كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 694264221
كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كرسي الاعتراف ..فجر

BimO
sparrow
samaa lil
فجر
roro
نوده
**مايا19**
Ozo
nsmh said
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى
البلـــد: : another world
الوظيفة: : university student
الهوايات: : reading
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 2210
الهوايات: : كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Readin10
التقدير : 0

كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 1:38 pm

مايا حبيبتى الاولى فى الاسئله كالعاده يا مفتريه ما اشوفكككككككككككككككككككك

انا يعتبر اه مزاجيه يعنى ممكن ساعات احس ان انا مضايقه من غير سبب فرحانه من غير سبب

ممكن ازعل وافرح بعدها بمفيش لا مزاجيه بجنان فاهمه انتى ممكن يسالونى مالك اقوهم مودى مش مضبط

معقده معرفش بس بيتهيالى لا بصى عادى يعنى ولا كده ولا كده فى النص وممكن الناس تحم فى الموضوع ده اكتر منى

بشعر بالملل كتييييييييييييير للاسف

احيانا زوقى بيعجب ناس كتير الحمد لله بالزات فى الاكسيسوريز بس برده ساعات بحس انى بحب حاجت انا بس اللى بشوفها حلوه

الصفه هو مفيش حاجه معينه بس يمكن الاجتماعيه والعشريه مثلا

مغروره وشايفه نفسى لا خاااالص والله انا حتى بضايق من الناس اللى كده

الحمد لله حنونه

كذبه اه هههههههههههههههههههه بس هى انا كنت فاكراها بجد بس طعت مش بجد كنت قايلالهم انى ليا اخت تؤام وماتت ههههههههههههه بس انا نفسى مكنتش اعرف

اكيد فى شىء ناقص يمكن الحب الحقيقى

احيانا

ندمت اه لما اتنازلت عن مبدا فى حياتى

غيوره هههههههههه لا بيقوللى عليا برده فى الحاجات دى بس والله مش بارده بس مش الغيره العميا انتى فاهمه يعنى صحبتى بتقوللى مثلا لو حبيبك شفتيه واقف مع واحده هتعملى ايه قلتلها عادى ما يمكن قريبته ولا حاجه مش واقف باحترامه هههههههههه كانت هتكلنى لما قلتلها كده ههههههههههههههههههههه بس ممكن اغير مع صحابى والله يعنى احب اتاكد انى ى قلبها وانها بتحبنى نفس قدر الحب

مااااااااااااااااايا مشفش اسمك هنا تانى هههههههههههههههههههه بهزر معاكى والله

انت تشرفينى يا قمرى بس بالراحه على بالله عليكى

مرسيى على اهتمامك يارب تكونى عرفتى كل اللى انتى عاوزاه

اختك

فجر
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 1:45 pm

اوزو بئى يا مسهل يارب

انا فجر زى ما انتوا عرفتونى عندى 20 سنه من الزقازيق مش عارفه ع الخريطه ولا لا وفى كليه تربيه قسم لغه انجليزيه

هوايتى المفضله بعد النت القرايه والخروج ههههههههههه بحب اكتشف اماكن جديده الباكله المفضله كتير اصل انا بحب الاكل اوى ههههههههههه بس بحب اوى الفراخ بالصوص ومكرونه بالبشمل مع بفتيك كفايا عشان انا لسه متغدتش

ايه السؤال ده بتسالوا كتير نانسى بيمو احمد ساندى نهال مينفعش احذف لان عايزه احط كمان مش احذف

عرفت المنتدى من رساله ساندى على لينك

ولا مره

لا بجد والله المنتدى بيمثلى كتير جدا فى حياااااااااااتى واخد وقتى وتفكيرى ومحهودى وفلوسى لا كتير ده ان بدو علبى احلى المواضبع عشان احطها بجد لا بيمثلى كتير يمكن 70% من حياتى

المنتدى جميل متنوع هادف وكفايا الناس اللى فيه لا يعوضوا

مش اعتراض بس يمكن كنت احب ان الاقسام كلها تتشاف وميبقاش فى اقسام معزوله كمان نفسى يكون فى اهتمام اكتر بالشاتينج

بصراحه مش كل الفروض عشان ظروف الجامعه وكده بس بحاول والله اصلح الموضوع ده لانه مهم جدا

عندى اخ زيتا فى تانيه ثانوى واخت زيزى هههههههههه فى سادسه ابتدائى مش مرتبطه ههههههههه

الى حد ما راضيه الحمد لله بس برده فى حاجت كان نفسى اغيرها زى التسرع مثلا بس الحمد لله بحاول احب نفسى لانها من ربنا

اركن بئى كده شويه عشان اشوف الباقى ههههههههههههه حرام عليكوا يا ناس عينى اتمققت

شكرا يا اوزو ع الاسئله

اختك

فجر
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 1:51 pm

كده على خفيف طيب الحمد لله

يا ابنى ولا تقلت ولا حاجه احنا اخوات وبجد والله فرحانه باسئلتك واشتراكك معايا

اجاوب بئى Smile

سؤال صعب وغريب بصراحه مش شايفاه ومش عارفه اتخيله ابدا بس نفسى يكون مليان نجاح فى بيئه العمل وبيتى اتمنى

لا للاسف بميل للتشلؤم وده غلط لانى لما بتفاؤل بتسير الامور على غير ما يرام وده طبعا من وليد خيالى المريض انا ماشيه على نظام اللى تخاف منه ميجيش احسن منه للاسف وده مش عاجبنى بس بخاف اغير

افظع شخص دكتور عندنا قمه التعقيد والغرور و الاستغلال ومفيش رحمه والاستفزاز يااااااااااااااااه انا كنت هزغرط لما عرفت انه مسافر السنه ومش هيدينا هو السبب فى تقدير سنه تانيه ربنا يسامحه بئى بس اتمنى ان محدش يقابل من النوعيات دى فى حياته ابدا

اه طبعا بحسها لما احس انى وحيده والياس لما اسعى لشىء بجديه احس ان الامور مش ماشيه معايا على ما يرام

وسيله مهم تواجدها فى حياتنا

كل حياتى لا حياه بدون اصدقاء

هاخد مصحف وورقه وقلم ولب هههههههههههههه

شكرا يا سبارو على مشاركتك الجميله بجد

اختك

فجر
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 2:33 pm

والان مع نشره الاخ الحبيب بيمو

ايه يا ابنى ده لما اشوفك انت كمان عادى يعنى بوكسين وخلصت هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بسم الله الرحمن الرحيم

