من احلي النكت ..... 694264221
من احلي النكت ..... 694264221
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

من احلي النكت .....

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نور الشمس
عضـو فعـال
عضـو  فعـال
نور الشمس

التقدير : 0

من احلي النكت ..... Empty
مُساهمةموضوع: من احلي النكت .....   من احلي النكت ..... Icon_minitimeالأحد يونيو 29, 2008 4:46 pm

**واحد بيقول لامه الراجل ده بيبوس اختى ليه قالت اصله هيتجوزها قالها امال بابا هيتجوز الخدامه امتى
**مرة ولد صغير سأل والده: باب انت جبتني ازاي؟ قال اللأب: بص يا حبيبي احنا جبنا شوية سكر و حطناهم تحت السجادة جينا تاني يوم و رفعنا السجادة وجدناك. ففكر الابن فيها "إيه لو أبقي أب من الأن" فجاب شوية سكر و وضعهم تحت السجادة صحي تاني يوم وجد صرصور فقال:"لو ماكونتش ابني انا كنت قتلتك."
**مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته
**مرة واحدة بتقول لجوزها: تعالى ودينى المستشفى .. ماما هناك وعندها حالة تسمم ... راح قايلها : لازم عضت لسانها بالغلط
**واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم

**مرة واحد عصبي اتجوز وحدة عصبية الدكتور جاى ينزل الولد قاله اوعى ياعم انا نازل لوحدى
**فى مرة واحدة حامل فى 3 توام الدكتور نزل الاول وقعد يضرب فيه على انه يتكلم ابدا فرماه ونزل التانى قعد يضرب فيه على انه يتكلم ابدا فرماه قعد يدور على التالت مش لقيه يدور مش لقيه قال للممرضه دورى عليه ولما تلقيه ناديلى وهو خارج وقف على الباب لقى الولد طلع وقال للممرضه الراجل اللى بيضرب العيال مشى
yoyo
نائب الادره
نائب الادره
yoyo

انثى
البلـــد: : منتدى فريندز فور ايفر
الوظيفة: : .............
الهوايات: : حب اخواتى هنا
مزاجـى: : من احلي النكت ..... 710
الهوايات: : من احلي النكت ..... Painti10
التقدير : 14

مُساهمةموضوع: رد: من احلي النكت .....   من احلي النكت ..... Icon_minitimeالأحد يونيو 29, 2008 5:13 pm

هههههههههههه

جامدين يا نور تسلم ايدك
http://yoyo.getgoo.us/index.htm
ضى القمر
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
ضى القمر

انثى
البلـــد: : بلاد الحب والاخلاص
الوظيفة: : أبحث عن عمل
الهوايات: : الكمبيوتر
مزاجـى: : من احلي النكت ..... 810
الهوايات: : من احلي النكت ..... Travel10
التقدير : 0

مُساهمةموضوع: رد: من احلي النكت .....   من احلي النكت ..... Icon_minitimeالأحد يونيو 29, 2008 11:37 pm

ههههههههههههههههههههههههههه

لا بجد حلووووين اووووى

ينفعم وانتى فاهمانى
http://friends4ever.goodbb.net

من احلي النكت .....
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صباح النكت
» موسوعه النكت البايخه واهى النكته اللى متضحكش تفقع .
» احلي عروسه
» احلي الاكلات المصريه
» احلي صور سيارات في العالم