BLOCKQUOTE>
Λ k я Λ m
أبـو كنـزي
أبـو كنـزي
Λ k я Λ m

البلـــد: : cairo
الوظيفة: : Accountant
الهوايات: : underground
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر 2310

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 2:06 am

فجر اختى الغاليه

اللى مش بتعرف تصور :P

عقبال ما تجوبى على الاسئله ديه
اكون حضرتلك كام سؤال كده صغننين كرسي الاعتراف ..فجر 15457
http://friends4ever.goodbb.net
Ozo
المشرف االعام
المشرف االعام
Ozo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 11:53 am

وربنا يافجر انتى صعبانه عليا
هههههههههههههههههه
بس برضو انا هسألك تانى بس تجاوبى الأسئله اللى فاتت الأول
ربنا معاكى دى عايزلها بتاع عشر ايام كتابه
ههههههههههههه
انتى هتشوفى أيام سوووووووووووده
يلا جاوبى بسرعه نفسى أسأل تانى
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 1:25 pm

ايه ده انا عملتلكوا ايه فى حياتكوا

ايه طابور الاسئله ده

انتوا داخلين تحاربوا ولا ايه

كل دى اسئله يا نهار ازرق

اخواتى ولازم استحملهم اعمل ايه بس ههههههههههههههههههه

والله العظيم بحبكوا موووووووووت

يا هادى يارب

كرسي الاعتراف ..فجر
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» كرسي الاعتراف ..Mido...