انا عرف فعلا انى مجنونه جدا بس يمكن بسبب الجراه يعنى مش عارفه او يمكن وقعت من ع السرير وانا صغيره ففى سلك فصل مثلا سبب اللى انا فيه ده للاسف ملهوش علاج فى ناس بتقول بكره تتجوزى وتعقلى الله اعلم ههههههههههههه

انى ارتبط مثلا قبل كده وان عن طريق النت على فكره يالا اول فضيحه بس دلوقتى مخفش انى اقوله لانى معملتش حاجه اخجل منها ابدا

من اجمل ايام حياتى كان يوم اما تقابلنا بجد واجمل يوم فى اللينك كان فى بدايه لما اشتركت كان اللينك شويه مقفل مش زى ما انتوا شوفتوه فكتبت موضوع اقترت ان احنا نكون اسره واحده ونحب بعض ونخاف على بعض لقيت ترحيب جامد جدا وبعدها اتغير شكل اللينك تمام حسيت انى مؤسسه القرن قصدى مؤسسه روح الاخوه فى اللينك فرحت اوى اوى وكان يوم جميل اجمل يوم فى المنتدى كتير بس يوم ميلادى كان لذيذ مووووووووووز فرحت من قلبى بجد وحست بحبكم بجد

اسوء يوم فى حياتى مممممممم يوم ما قالى نفضل اخوات ههههههه ويوم ما انتيمتى توفت كان يوم وحش اوى فى اللينك لما دخلت لقيت سمسم زعلان منى وعمال يقول كلام مش لطيف وفاكرنى مطنشاه وانا اساسا كنت معتكفه واللينك كله كان عارف ومكنتش بدخل خالص اسوء يوم فى المنتدى معتقدش ان فى لا بجد لسه مفيش بس ساعات لما النت بيكون مرخم هنا وانا عايزه ادخل ضرورى ومعرفش يااه يببقى يوم رخم اوى

كفايا كده بئى ع السؤال ده

ابعد عنكم يا نهار ابيض هيبقى على قلبى زى ال........... مش عايزه اشتم بس بجد انا اتعلقت بيكم جدا جدا فوق ما تتصوروا انا حاسه انى ممكن ابعد عنكم بس اكيد مش هيبقى سهل على ابدا وعمرى ما هنساكم ابدا انت عارف يا بيمو انا لو خلفت ان شاء اله هحكى لولادى عليكم وعلى ا ما اقدر هحافظ على صداقتكم طول العمر

لا كتير اوى اوى شيتوس طمطم ميجادوو كولا شمس العمده لولو سمسم واحمدعاشق بلا حبيبه ميمو ميدو يوسف مشاكل سندريلا الجزار نهال ساندى طبعا بيمو اسامه عابدين اكرمسنيوريتا فارس منار عماد كنزى احمد هيمه هانى مصطفى ابو اكوا(الشاعر) عاشق فارس الرومانسيه مونى احمد الدهشان سالى عمرو جنرال مان محمد ماتريكس خالد لاندر زيزو دوكش وكتيييييير اوى صعب افتكر لئى بس بجد كانوا زى العسل

مش فاكره والله بجد لما افتكر هقولك عشان بجد مش فاكره

ههههههههههههههه انت قصدك الحصان ولا اللى عليه هههههههههه بص يا سيدى طبعا انا عارفه ان ده كله مالوش لازمه لانى هلاقى واحد كده معرفش طالعلى من فين وهحبه واجوزه حتى لو كان ايه بس عامه انا بحب السمار فى الولاد مش السمار اوى بس اللون اللى هو خمرى كده والطوووووووووول وميبقاش تخيب ولا رفيع بس بردده مش توت عضلات خااالص ولا برده رفيع اوى بحب الشعر الاسود والشنب الاسود لو فى يعنى ميكنش امووووور عشان كده يعنى وميبقاش برده كلاسيك على طول ولا كاجوال على طول على حسب المناسبه يعنى برده يكون مهتم بنفسه ايه تانى بحب العيون السودا بس الصفات بئى اهمها الحنيه طيعا والاجتماعيه وميكنش ديكاتورى ودمه خفيف ومجنون زيى بس متحمل المسئوليه جدا وكفايا كده

حبيبى

اغلى دمعه لما عرفت حكاي الاخوات دى كان مفروض امسك نفسى بس مقدرتش بصراحه

بتخنق كتير ساعات بحب اقعد لوحدى فى مكان منعش كده بحر سطح اى حاجه واكتب او اقع مع حد برتاح معاه وبحكيله برتاح بعدها

الدنيا اختبار زائل

الامارت بحبها موووووووووت

ندمت لما اتنازلت عن مبدا فى حياتى ندمت لما زعلت والدتى منى ومسمعتش كلامها فى اجه معينه ندمت لما بدى الثقه لاى حد عامه ميستاهلهاش ندمت لما بقصر مع حد

هههههههههههههههههههههه احمد ونهال

لما بشوف ناس بشكل معين فى خيالى بس والاقى انى طيبه اوى وبشوف الحاجات على مزاجى

طمطم دى عسل والله كتير اوى بقول اسامى لاخواتها مختلفه خالص عن الحقيقيه ههههههههه ولما اكلمها واقولها عليكوا انكوا بتسالوا عليها وكده وكمان لما افتكر ايام اللينك معاها حلوه او وحشه

اه الحمدلله بعديها ممكن تاخد وقت لكن بقف مع نفسى واقول كفايا لغايه كده بيكون صعب بس بعملها الحمد لله

بص انا نفسى لكن مش حاسه ان ده ممكن يحصل اوى اقولك ليه اولا فى ولاد والموضوع ده بيقيد جدا وغير كده احنا فى بلاد مختلفه بس بجد بجد انا هعمل كل اللى اقدر عليه باذن الله ان علاقتنا تفل موجوده مش مهم قويه ولا ضعيفه بس ان شاء الله عن نفسى هتفضل موجوده وحتى لواتجوزت ان شاء الله هحدد يوم نتقابل فيه او مكان نتجمع فيه بس انا عارفه ان ظروف الغير ممكن متكنش مناسبه بس انا هسعى للموضوع ده بكل ما اوتيت من قوه Smile وهكون من اول المستعدين دايما ان شاء الله

انا بيتهيالى انها صح ع الاقل معايا لان الواحد لما بيبحب اوى بيسام اوى وييجى على نفسه اوى عشان خاطر اللى بيحبه وكمان بيتساهل فى حاجت كتير وغير كده مبيشوفش حاجات كل الناس ممكن تكون شايفاها وبالتالى لما بيحصل جرح بيكون جامد لانه بيكون صدمه قبل اى شىء وده لوحده جرح كبير انك تنجرح من حد بتحبه وتتصدم فيه

جاوبت على السؤال ده قبل كد هههههههههه مش هجاوب تانى ههههههههههه رخامه بئى

سؤال مكرر ههههههههههههه بس انا عامه بحب جو الرحلات واللمه واتجمعات والحاجات دى

اوشه

نفسى

مكرر يا استاذ

ما انت عارف لازم الفضايح وحكيتهولك بالتفصيل لما مسكت بنطلون زميلى عشان كنت هقع هههههههههههههههههههه

انتيمتى الله يرحمها

حاليا الصداقه طبعا وبيتهيالى برده هى الاقوى

راجع اعل الصفحه وانت تعرف

اللى ضاع منى وندمت عليه عمرى متستغربش بجد انا بندم انى قضيت فتره من عمرى وانا بعيده عن ربنا ندمانه عليها جدا ونفسى ربنا يسامحنى

شخص واحد اوشه مظلومه لما اعمل حاجت كتير اوى عشان حد واحس انه مش حاسس بيها وحصلت مع انتيمتى ومقدرتش اقولها كرامتى وجعتنى

انا بحب قسم صرخه ارض جدا بس حاسه انه مظلوم ومش واخد حقه قسم تعرف نفسك بحب اقراه تسليه يعنى بس مبقتنعش بالحاجت دى ههههههههههههه معلش بئى الصراحه راحه

الحمد لله مع التغيير

اتابع مواضيعه مممممممممممممم بيمو

اكرم عسل

نانسى

ميدو بحب اغلس عليه اوى معرفش ليه وبرده تيبيستى

مطمئنه نهال

مش عارفه بصراحه ممكن بيمو برده هههههههههه واسماء صحبتى ان شاء الله اللى هتدخل بحس انا ملاك

هيمه بجد جامد جدا وبحب مواضيعه بس بحس انه مش واخد حقه

تامر عياااااااااااااااااااش فظيييييع فى موضوع الاحساس ده

اقرب انسان منا قلت بئى بس عرفتهم اكتر عن طريق التليفون ناسنى مثلا لما قالتلى كل سنه وانا طيبه كان بدايه التعارف واحمد كانت النمره غلط ههههههههههههه كده يعنى وانت لما افتكركتك مش عايز تتكلم معايا وساندى كلمتها الساعه 3 الفجر ونهال كلمتها من هنا وشوفتها تانى يوم

ماشى

اكتر شخصيه عاقله .............. العادلى طبعا بلا منافس

روميو عاطفى ممكن تامر عياش

بيركز اوزو

سبايكى بلال فظيييييييييييييع

طفل المنتدى هههههههههههههههه مش عارفه نانسى يمكن وبونى كمان

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لا بلاش هيزعل

رياى بس انا مشفتهمش كلهم بس يمكن يوسف مشاكل

كئيب ف الاول كنت بحسها سالى بس لقيتها غير كده خالص

دمعه المنتدى يمكن نسمه حاطه اساس دمعه

غلاسه هههههههههههههههههههه انا مشوفتش حد غلس لغايه دلوقتى مش هيكون معانا اساسا

ايه ده مش معقول خلصوا مش ممكن بجد

مااااااشى يا بيمو مااااااااااااااااشى

ايديا خلاص تعبت م الكتابه يا جدعان

المهم بس

اختك

فجر

عدل سابقا من قبل في السبت أكتوبر 27, 2007 3:12 pm عدل 1 مرات
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 2:35 pm

يا نهار ابيض انا تعبت م التحقيق ده

ههههههههههههههههههههه

ربنا سهل واروح سليمه ماشى يا اكرم هتعلم التصوير بس بالراحه على

اوزو انا فعلا بشوف ايام يعنى مش قادره اقولك

بس اهم حاجه يكون الكلام ده بيتقرى انا عارفاه كويس المهم انتوا

اختكم

فجر
Ozo
المشرف االعام
المشرف االعام
Ozo

ذكر
البلـــد: : EGY
الوظيفة: : English teacher
الهوايات: : Football
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 6010
الهوايات: : كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Sports10

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 4:22 pm

أهلا بيكى مره تانيه يافجر
انا كنت منتظر إنك تجاوبى على الأسئله عشان أسألك تانى
وعلى فكره احنا بنقرأ الإجابات أومال بنسأل ليه يعنى

1-لو أعطيت فجر 5 جوائز أو وردات لمن ستهديها؟؟؟؟

2-رتبي هذه الاوصاف حسب قوتها ومطابقتها على فجر :-
عصبية...مغرورة....حساسة جدا...غيورة....ذكية....متسرعة....صريحة......محبة لكثرة المزاح...جادة ....رياضية ..

.كسولة....سياسية....دبلوماسية

3-لونك المفضل؟

4- كلمتك المكررة؟

5- رياضتك المفضلة؟

6-لمن...
- تفضي بكل أسرارك؟
- تضحكى وأنتى تبكي؟
- تهمسى أحبك؟
- تصرخى أحبك؟
- تهدي باقة زهر اعتذارا؟
7- كتاب او نص احسست انه يتكلم عما في صدرك؟
8- هل يتحول المحبين الى اصدقاء عند زوال الحب بينهما؟

9- كلمات او بيت شعر لهم اثر عميق بنفسك؟

10-قطعة فحم صغيرة وجدار نظيف ماذا سترسمين عليه ؟

11- شخصية نسائية تاريخية تعتبرينها قدوة لك ؟

12- مَن من الأعضاء تتمني تقابليهم شخصياً؟؟<<< لابد من تحديد أشخاص معينين

13- ما رأى فجر فى الحب من على النت ..هل ....
هو صادق..

فيه وفا ..

من قلب الى قلب ..

ام مضيعة للوقت وتسلية ؟؟؟

14-لحظة صدمت فيها بشخص عزيز متى ومن كان ؟
15-اسم من البنات تحبينه ؟

17-اسم من الاولاد تكرهينه ؟
18-تخيلى انك انسانه ضحية خداع ومراوغه وفجأة تاكدتي انو صح؟ماذا تفعلين؟

معلش يافجر انا تقلت عليكى من كتر الأسئله .. بس خلاص مش اسأل تانى

http://www.friends4ever.goodbb.net
sp!ky
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
sp!ky

ذكر
البلـــد: : egypt
الوظيفة: : طالب فى سلاحف اكاديمى
الهوايات: : الرسم
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 610

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 7:10 pm

كلمتها المكرره
اختك فجر
زى ماتكون بتعاير الواحد
ثوانى يا فوجى انا بموت فيكي عشان كده هحضرلك شويه اسئله جنان
خمسه وجاى
كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 15457
sp!ky
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
sp!ky

ذكر
البلـــد: : egypt
الوظيفة: : طالب فى سلاحف اكاديمى
الهوايات: : الرسم
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 610

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 7:29 pm

فوجى معلش اتاخرت عليكي
1_اسمـــــــــك ؟

2- عمــــــــــرك؟ وبرجك؟

3- حالتك الاجتماعيه؟

4- المستوى التعليـــــــمي؟

5- هدفك في الحيــــاة؟

6- اكلتك الفضله ومشروبكالمفضل.؟

7- اصعب مــــــــــوقف مـــــــريتى بيه؟

8- برفانك المفضل؟

9- موقف عمرك ماتنسيه؟

10- ايه الحاجه اللى مش بتحبى تعمليها بس بتعملها عشان ترضى حد بتحبيه؟

11-ايه رئيك فى الدنيا؟

[12- ايه الحته اللى رحتيها وعجبتك جامد ونفسك تروحيها تانى؟

13- حدث مهم قلب حياتك؟

14- ابرز مميزاتك ؟ وابرز عيوبك؟

15- لو هتروحى اى مكان فى العالم تحبى تروحى فين وهتاخدى معاكى ايه ؟
3 حاجات بس

16- ايه اللى بيلفت انتباهك من الشباب؟

17- لو الزمن رجع بيكي ممكن تعملى ايه معملتيهوش؟

18- ايه الاغنيه اللى بتقعدى تغنى فيها على طول؟

19- مين الشخص اللى بتحبيه تشوفيه دايما وتطمنى عليه؟

20-ايه اول حاجه ممكن تعيشى عشانها؟

21-ايه الهديه اللى نفسك حد يهديهالك؟
يالله ياحبى جاوبى بسسسسسسسسسرعه
......................
[color:b291=blue:b291]بو
nsmh said
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
nsmh said

انثى
البلـــد: : في قلب من أحب
الوظيفة: : طالبه
الهوايات: : القراءة
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 810

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 9:21 pm

حبيبه قلبي ازيك يا قمر انا مش هسئلك كفايه اللى حصلك الله يكون في عونك :geek:
sparrow
عضـو مشـارك
عضـو  مشـارك

انثى
البلـــد: : http://friends4ever.goodbb.net/profile.forum?mode=register&agreed=true

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 28, 2007 12:27 am

فجر كتب:
كده على خفيف طيب الحمد لله

يا ابنى ولا تقلت ولا حاجه احنا اخوات وبجد والله فرحانه باسئلتك واشتراكك معايا

اجاوب بئى Smile

سؤال صعب وغريب بصراحه مش شايفاه ومش عارفه اتخيله ابدا بس نفسى يكون مليان نجاح فى بيئه العمل وبيتى اتمنى

لا للاسف بميل للتشلؤم وده غلط لانى لما بتفاؤل بتسير الامور على غير ما يرام وده طبعا من وليد خيالى المريض انا ماشيه على نظام اللى تخاف منه ميجيش احسن منه للاسف وده مش عاجبنى بس بخاف اغير

افظع شخص دكتور عندنا قمه التعقيد والغرور و الاستغلال ومفيش رحمه والاستفزاز يااااااااااااااااه انا كنت هزغرط لما عرفت انه مسافر السنه ومش هيدينا هو السبب فى تقدير سنه تانيه ربنا يسامحه بئى بس اتمنى ان محدش يقابل من النوعيات دى فى حياته ابدا

اه طبعا بحسها لما احس انى وحيده والياس لما اسعى لشىء بجديه احس ان الامور مش ماشيه معايا على ما يرام

وسيله مهم تواجدها فى حياتنا

كل حياتى لا حياه بدون اصدقاء

هاخد مصحف وورقه وقلم ولب هههههههههههههه

شكرا يا سبارو على مشاركتك الجميله بجد

اختك

فجر
ههههههههههههههههههههه انا على فكره بنت مش ولد

ايه ده هى الشيخوخه لحقت تصيبك ده انا لسه كنت عامله موضوع فى تعارف الاعضاء وقايله انى بنت وعندى 20 سنه

قولتيلى بصره ههههههههههههههههههههه

ميرسى على ردك الجميل ده

واتمنى اننا نكون اصدقاء اه وعلى فكره انا برضه من الشرقيه يعنى طلعنا بلديات ههههههههه

تقبل تحياتى :sh47:

sparrow
http://friends4ever.goodbb.net/profile.forum?mode=register&agree
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 28, 2007 5:54 pm

ماشى يا اوزو والله انت عسل بجد

5 وردات اه مينفعش يذيدوا شويه اول واحده هحطها على قبر صحبتى الله يرحمها حنان لو ينفع شرعا يعنى تانى واحده لماما واقولها متزعليش منى تالت واحده لمس سحر لانى بحبها اواى وهى السبب فى انى حبيت الانجليزى رابع واحده لمنتدى سندريلا لانه بجد بيتى التانى خامس واحده لاووشه وهوبه وسمسم مع بعض كده على بعض

السؤال التانى ده لذيذ جدا جدا وصعب برده شويه

حساسه جدا متسرعه صريحه دبلوماسيه عصبيه محبه لكثره المزاح سياسيه ذكيه جاده رياضيه غيوره كسوله معلش مش هكتب مغروره لانى محبش الصفه دى ابدا

لونى المفضل هو بيختلف حسب الحاجه بتاعتها فى الاكسيسوريز الروز الموبايلات الفضى العربيات الكحلى والاحمر اللبس الغوامق عامه خاصه البنى والزيتى الملابس الرياضيه الابيض والاخضر والاحمر الاقلام الاسود كده يعنى بس انا عامه بحب الازرق اوى والروز

كلمه بجد بحس انى بقولها كتييييير وفعلا !!!!

رياضتى المفضله انا لو كنت ولد كنت هحب اوى الكوره القدم يعنى الجول او مركز باااااك شمال بحب جدا السباحه بس مبعرفش اعوم وبخاف اغرق هههههههههه بس كان نفسى اوى اتعلم السباحه انا الوحيده فى البيت اللى مبعرفش اعوةم الحمد لله بحب واله من غير هزار ركوب العجل جدا جامده جدا فى الموضوع ده بس خلاص بئى معنتتش هههههههههه

بنت عمتى ايمان معتقدش انى خبيت عنها حاجه بحس انها اختى الكبيره

اضحك وانا ابكى ممكن حبيبى لو حاسه انى مجروحه ومش عايزه اقوله

اهمس احبك المنتدى بس مش همس ده باعلى صوتى

ايه ده انا تخطيت السؤال خلاص الهمس ممكن مش عارفه لا مفيش

باقه زهر اعتذار ممتى حبيبتى هى زعلانه منى وانا كمان ههههههه بس امى بئى

احيانا سالى كانت بتكتب كلام بجد بيبقى على لسانى كلام حزين

صعب بس ممكن ع الاقل بالنسبه لى

نعيب زماننا والعيب فينا وما لزماننا عيب سوانا

هرسم امريكا فى كاس من نار

السيده خديجه

سما هيرو شيييييييييتوس طمطمممممم محمد العادلى اوزو سااااالى وكلهم واله بجد

بيتهيالى انه بيختلف من انسان للتانى بس ممكن نقول انه ممكن يكون فيه وفا ليه لا

لا شخص عزيز لا الحمد لله محصلش يمكن بس جرح وانتهى

بحب اسم شيمه ومنه

اكرهه مرسى وزينهم فظاااااااع

مش فاهمه السؤال ؟؟؟؟؟؟ ياريت التوضيح يا اوزو

لا شكلك هتسال تانى عشان توضحلى السؤال هههههههههه

علىف كره اسئلتك بجد مميزه جدا وجميله اوى انا استمتعت وانا بجاوب

شكرا لك على المشاكره

اختك

فجر
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 28, 2007 6:12 pm

يااه يا بلال ده واضح انك بتحبنى بجد

بالنسبه لاختك فجر انا بحب اقولها من ايام اللينك معرفش بحس ان فى حاجه ناقصه لو مقولتهاش وبحسش انها ميزه ليا ومش هغيرها انبسط بئى ههههههههه

اسمى زى معرفتونى فجر انتوا ايه اللى مضايقكوا بس ههههههههههه

عمرى 20 برج الاسد باين مبعرفش فى الابراج بصراحه

حالتى فاضيه خاااالص ولا متزوجه ولا مرتبطه ولا اى حاجه

طالبه جامعيه

اهداف مش هدف اولا ارضاء ربى مع الاستمتاع بدنيتى

اكلتى ما قلنتا المكرونه بالبشمل مع البفتيك والفراخ بالسوس ومشروبى بموت فى عصير الرمان بالجوافه واله جامد يا جماعه وفانتا تفاح

اصعب موقف قلته خلاص ييجى مرتين ركز يا استاذ

برفانى اوك حريمى يعنى ههههههههههه midsummer

موقف عمرى ما انساه كلمت مره حد النت وطلع قريبنا من بعيد ههههههههه

انا والله بجد ممكن اضغط على نفسى فى حاجت كتير عشان ابسط اللى قدامى يعنى ممكن مثلا اماكن محبش اروحها اروحها عشان صحابى بيحبوها

اختبار زائل

الفيوم مناطق فيها جامده جدا واسكندريه

حلقه عن التوبه لمصطفى حسنى بطلت بعدها الاغانى او قللت وده لوحده قلب كيانى لان الاغانى كانت حياتى تقريبا

ابرز مميزاتى الطيبه ابرز عيوبى العصبيه

احب اروح الحرم واخد معايا مصحف والله ده احساسى دلوقتى

او ممكن درييييييييم واخد معايا لب هههههههههههههه بس فى نص السنه ان شاء الله

بيلفت انتباهى الاحترام بصراحه بيلفت نظرى اوى الشاب المحترم بيعجبنى

لو الزمن رجع بيا اول حاجه ان شاء الله هعوض كل الفروض اللى فاتتنى وهذاكر اكتر وهدخل المنتدى من بدرى

كده رضا بتاعت تيتر مسلسل يسرا وكمان بتاعت تامر عاشور كل يوم وامانه عليك اغنيه قديمه

اوشه وهوبه

صحاااااااااااااابى

مممممممم

تذكره طيران حو ل العالم صعبه صح ههههههه

خلاص يا حبى جاوبت هههههههههه

شكرا على مشاركتك

اختك

فجررررررررررر عارفاك بتحب الكلمه دى اوىهههههههههههههه
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 28, 2007 6:16 pm

ايه ده يا نسمه انمتى بتغيظينى ولا ايه ماشى ماشى

لات ناقص تسالينى كمااااان
هههههههه

ماشى ماشى

بس اسالى والله زى ما انتى عايزه اعمل ايه صحابى ولازم اشيلهم فى عيونى هههههههههههه

والله بموت فيكم

اختك

فجر
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 28, 2007 6:17 pm

ايه ده تصدقى صح يا سبارو انا اسفه والله

انا فاكره فعلا انى علقت حتى انتى فى تربيه تقريبا ايوه ايوه

ياريت يا حبيبتى نكون اصدقاء معلش ع اللى حصل ده

انتى متعرفيش الحوسه الى انا فيهات فى الكرسى ده هههههههههههههه

بس هتشوفيها قريب ان شاء الله

مرسيى عل مشاركتك يا قمرررررر

اختك

فجر
مريم
عضـو مشـارك
عضـو  مشـارك
مريم

انثى
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 2010

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 28, 2007 9:54 pm

فوجى يا حبيبتى قلبى معاكى

ولا يهمك انتى قدها واكتر كمان

انا مش هسألك طبعا لانى مينفعش اكون انا كمان عليكى انما هدعيلك

ولو لقيتك متفوقة زى ما انا عارفة عنك هبق اسئلك كام سؤال كده سهل مش صعب ان شاء الله

اختك : مريم
Λ k я Λ m
أبـو كنـزي
أبـو كنـزي
Λ k я Λ m

البلـــد: : cairo
الوظيفة: : Accountant
الهوايات: : underground
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 2310

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 28, 2007 10:33 pm

السلام عليكم
أولا : و كالعادة لازم لما أكرم يكون عندي أو أكون عنده .. لازم أرخم عليه واكتب رد أو ردين من إميله ..
و معلش بقة يا فجر .. المرة دي جات فيكي ..
قوليلي يا فجر ..
امتى ممكن فجر تقول انا كدة سعيدة جدا و احلامي كلها اتحققت ؟
أخوكِ عبد الرحمن
و أكرم بيقولك انه محضر كام سؤال و هينزلهم قريبا إن شاء الله
كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 15457
http://friends4ever.goodbb.net
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 29, 2007 11:22 am

اذيك يا بيدو والله فرحانه انك منورنى حااااااضر هجاوب عليك حالا ومستنيه اكرم بس سلملى عليه الله يخليك وحشنا والله

امتا اكون سعيده وكده حققت كل احلامى اولا بجد لما احس ان ربنا راضى عنى وانا راضيه عن نفغسى تماما وحاسه ان الموضوع ده صعب

وكمان لما احس انى ناجحه فى شغلى ووصلت للى انا عايزه وكمان فى بيتى لما اشوف ولادى محترمين متدينين ومتفوقين فى حياتهم ساعتها اقول انا حققت كل احلامى

اختك

فجرSmile

بوسلى كنزى وقولها تبطل شقاوه وتسيب بابها يركز فى الشغل ( طنط فجر)
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 29, 2007 11:23 am

مريم حبيبه قلبى والله فرحانه اوى انك هنا

شوفتى اللى بيعملوه فيا هاريينى اسئله

بس انا عايزواكى تسالينى سؤال جامد كده كعادتك

يا ترى ايه اللى ممكن تساليه عنى بجد متشوقه اعرف

وحشتينى اوى اوى ومفرحانه موووووووووووز انك هتبقى معانا خلاااااااااااص

والله ناس كتير اوى سالت عليكى يا قمر

اختك وحبيبتك

فجر
Ozo
المشرف االعام
المشرف االعام
Ozo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 29, 2007 12:52 pm

إزيك يافجر
بصى ياستى
السؤال اللى انتى مش جاوبتى عليه عشان مش عارفه معناه اللى كان بيقول
18-تخيلى انك انسانه ضحية خداع ومراوغه وفجأة تاكدتي انو صح؟ماذا تفعلين؟
أقولك معناه بقى
يعنى لو انتى كنتى تعرفى حد وبتثقى فيه وفجأه إكتشفتى إن الحد ده كان بيخدعك وإتأكدتى من ده أوى
ممكن ساعتها تعملى أيه ؟؟
وطبعا بما إنى وضحتلك السؤال ده .. لازم اسأل كمان شوية اسئله معاه عشان متزعليش منى وتقولى إنى مقصر معاكى
هههههههههههههههههههههههههه
اسال بقى
1- عندما تحسى بالظلم ماذا تفعلين؟؟

2-هل تحبى الاطفال؟؟

3-هل تحبى المال؟؟

4-هل انتى خجوله؟؟

5- هل تبكي عندما تحسى بالخوف؟؟
6- ما الذي يُبكي فجر ؟؟

7- ماهي التجربه التي تتمنى تكرارهاا؟؟

8-ما اول قسم تذهبى اليه عند دخولك للمنتدى ؟

9- شىء تتمنيه من الله والى الان لم يتحقق؟؟

10-شخص تعرفتى عليه..وندمتى إنك تعرفتى عليه ؟؟

11-مبدأك بالحياة؟؟؟

12- اوصفي لنا نفسك بـ كلمتين .؟

13-بنظرك مانسبة وجود كل من هذي الاشياء في المنتدى( المحبه .. الاخلاص .. الصدق .. النفاق .. عدم تقبل اراء الغير .. الكذب ) ...؟؟

14-صديقتك العزيزة تطلب منك خدمة على حساب بعض مبادئك .. كيف تتصرفين معها؟؟

15-ماهي اصعب مشكله مرت عليك في المنتدى؟؟

16-حُلم كان يحتويك فـ قتله الواقع ماهوا ..!؟
أتمنى مكنش تقلت عليكى بأسألتى
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 30, 2007 3:57 pm

ياريتنى ما طلبت التوضيح ههههههههههههههه بهرج طبعا انت عارف

والله مشرفنى يا اوزو

بص انا فى المواقف اللى زى دى اولا بجد بحس انى مش قادره اخد نفسى ومبستوعبش الموقف ابدا فى ساعتها بفضل شويه كده مش مدركه بشاعه اللى حصل

بعدها لما ببتدى استوعب بئى ممكن اعيط وابكى على حالى ومش بعيد لو هو واقف قدامى اديله قلمين محترمين بعد بصه طويله كده مش سهله يعنى اتمنى انى مكنش واقفه قدامه اتقاءللشر ههههههههههههههههه لا بس بتعب طبعا جدا وبحاول انسى

لينك حبيته جدا لانه كان شىء قدر فعلا ينسينى اى شىء وحش حصللى قبلها والحمد لله نسانى

الظلم اسوء احساس ممكن اشعر بيه وبكرهه جدا جدا ولما بحس بيه ببقى مخنوقه جدا جدا ومش طايقه نفسى عارف الانفجار حاجه كده بحاول على اد ما اقدر اعدل الموقف لكن فى اغلب الحال ممكن اجيب لنفسى مشاكل فصحابى مثلا او الى معايا بيحذرنى ويمنعنى بحمد ربنا بعدها انى كان معايا حد يهدينى لانى ساعات ببقى غبيه فى المواقف اللى زى دى ممكن اعمل بلاوى Smile

بحب الاطفال جدا بس بضايق م اللى بيعيطوا كتير لكن فى الغالب بحب اشوف تصرفاتهم اوى بتعجبنى اوى برائتهم وليا موقف معاهم كده انتيمتى عارفاه هههههههههههه بس مش هعرف اقوله هنا

المال طبعا مهم جدا فى حياتنا وخصوصا ليا لانى من النوع اللى محبش حد يتحكم فيا مثلا او يخلينى امل حاجه انا مش عايزه اعملها فبحس انه بيقوى الواحد لكن مش بحبه لدرجه المرض فى ناس بتحب المال لذاته لا انا عندى وسيله كترها ميهمنيش المهم توافرها عشان اقدر اعمل اللى انا عايزاه بدون قيود

فى الغالب انا بكون جريئه معرفش ده يتعارض مع الخجل ولا لا بس بكون خجوله فى اوقات كتير جدا يعنى انا يمكن فى اصلى خجوله بس عرفت اقنن الموضوع ده شويه وبقيت العكس هههههههههههههههههههه لا بس مازلت خجوله فى احيان كثيره

لا لما بخاف بكون متوتره بحس انى مبعرفش اعيط ساعتها ممكن تلاقينى متوتره جدا طب وبعدين وكده لكن مبيعطش بحس انه مش وقته هههههههههههههه اان بعيط لما احس انى انجرحت او كرامتى اتهزت اوى ببكى بحرقه

سبحان اله بجاوب قبلها ههههههههههه انا ببكى لما احس انى انجرحت كرامتى اتجرحت لما افقد حد عزيز على لما احس ان نفسى صعبت على

فتره الثانوى كانت فتره جميله جد اجد ا فى حياتى

اول قسم المذكرات بصراحه

اتمنى دايما والله بدعى الدعاء ده وانا بصلى اللهم اهدينى الى الصراط المستقيم

ندمت انى اتعرفت عليه اه الشخص اللى عرفته من النت قبل ما ادخل اللينك بجد بجد ندمت انمى عرفته اساسا

مبداى فى الحياه ارضاء الله اولا فهو طريق السعاده بس مش بعرف اطبقه فى كل الاحوال للاسف ممكن حاجه تفلت منى كمان اعمل الخير وارميه البحر هيرجعلك برده بمشى عليه كتير

فجر طفله عجيبه

الحب موجود وانا حاسه بيه معرفش السبب تجربه غريبه بجد فى حياتى والاخلاص موجود بالتالى الكذب ممكن يكون موجود احيانا اى حد بيجيله فتره مبيكدبش لكن بيجميل وده طبيعه الحياه عدم تقبل الغير معرفش يمكن حد بيكون شايف نفسه صح فى موقف معين
النفاق كلمه صعبه اوى هنا بس ممكن تكون موجوده الله اعلم بس بقله ممكن نستبدلها بكلمه المجامله فى بعض الاحيان

انا عامه عينيا لصحابى بس مبدا بيختلف عن التانى ممكن اتنازل لو هو ميغضبش ربنا بس متتعودش على كده ههههههههههههههههه

اصعب مشكله فى المنتدى لغايه دلوقتى تقريبا مفيش بس كانت فى اللينك لما سمسم زعل منى وفاكرنى مطنشاه وانا كنت متغيبه عن الينك العشر الاواخر كلهم

حلمى انى اشوف مصر من احسن الدول والاسلام ماشى فى العالم كله بجد بيتقتل كل ما اكر واعرف اكتر ده على المستوى الخارجى على المستوى الشخصى انى اجوز حد بحبه كان حلم وحاسه انه بئى وهم

بحححح شكرا يا اوزو على مشاركتك واهتمامك

انت متقلتش خالص والله دايما اسئلتك كده ليها طابع تانى

شكرا لك

القاك فىة الحلقه القادمه هههههههههههههه

اختك

فجر
Ozo
المشرف االعام
المشرف االعام
Ozo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 30, 2007 5:10 pm

شكرا على ردك على الأسئله يافجر
والحمد لله إنى مش تقلت عليكى وكفايه عليكى كده أسئله
انا هحوش شويه بقى للى هيقعد بعدك
Λ k я Λ m
أبـو كنـزي
أبـو كنـزي
Λ k я Λ m

البلـــد: : cairo
الوظيفة: : Accountant
الهوايات: : underground
مزاجـى: : كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 2310

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 31, 2007 2:16 pm

فجر اختى الغاليه
انا وعدتك انى هسألك كام سؤال خفاف كده
ووفيت بوعدى ... بس ياريت ميكنش اسئلتى تقيله عليكى

كلمه تقوليها لحد جرحك ؟

اكتر صفه موش تحبيها فى نفسك ؟

ايه نقطه ضعفك ؟

كلمه منك لله تقولها لمين ؟

الكلمات دى تقوليها لمين :
مقدرش انساك

انت انانى

انت او انتى خاينه

الله يخربيتك

اشوف فيك يوم

بحبك وبموت فيك

هنساك

انت نسيت نفسك

هوصلك حتى لو عارف انى ممكن اموت

القلب خلاص دايب؟؟
الكلمات دى بتمثلك ايه :
الليل

الشتاء

السما

البحر

النجوم؟؟
لو انتى حسيتى انك بتحبى حد يا فجر واعترفتيله وجرحك هتعمل ايه ؟
ايه رئيك فى الحب فجر؟
اصعب حاجه بالنسبه لفجر ..(الخيانه الفراق)؟؟
الحب بالنسبالك قبل الجواز ولا ممكن ييجى بعده يعنى من الاخر ممكن تتجوز جواز تقليدى؟
لو صديقه قريبه جدا منك خانتك هتعملى ايه ؟
جبتى مجموع كام فى الثانويه :P ؟
عندك 3 وردات ( حمرا , صفرا , بيضاء) هتهدى كل واحده لمين والسبب بالمرة ؟
ايه اكتر موقف محرج قابلتيه فى حياتك ؟
امتى اول مرة كدبتى فيها ؟ وهل الموقف كان محتاج ؟
ايه هى هواياتك ؟
ايه هى الاشياء اللى بتلفت نظرك لاى ولد ؟ وبالنسبه للبت برضه ؟
ذنب ارتكبتيه فى حق انسان وتتمنى يسامحك ؟
اجمل موقف حصل معاكى انتى وطمطم؟؟
كفايه كده عليكى دلوقتى
[color=blue][size=21]انا مخى تعبنى

وايدى وجعتنى
و والله لولا الظروف
كنت عملت معاكى الواجب
كنزى بتسلم عليكى كتيييييييييييييييييير:sm128:
وبتسألك ايه يا طنط فجر الاكله المفضله ليكى ؟؟
http://friends4ever.goodbb.net
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 31, 2007 2:41 pm

اكرم ههههههههههههههههههههه

ماشى يا اكرم

هجاوب انا اقدر اقولك لا

بس الحمد لله دى اخر الاسئله انا خلاص معنتش ع الكرسى ههههههههههههههههه

ده انا ورمت هههههههههههههههههههههههه

الاجابه :

حسابك عند ربنا مش لك طبعا ده رد للسؤال ههههههههههههه

العصبيه والعند احيانا

نقطه ضعفى طيبتى

منك لله لدكتور عندنا كده ضيعلى تقدير سنه تانيه ومدينى ض معرفش ازاى ده انا لو مكنتش حليتا مكنتش خدتها وكانت كل الدفعه كده

مقدرش انساك اقولها لهوبه انتيمتى

انت انانى لواحده كده كنت اعرفها من ايام المدرسه بتحب تسخر اللى حواليها لمصلحتها

مفيش حد معين

الله يخربيتك ههههههههههههههههه لا بقولها ساعات هزار كده لما اتنرفز من حد

اشوف فيكو يوم اليهود الصهاينه

بحبك وبموت فيك لا كتييييييييييييييييير

هنساك اى حد يملك قلبى ويجرحنى بعدها

انت نسيت نفسك واحد اسمه وليد معانا فى الدفعه عامل نفسه فيها الدكتور بتاعنا ههههههههههه

هو صلك لو عارف انى حتى اموت لا بيتهيالى مفيش اصل انا بطبعى مبعرفش اجرى ورا حد Smile

القلب خلاص دايب ههههههههه منا مش مرتبطه بئى مفيش

الكلمات دى بتمثلى :

الليل وقت بيقيدنى مبعرفش اروح فيه فى حته ههههههههههههههههه لا الليل ممكن راحه الدماغ من تعب النهار

الشتاء اجمل الاوقات

السما قدره الخالق بجمالها

البحر الخيال

المجوم بتمثلى الشىء الجميل وسط الغيوم يعنى يمكن زى الحاجات البسيطه اللى بتصبرنا فى حياتنا

اان عامه لو حبيت حد صعب جدا انى انا اللى اعترف بس لو عملتها مش هسامح نفسى ابدا وهنسحب بهدوء هعمل ايه منا اللى هخكون جبته لنفسى بس هحاول متواجدش معاه فى اى مكان تانى

الحب هو اللى بيخلى حياتنا جميله شىء مهم جدا عشان تعيش حياه سويه

الفراق عندى اصعب من الخيانه وبالزات لو كان من غير سبب

انا مبحبش الجواز التقليدى بس من جوايا حاسه ان ده الصح وممكن احب بعد الجواز لو الشخص عرف يحببنى فيه

هنساها

95 % ههههههههههههههههه سؤاتل عجيب

الورده الحمرا هديها للى هبقى احبه والبيضا لماما عشان مفيش احن منها رغم انها بتزعلنى بس حنينه وطيبه وعسل والصفر لاوشه عشان بحس انها بتغير على معرفش ليه ههههههههههههه

اكتر موقف محرج لما كنت فى درس العربى واتكعبلت ع السلم ومسكت فى بنطلون واحد معانا ههههههههه المشكله انه شايف نفسه جدا وطكان فاكرنى بحبه ههههههههههههههههه حركات المراهقه دى بئى هههههههههههه وانا مكنتش بطيقه والله كنت فى قمه الاحراج

كدبت ممكن على ماما كانت اول مره كنت فى النت باين وخفت اقولها تزعل هههههههههههههههههههه بس دلوقتىى عادى عارفه وةعارفه المنتدى وكله كله

هواياتى كتير والله بحب النت جدا لو دى هوايه بحب القرايه بحب الشعر اقراه وبكطتب خواطر بسيطه خالص بحب اجمع الاقلام السنون هههههههههههههههههههه اغرب هوايه دى هههههههه

الاحترام بيلفت نظرى للولد اوى انه يكون متدين وفى نفس الوقت مش مبهدل فى نفسه والبنت برده انها محرتمه وشيك فى نفس الوقت االشياكه بئى فى الكلام والتصرفات مش بس اللبس

كان فى شخص معين كده من زمان كنت بتكلم معاه كويس زى ما بتكلم مع اى انسان بس المشكله انه فهم تصرفاتى غلط انى فى حاجه منن ناحيته يعنى فاضايقت جدا جدا وبتمنى انه يسامحنى بس انا والله مكنش قصدى ساعات تصرفاتى بتتفهم كده بس اضايقت م الموقف ده اوى واتمنى انه يكون نسانى وسامحنى
وبرده مره خرفت فى الكلام مع ماما كنت مضغوطه جدا واتكلمت معاها باسلوب غير لائق اتمنى انها تسامحنى وتقدر ظروفى ساعتها والضغط اللى كنت تحته سامحينى يا ماما بلييييييييييييز

اجمل موقف حصل معايا انا وطمطم لما بنتلكم عن اللينك والمنمتدى بنفتكر حاجات حلوه لكن مفيش موقف معين Smile

كفايا يا اكرم الحمد لله ان عندك شغل ههههههههههههههههههههههههههه

واجب ايه اكتر م الى انت عملته

كتر الف خيرك ههههههههههههههههههههههه

شكرا يا اكرم بجد مبسوطه اوى والله لوجودك

انت عارف ان انا بعزك

اختك

فجر
بنبوناية المنتدة
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
بنبوناية المنتدة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت نوفمبر 03, 2007 9:32 pm

يا عنى يا فجر والله صعبنه عليه
فجر
v . i . p
v . i . p
فجر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف ..فجر   كرسي الاعتراف ..فجر - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 28, 2007 3:39 pm

ههههههههههههههههههه

شوفتى يا بونى

كانت ايام عسل هههههههههههههههه

شكرا لكل اللى سالوا وشاركوا

عقبال ما نشاركلكم ان شاء الله دجه انا هوريكم

اختكم

فجر

كرسي الاعتراف ..فجر
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» كرسي الاعتراف ..Mido...